2020-08-26, 14:05
Medlem
Erpatjoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CokeLaRock
Fast nu ÄR faktiskt Jesus helig i om Islam och trumfar både knarkförsäljning och annat. Du kan liksom inte kalla dig själv för Muslim om du inte respekterar Issa (Jesus). Det makes no sense alls att muslimer vandaliserar Jesus hem, för om man har gjort detta så har man gjort en stor synd, en synd som överstiger knarkförsäljning(Som för övrigt går att förklara bort om den sker mot kuffar) och annat du nämnde. Jag är övertygad om att denna vandalisering antingen skett av vänstersvennar som gör detta för de tror att muslimer blir glada av det det eller så rör detta sig om påverkansagenter.

Bruchor brukar dock inte kasta sten och vandalisera saker som direkt påverkar deras tro. Man skiter inte där man äter och att slita på Jesus är inom Islam strikt förbjudet och kan således inte vara något som varje. Någon islamistisk organisation orsakat eller folk som är troende muslimer. Sedan så vet jag att tom kaozbruchor vet att Jesus är helig och är off limits precis som heliga Maria. Mossad behöver inte utföra dessa saker, man har redan sina påverkansagenter över hela världen, människor som slickar Röv på zionismen, deras vattenbärare. Bara att titta på alla hatbrott som utförts mot judar i USA på sista tiden. Många av dem är utfärda av judar själva eller personer som kan sammankopplas med judarna. En sak är säker, det makes absolut ingen sense att muslimer skulle vara skyldig till vandalisering av Jesus hem, det funkat inte så, åtminstone inte om dessa muslimer är troende eller ens överhuvudtaget öppnat en koran.

Du tror att judar går runt med stora davidstjärnor på armarna eller? Eller du kanske tror att varje jude har en överdimensionerade kroknäsa som gör att alla känner igen honom? Just de du skrev gör flashback till åtlöje för de visar hur efterblivna människor som huserar här. Lol, sådana bönder som dig som tror att judar är på något sätt märkta så att varje muslim känner igen dom. Nej din lantis, detta kan vara judar men också judiska påverkansagenter, sådana som finns i varje land och som bevisligen utfört sådana här provokationer tidigare, speciellt när det funnits spänningar mellan kristna och muslimer tidigare. F. Ö år det bara inom judendomen som Jesus är HATAD! Koranen och Bibeln må behandla honom annorlunda, kristna ser honom som Guds son medan muslimer ser honom som en profet men Judesvin däremot betraktar Jesus som en skojare, en charlatan, en person som kokar I extrementer i helvetet (Förlåt mig Gud för vad jag skriver). Men så beskrivs Jesus i Talmuden. Så judar har absolut inga skrupler för att göra sådana här saker, speciellt inte när de även gynnar dem.

Var det du som utredde hajattackerna i sharm el sheikh också där egyptierna kom fram till att det var judetränade attackhajar som ville döda turister? Förstår inte hur eller i vilken jävla rotvälta man måste växa upp i för att leva i din fantasivärld, fostrad av vättar och lärt dig läsa genom mein kampf?

En kristen idiot till konstnär vill bränna koranen i samma stad, men det är judarna som då ska in och härja i malmö mot en liten jävla kyrka? Du behöver hjälp.
Citera
2020-08-26, 14:34
Medlem
CokeLaRocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Erpatjoff
Var det du som utredde hajattackerna i sharm el sheikh också där egyptierna kom fram till att det var judetränade attackhajar som ville döda turister? Förstår inte hur eller i vilken jävla rotvälta man måste växa upp i för att leva i din fantasivärld, fostrad av vättar och lärt dig läsa genom mein kampf?

En kristen idiot till konstnär vill bränna koranen i samma stad, men det är judarna som då ska in och härja i malmö mot en liten jävla kyrka? Du behöver hjälp.

Du är en idiot och det finns tyvärr inget botemedel för sådana som dig. Du jämför en hajattack och arabers paranoia med vandaliserade kyrkor i Sverige. Du kastade och missade, nu är det min tur:

