Citat:
Ursprungligen postat av
hallihallo123
Yes. Nej det var inte mig hon skickade det till, jag har fått det skickat till mig.
Det var i samband med hennes gråtvideo och text om hur jobbigt det är att va ensamstående och hur synd det är om henne. Folk började pratade illa om sonens pappa bland kommentarerna, den Liv nämnde i sin kommentar gick in och försvarade honom (typ; har du pratat med honom, har du sett några som helst bevis på att det hon säger stämmer, döm inte utan båda sidor osv), antar att folk då började ifrågasätta Liv och då började hon hota…
Detta med Livs fosterpappa är intressant på flera sätt.
Tidigare har Liv bara pratat om sin fostermamma och aldrig nämnt sin fosterpappa alls. Hon har bara sagt i en podcast att fosterföräldrarna separerade när hon var liten och att hon snart bodde hos bara fostermamman. Fostermamman och biologiska mamman hyllades överallt, men fosterpappan nämndes aldrig. Nu har hon, enligt uppgift i tråden, brutit med båda mammorna i höstas och på fars dag i november hyllades plötsligt fosterpappan. Hon verkar ha väldigt svårt att upprätthålla relationer till flera anhöriga samtidigt. Det har hänt förr.
Det som är än mer intressant är att om fosterpappan utnyttjar sina befogenheter som polis till att på sin fritid kolla upp och hota privatpersoner som inte är misstänka för något brott, så begår han grovt tjänstefel och kan förlora sitt jobb samt åttalas. Hans namn är känt genom Liv, så han kan åka dit rejält för detta. Har därför svårt att tro att det är sant, utan det är antagligen ett tomt hot från Liv, men om det är sant så är han snart inte polis längre. Och om det inte är sant, utan bara en vanlig Liv-lögn, så lär han snart få veta det och säga till henne och sedan bryter hon kontakten med fosterpappan och börjar hylla [insert random anhörig] tills denna säger emot henne.