2020-10-23, 13:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hunden007

Sebastian: Leker för tuff och tror han kan spela.

Håller så klart på den andra sidan då de nya står där.

Det är en relativt harmlös kritik där du skriver att Sebastian leker tuff och tror han kan spela.
Spontant tänker jag att man går in i spelet för att ompröva sina kunskaper att kunna spela, så vilken strategi tycker du hade passat bäst till Sebastian?
Citera
2020-10-23, 13:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peter_pung
Cornelia måste vara den tråkigaste deltagaren någonsin i PH:s historia. Hon är så sjukt tråkig att jag knappt tycker att hon ens är snygg längre.

Det är fascinerande när någon tar efter någon man sätt på TV och uttrycker sig fullständigt som Arvid. Ifall du skulle säga din text, skulle det vara Arvids Göteborska då?
Citera
2020-10-23, 13:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pillenfille
Är man i leken med, får man leken tåla. Har du nånsin hört talas om detta ordspråk, pytt i panna?

Hon har förstått för länge sedan.
Hon ör ju inte gammal och har tid att hitta balanser för sig själv och omgivning.

Varför mår alla bättre av att framföra alla de negativa delarna? Alla ni som skriver dåligt om deltagarna skulle hanteras som fruckost ifall ni själva skulle delta med exakt samma deltagare som är med i årets upplaga.

Terapi på Er också som bara skriver negativt, precis som att man deltar i Paradise hotel som en sorts terapi.
Citera
2020-10-23, 13:12
Medlem
Sist men inte minst… varför i helvete lägger ingen fokus på att ge ut en hand till Arvid, som uppenbart är rejält kvaddad - som syns i Onsdagens Studio Paradise?
Senast redigerad av ettgammaltnamn 2020-10-23 kl. 13:12. Anledning: Omförmulering från lägga it en hand till ge en hand
Citera
2020-10-23, 13:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ghasten
Om det är 30 avsnitt då är det 30 dagar att filma. Sen några extra dagar fixa allt till inspelningen. Men känns som att kameror och sånt alltid finns på plats eftersom flera länder brukar vara i samma hus.

Ett svar på fel inlägg
Senast redigerad av ettgammaltnamn 2020-10-23 kl. 13:28. Anledning: Ett svar på fel inlägg.
Citera
2020-10-23, 13:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emstarheaven
Så pinsam och tragisk. Hon är 33 dessutom, född 1987.

Hir går det för dig själv? Man ska ju skaffa barn först när man har förmågan att älska någon och sträva efter att göra andra lyckliga. Du din trasa vet ingenting om det där.
Citera
2020-10-23, 13:30
Medlem
Aftonbladet idag (plus dock) https://www.aftonbladet.se/nojesblad...ntar-rattegang

Arvid fick tydligen 10,000 kr för att vara med i denna PH. Dock gick han samtidigt på sjukpenning då han enligt honom själv inte kunnat jobba pga skada (ramlat från en balkong på fyllan och brutit nacken).

Nu vill försäkringskassan ha tillbaka all sjukpenning 157,000 kr eftersom de efter att ha sett PH anser att Arvid är fullt kapabel att jobba.

Får väl hoppas för Arvids skull att han vinner, annars verkar slutsumman av att vara med i PH denna gång vara -147,000 kr.
Senast redigerad av DFrost 2020-10-23 kl. 13:33.
Citera
2020-10-23, 14:52
Medlem
Emstarheavens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ettgammaltnamn
Det sjukaste av allt var att jag tittade specifikt på dina inlägg ifall det skulle finnas något som helst positivt laddat inlägg.
Du sätter punkt och startar en ny mening med, ’Och’

Förmodligen är ditt livsfokus vad du inte vill ha, snarare än vad du vill ha samt lösning för att nå dina mål. Det är läskigt att syna dig och jag skulle aldrig vågat konfrontera dig i det verkliga livet… du är en människa man tar avstånd från.

Jag är dyslektiker så det är inte så konstigt att jag ibland formulerar mig fel
Citera
2020-10-23, 15:19
Medlem
Såg att pajasen Arvid är anmäld för brott, låst artikel. Försäkringskassan vill ha pengarna åter, någon som vet mer?
Citera
2020-10-23, 17:08
Medlem
Armyants avatar
Patrik är en oslipad diamant. Mycket fint hjärta. Han behöver integrera en tuffare sida av honom mer ofta.

Tyvärr har Diana länge varit på gränsen till psykos (inte ovanligt). Indikerar med största sannolikhet på att hon är introvert och inte får nog med egentid i förhållande till den extremt extraverta attityden på Paradise Hotel.

Mest troligt är att Diana inte trivs på Paradise Hotel, vilket eventuellt möjliggör för henne att balansera tillvaron när hon kommer därifrån (hemma i Sverige). Just nu är Paradise Hotel och hennes vistelse i Mexico hennes värsta fiende. Hon är arg, men lyckas inte förmedla hennes ilska till de andra vilket skadar henne på djupet. Detta får henne att uppträda skumt. Lättast för Diana att nu fixa detta är att balansera tillvaron mellan introversion och extraversion. Gör både och, men ge dig självt tid.

Egentligen ska man ha ut henne därifrån, hon bör inte dricka alkohol och hon borde se över hennes livsstil hemma om det fortsätter att vara jobbigt. Annars riskerar hon att gå sönder.
Senast redigerad av Armyant 2020-10-23 kl. 17:25.
Citera
2020-10-23, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elver
Såg att pajasen Arvid är anmäld för brott, låst artikel. Försäkringskassan vill ha pengarna åter, någon som vet mer?

Japp, det var jag som tipsade försäkringskassan.

Han tog emot pengar för sjukskrivning medan han fick betalt för att delta (läs arbeta) i Paradise Hotel.

Citat:
Ursprungligen postat av DFrost
Aftonbladet idag (plus dock) https://www.aftonbladet.se/nojesblad...ntar-rattegang

Arvid fick tydligen 10,000 kr för att vara med i denna PH. Dock gick han samtidigt på sjukpenning då han enligt honom själv inte kunnat jobba pga skada (ramlat från en balkong på fyllan och brutit nacken).

Nu vill försäkringskassan ha tillbaka all sjukpenning 157,000 kr eftersom de efter att ha sett PH anser att Arvid är fullt kapabel att jobba.

Får väl hoppas för Arvids skull att han vinner, annars verkar slutsumman av att vara med i PH denna gång vara -147,000 kr.

Det var inte denna utan förra gången han var med.
Citera
2020-10-23, 18:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pogba
Japp, det var jag som tipsade försäkringskassan.

Han tog emot pengar för sjukskrivning medan han fick betalt för att delta (läs arbeta) i Paradise Hotel.

Det var inte denna utan förra gången han var med.
Bra tipsat, aldrig gillat den där människan, falsk och tydligen en bedragare också, 10 lax för medverkan? Tiggarna utanför ica måste tjäna mer än så. Skön sits att sitta i.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in