Vilka är det som tjänat på en konflikt mellan kristna och muslimer? Vilka är det som hindrar judarna från att ta över hela det heliga landet och kasta ut muslimerna en efter en? Kristna. Det är vi som gör att det ännu inte skett ett folkmord i det heliga landet för det är vi som har förmågan att kunna ta över landet och skapa ordning på ett ögonblick. Därför kör sionister påverkanskampsnjer I väst för att gemene man ska ha ett fundamentalt hat mot muslimer, ett sådant hat som gör att vi inte kommer bry oss ett smack om nu Bibi och sionistgänget beslutar sig för att gasa, bränna eller förgifta varje muslim som just nu befinner sig i det heliga landet. Förklara för mig en sak, varför ska en muslim vandalisera en kyrka? Vad har kristendomen gjort muslimerna? Paludan gör inget i kristendomens namn, han har såvitt jag förstått aldrig refererat till kristendomen eller använt kristendomen som en sköld i sina attacker mot Islam. Ingen kristen har på något sätt skyddat honom, tvärtom, kristna det Koranbränningen som något fullständiga idioter gör. Samma personer som även bränner bibeln och som skymfar kyrkan är samma idioter som bränner koranen. Detta vet muslimer om. Gör övrigt är det som jag skrivit tidigare en absolut synd för muslimer att skymfa Jesus. Det är samma skymf som om de hade skymfat Ibrahim (Abraham) eller Miriam(Heliga Maria). Att göra det är som om en kristen person hade beslutat sig för att bränna de tio budorden, eller bränna Torahn. Det faller på sin absoluta orimlighet. Om det nu visar sig vara en muslim, vilket jag givetvis förkastar, så handlar det om en idiot som inte kan sin egen religion. Judar däremot har absolut inga som helst skrupler från att göra något sådant då man anser att Jesus varken är en helig person men att man dessutom ser hon som avskum.

Sedan att du genast drar till med mein kampf gör att du avslöjat din kroknäsa.
Senast redigerad av CokeLaRock 2020-08-26 kl. 14:37.
Citera
2020-08-26, 18:43
Medlem
Citat:
Bruchor brukar dock inte kasta sten och vandalisera saker som direkt påverkar deras tro. Man skiter inte där man äter och att slita på Jesus är inom Islam strikt förbjudet och kan således inte vara något som varje. Någon islamistisk organisation orsakat eller folk som är troende muslimer. Sedan så vet jag att tom kaozbruchor vet att Jesus är helig och är off limits precis som heliga Maria. Mossad behöver inte utföra dessa saker, man har redan sina påverkansagenter över hela världen, människor som slickar Röv på zionismen, deras vattenbärare. Bara att titta på alla hatbrott som utförts mot judar i USA på sista tiden. Många av dem är utfärda av judar själva eller personer som kan sammankopplas med judarna. En sak är säker, det makes absolut ingen sense att muslimer skulle vara skyldig till vandalisering av Jesus hem, det funkat inte så, åtminstone inte om dessa muslimer är troende eller ens överhuvudtaget öppnat en koran.

Nehej? Fast Wikipedia ägnar 43 sidor åt islamistiska attentat mot kristna kyrkor.

https://en.wikipedia.org/wiki/Catego...ks_on_churches

Citat:
Du tror att judar går runt med stora davidstjärnor på armarna eller? Eller du kanske tror att varje jude har en överdimensionerade kroknäsa som gör att alla känner igen honom? Just de du skrev gör flashback till åtlöje för de visar hur efterblivna människor som huserar här. Lol, sådana bönder som dig som tror att judar är på något sätt märkta så att varje muslim känner igen dom. Nej din lantis, detta kan vara judar men också judiska påverkansagenter, sådana som finns i varje land och som bevisligen utfört sådana här provokationer tidigare, speciellt när det funnits spänningar mellan kristna och muslimer tidigare. F. Ö år det bara inom judendomen som Jesus är HATAD! Koranen och Bibeln må behandla honom annorlunda, kristna ser honom som Guds son medan muslimer ser honom som en profet men Judesvin däremot betraktar Jesus som en skojare, en charlatan, en person som kokar I extrementer i helvetet (Förlåt mig Gud för vad jag skriver). Men så beskrivs Jesus i Talmuden. Så judar har absolut inga skrupler för att göra sådana här saker, speciellt inte när de även gynnar dem.

Jag förstår att du vet hur det ser ut i Malmö. Är du från Stockholm? Det förklarar ju saken, då vet du ju allt.

Jag har bott i Malmö i 56 år. Men det är klart att jag inte kan veta hur det ser ut i Malmö, för jag är ju en lantis.

Till skillnad från dig som vet allt.
Senast redigerad av Egnatankar 2020-08-26 kl. 18:45.
Citera
2020-08-26, 18:55
Medlem
CokeLaRocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Egnatankar
Nehej? Fast Wikipedia ägnar 43 sidor åt islamistiska attentat mot kristna kyrkor.

https://en.wikipedia.org/wiki/Catego...ks_on_churches

Jag förstår att du vet hur det ser ut i Malmö. Är du från Stockholm? Det förklarar ju saken, då vet du ju allt.

Jag har bott i Malmö i 56 år. Men det är klart att jag inte kan veta hur det ser ut i Malmö, för jag är ju en lantis.

