• 3
  • 4
2020-08-27, 13:03
Medlem
Furiennas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nanata
Man får väl prata med sina barn om att de inte ska tolerera vilken skit som helst och att de inte behöver tvinga andra det heller?
Bara för att det finns några som förväntar sig specifik sex betyder det ju inte att man måste ställa upp på det.
Och om man gillar specifik sex så får man lära sig att verbalisera det med en partner.

Det finns så många andra grejer man kan stressa upp sig över om att sätta barn till världen. Inte just sex.
Just det! Och det är konstigt att en eventuell dotters framtida sexliv ska vara ett sådant problem.

Men vi talar i och för sig om en TS, som också vill kväva sina föräldrar om de blir dementa...
Citera
2020-08-28, 13:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av philophobia
Ursäkta mig om jag är väldigt trött nu, men exakt vad är det du försöker fråga?
Undrar du om alla småflickor i framtiden kommer svälja sperma eller vad är det du är så orolig över?
Att det är väldigt äckligt beteende att svälja sperma och att det sker på daglig basis i 95% av befolkningen i Sverige.
Citera
2020-08-29, 01:03
Citat:
Ursprungligen postat av Muttprutten
Att det är väldigt äckligt beteende att svälja sperma och att det sker på daglig basis i 95% av befolkningen i Sverige.
Du har säkra källor på det antar jag?
Jag har svårt att tro att 95% av befolkningen gör det dagligen i Sverige.
Citera
2020-08-30, 07:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Furienna
Just det! Och det är konstigt att en eventuell dotters framtida sexliv ska vara ett sådant problem.

Men vi talar i och för sig om en TS, som också vill kväva sina föräldrar om de blir dementa...
Haha, jag vet inte om jag orkar vänta till det att de blir dementa..

Citat:
Ursprungligen postat av philophobia
Du har säkra källor på det antar jag?
Jag har svårt att tro att 95% av befolkningen gör det dagligen i Sverige.
Svar ja.
Måste påpeka att statistiken innefattar alltså de sexuellt aktiva hushållen.
Senast redigerad av Muttprutten 2020-08-30 kl. 07:53.
Citera
2020-08-30, 07:55
Alltfler människor som skaffar barn har personlighetsstörning. Det är problemet. Man borde göra ett test för att skaffa barn. Inget avancerat, man kan alltid ta reda på om nån inte har emotionell empati så en mall för att göra en uppskattning vore på sin plats. Testet är att kolla om man är en ”människa”. Det bygger egentligen på samma princip när man ska bekräfta att man inte är en robot när man besöker hemsidor.
Senast redigerad av Vermillions 2020-08-30 kl. 07:57.
Citera
2020-08-30, 08:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vermillions
Alltfler människor som skaffar barn har personlighetsstörning. Det är problemet. Man borde göra ett test för att skaffa barn. Inget avancerat, man kan alltid ta reda på om nån inte har emotionell empati så en mall för att göra en uppskattning vore på sin plats. Testet är att kolla om man är en ”människa”. Det bygger egentligen på samma princip när man ska bekräfta att man inte är en robot när man besöker hemsidor.
Fel ...

Grundproblemet är den huvudsakliga handlingen, att skaffa barn.

Det är denna handling som är sjuk.
Varför försöker du inbilla dig själv något annat än sanningen?

Är du förälder? Vill du skaffa barn?

Idag ska jag kasta någon rutten frukt i ansiktet på en person som går med barnvagn.
Citera
2020-08-30, 08:53
Citat:
Ursprungligen postat av Muttprutten
Fel ...

Grundproblemet är den huvudsakliga handlingen, att skaffa barn.

Det är denna handling som är sjuk.
Varför försöker du inbilla dig själv något annat än sanningen?

Är du förälder? Vill du skaffa barn?

Idag ska jag kasta någon rutten frukt i ansiktet på en person som går med barnvagn.

Jag har rätt. Problemet är människor som saknar empati. De som inte kan ta hand om sina barn.

Det ligger i vår genetik att sprida våra gener, men jag kommer inte skaffa barn som det ser ut i dagsläget.
Det finns ca 10 miljoner djurarter. Är de också sjuka i huvudet?
Senast redigerad av Vermillions 2020-08-30 kl. 08:59.
Citera
2020-08-30, 10:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vermillions
Jag har rätt. Problemet är människor som saknar empati. De som inte kan ta hand om sina barn.

Det ligger i vår genetik att sprida våra gener, men jag kommer inte skaffa barn som det ser ut i dagsläget.
Det finns ca 10 miljoner djurarter. Är de också sjuka i huvudet?
Alla som skaffar barn är sjuka i skallen ja.

Nej, du har fel.

Allt liv är förkastligt.
Människor ser inte liv som liv längre. Vi ser människoliv som en påse avföring.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in