Citat:
Ursprungligen postat av
Helge.Palmcrantz
Öppna Chrome gå till Historik/senaste flikar eller /senaste stängda. Då kommer dessa öppnas och du bör vara inloggad, såvida det inte gått mer än fem minuter ungefär.
Ska pröva detta nästa gång - om det blir en nästa gång. Nu hade jag som sagt redan loggat in överallt igen.
Citat:
Ursprungligen postat av
Jasper.Newton
Dödar man processen så hinner inte processen registrera att cookies ska raderas. Med tanke på frågeställningen så har TS förmodligen inte ändrat en enda inställning.
Exakt, hade inte ändrat något.
Citat:
Ursprungligen postat av
guru1966
En webbsession (en dialog mellan webbservern och webbläsaren) kan t.ex. börja med att man loggar in på en sajt och sluta med att man loggar ut. För varje pågående session lagras en liten fil på den lokala datorn som kallas sessionskaka (cookie). Raderas den av någon anledning så vet inte sajten vem du är, och då är du plötsligt utloggad.
Tack! Det har dock hänt förr att jag måste bryta processerna på det här sättet (jag har en gammal dator som ofta hänger sig, och det är nog dags att köpa en ny). Och jag har aldrig förr varit med om att bli utloggad överallt...