Till skillnad från dig som vet allt.

Du uppgav terrorattacker med målet att mörda folk som tillhör andra stammar och religioner inte vandalisering och skymning av kyrkor. Om du inte ser skillnaden mellan dessa så är du helt enkelt en korkad bonde från Skåne.

Men jag ska göra det enkelt för dig för förhoppningsvis kan du lära dig något.

Sunninuslimer och shiamuslimer hatar varandra ä, de mördar varandra i sina moskéer. Men en Sunninuslim hade aldrig fått för sig att skyfma en shiamuslimsk moské och vandalisera Ali-plakat. Då skymfar dom sin egen religion. Förstår du? Om inte så är det inte så mycket mer jag kan göra för att du ska förstå.
Citera
2020-08-26, 20:05
Medlem
Citat:
Du uppgav terrorattacker med målet att mörda folk som tillhör andra stammar och religioner inte vandalisering och skymning av kyrkor. Om du inte ser skillnaden mellan dessa så är du helt enkelt en korkad bonde från Skåne.

Men jag ska göra det enkelt för dig för förhoppningsvis kan du lära dig något.

Sunninuslimer och shiamuslimer hatar varandra ä, de mördar varandra i sina moskéer. Men en Sunninuslim hade aldrig fått för sig att skyfma en shiamuslimsk moské och vandalisera Ali-plakat. Då skymfar dom sin egen religion. Förstår du? Om inte så är det inte så mycket mer jag kan göra för att du ska förstå.

Det är skönt att du vet mer än 43 Wikipedia-sidor.

Edit: Du menar att det är förbjudet för muslimer att vandalisera kristna kyrkor, men det är okej för muslimer att attackera kristna kyrkor och mörda de kristna som är inne i kyrkorna?

Aha, då förstår jag. Ja, ja, muslimer är beundransvärda människor, för de mördar kristna bara när det finns anledning att mörda dem. (Och anledningen till att muslimer ibland mördar kristna är väl att de kristna är kristna.)

(Muslimer hatar också judar, gissar jag, eller åtminstone gissar jag att du gör det, på grund av din totalt absurda anklagelse att judar skulle ligga bakom vandaliseringen av Västra Skrävlinge kyrka i Malmö. Herregud. )
Senast redigerad av Egnatankar 2020-08-26 kl. 20:13.
Citera
2020-08-26, 20:12
Medlem
CokeLaRocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Egnatankar
Det är skönt att du vet mer än 43 Wikipedia-sidor.

Återigen visar du prov på att du är en träskalle och en lantis. Dina Wikipedia-sidor visade terrorattentat inte vandaliseringar. Läs mitt förra inlägg noga och försök förstå skillnaden mellan att mörda människor från en viss grupp i deras kyrka och att vandalisera en kyrka. Det är två helt skilda saker. En sak går ut på att mörda folk från en annan etnicitet/religion pga makt, kontroll, pengar, resurser/meningsskiljaktigheter den andra saken går ut på att kränka religionens heliga personer/religionen i sig.
Citera
2020-08-26, 20:19
Medlem
vi såg det inte komma säger lill mogge o svetsarn
Citera
2020-08-26, 21:48
Medlem
HGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mindbusiness
Muslimer i farten?
”Efter att Västra Skrävlinge kyrka i Malmö vandaliserats flera gånger har man nu satt in vakter som patrullerar vid kyrkan kvällstid.
Sju kvällar i rad, senast i tisdags förra veckan, så har fönster krossats med stenar och en Kristus-staty inne i kyrkan har förstörts.”
https://sverigesradio.se/sida/artike...rtikel=7539213

Konstigt att det just sker i Malmö och inte i någon liten svensk småstad. Kan det finnas något samband?
Citera
2020-08-26, 22:09
Medlem
Agent.Smiths avatar
Jesus är helig inom islam så länge han inte är en symbol för kristus. Den muslimska Jesus är en avsakraliserad Jesus.
Citera
2020-08-26, 22:17
Medlem
Rimberts avatar
Välkommen till det nya Sverige, där även våra gamla kristna kyrkor behöver övervakning.
Men våra nya importerade raketforskare blir nog en vinst till slut, med lite mer integrering...
Citera
2020-08-27, 00:27
Medlem
SweKingCalles avatar
Finns det inga svenskar kvar i Malmö som kan sätta stopp för denna vandalisering ???
Citera
2020-08-27, 01:37
Medlem
Stakbrötes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SweKingCalle
Finns det inga svenskar kvar i Malmö som kan sätta stopp för denna vandalisering ???

Frågade mig själv detta. Jävla as. Hade jag inte bott i Göteborg hade jag varit där nu. Men det kommer väl hit snart.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in