2020-12-06, 17:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -sweetness-
Patrik och Diana i final. Patrik kastar kulan. Varför skulle annars Diana blockerat Patrik på socials medier?

Nej, vinnaren finns läckt i tråden om du är intresserad. Anledningen till eventuell blockering är inte något som har med Paradise Hotel att göra, de har umgåtts efter PH.
Citera
2020-12-06, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pogba
Otippat att du försöker dra till med härskartekniker.

Du förstår fortfarande inte sannolikhetslära. Jag orkar inte lära ut det för dig. Ja, det märks att det var längesen och att du sov vid skolbänken.

Lästips: https://en.wikipedia.org/wiki/Probability_theory

Citat:
Ursprungligen postat av kentuckied
Skärp dig nu, om det är nån av oss som sysslar med härskartekniker så är det du. Istället för att bemöta folks påståenden så går du dessutom till motangrepp. Kan du istället den här gången bara svara på en enkel fråga, håller du med om att sannolikheten för att den andra personen får rosen är 7/8*1/7 = 1/8? ]

Öh, är det inte klarlagt att jag garvar åt din teori?

Du har fel, och jag har rätt.
Citera
2020-12-06, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ungtkaffe
Äkta på vilket sätt? Har hon en fot i graffvärlden bara för några målare följer henne?

Yes, mer än så. Vad mer för dumma frågor har du? Hon graffar, hon är äkta. Jag svarade på frågan lol.
Senast redigerad av pogba 2020-12-06 kl. 19:50.
Citera
2020-12-06, 19:56
Medlem
ungtkaffes avatar
Citat:
Yes, mer än så. Vad mer för dumma frågor har du?
Hahha!! Svara på frågan istället, vilket sätt är hon äkta?!
Så för dig är vilken random brud/influencer äkta plus har en fot i graffvärlden för att några målare följer henne? Dina 15 år i gamet känns inte så trovärdiga längre...
Citera
2020-12-06, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ungtkaffe
Hahha!! Svara på frågan istället, vilket sätt är hon äkta?!
Så för dig är vilken random brud/influencer äkta plus har en fot i graffvärlden för att några målare följer henne? Dina 15 år i gamet känns inte så trovärdiga längre...

Tro vad du vill gubben. Hade du haft en fot i gemet hade du förstått. Hon är ingen poser, jag känner graffarna som följer henne. De tittar absolut inte på PH.
Citera
2020-12-06, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silentrunner
Nej, vinnaren finns läckt i tråden om du är intresserad. Anledningen till eventuell blockering är inte något som har med Paradise Hotel att göra, de har umgåtts efter PH.

Varför har hon blockat honom?
Citera
2020-12-06, 20:58
Medlem
Rodimusprimes avatar
Citat:
Jag har inte en enda tatuering för jag är inte trash men tackar som frågar.

Jag bor på Östermalm i en BRF och min inkomst är garanterat högre än din.
Tack för att du bekräftar det jag sa.
Citera
2020-12-06, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sofand1987
Varför har hon blockat honom?

För att dra det lite kort: Diana hänger ut Patrik, Tanja och andra deltagare för att de inte har backat henne offentligt mot Josies mobbning i huset. Patrik har pga det fått hat om att han skulle vara en passiv mobbare pga det och därav finns en konflikt mellan Diana och Patrik.
Citera
2020-12-07, 02:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silentrunner
För att dra det lite kort: Diana hänger ut Patrik, Tanja och andra deltagare för att de inte har backat henne offentligt mot Josies mobbning i huset. Patrik har pga det fått hat om att han skulle vara en passiv mobbare pga det och därav finns en konflikt mellan Diana och Patrik.

Vilket sammanfattar de samlade intryck vi fått av Patrik och Diana i PH. Patrik rationell och ej utåtagerande, struntar i dumheter. Diana självcentrerad, dum med offerkoftan fladdrande som tror att alla på jordklotet är emot henne.
Citera
2020-12-07, 05:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rodimusprime
Tack för att du bekräftar det jag sa.

Vad var det som bekräftades unga dam?
Citera
2020-12-07, 17:11
Medlem
Utgången av morgondagens avsnitt.

Citera