Citat:
Ursprungligen postat av
LionQueen88
Funkar säkert om tjejen har låg sexlust. Haft en kille som var 12 år äldre än mig och det var inte mycket att hänga i granen när det kommer till sexet.
Men det måste ju bero på vilken ålder ni var i och även vara från individ till individ. Hur gamla var ni?
När jag var i slutet av 20-årsåldern och början av 30-årsåldern hade jag två förhållanden med män som var 12 år äldre än jag och det var det bästa sexet jag någonsin haft med den ena av dem, den andra var helt ok men ingen stjärna. Båda männen var i fin form och såg mycket yngre ut än de var.
Nu är det ombytta roller och jag har haft sex med en man som är ca 15 år yngre än jag och jag är i 40-årsåldern. Återigen svinbra sex (i övrigt är det komplicerat men vi ska ändå inte flytta ihop så det spelar ingen roll just nu).
Jag tycker att vid stor åldersskillnad ska den yngsta inte vara yngre än 25 år för då är man sällan tillräckligt klar som människa. Gäller det bara sex ska den yngre åtminstone vara myndig och absolut inte i något slags beroendeförhållande till den andre.