2020-08-20, 19:09
Medlem
Ingen tråd om Adde? Då startar vi en!

Denna flitiga EOTB-deltagare finns det nog gott med skvaller om, ös på.

Själv har jag hört en del rykten om att han håller på med droger och lite annat sketchy shit. Vad tycker ni om honom?
Citera
2020-08-20, 19:14
Medlem
Anus.Dos.Deminoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Franssonswe
Själv har jag hört en del rykten om att han håller på med droger och lite annat sketchy shit. Vad tycker ni om honom?
Känner du många helnykterister? Vem använder inte droger liksom? Ja alkohol, tobak och koffein är droger.

Säg vad du vet isåfall.
Citera
2020-08-20, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anus.Dos.Deminos
Känner du många helnykterister? Vem använder inte droger liksom? Ja alkohol, tobak och koffein är droger.

Säg vad du vet isåfall.

https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Drog

Vill man helst inte ta sakerna mitt bland folk så tror jag vi kan börja snacka D-R-O-G-E-R, eller hur?
Citera
2020-08-20, 21:42
Medlem
Anus.Dos.Deminoss avatar
Citat:
https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Drog

Vill man helst inte ta sakerna mitt bland folk så tror jag vi kan börja snacka D-R-O-G-E-R, eller hur?
Du länkar till en bild på en bud? Ingen bryr sig om en joint 2020, ja förutom gamla människor kanske som växte upp under reefer madness.

Gäsp, hoppas tråden tar sig, rätt lame start med en massa ryktesspridning.

Jag tycker han är "skön att se på tv", men ingen jag skulle vilja ha i mitt klick.
Citera
2020-08-20, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anus.Dos.Deminos
Du länkar till en bild på en bud? Ingen bryr sig om en joint 2020, ja förutom gamla människor kanske som växte upp under reefer madness.

Gäsp, hoppas tråden tar sig, rätt lame start med en massa ryktesspridning.

Jag tycker han är "skön att se på tv", men ingen jag skulle vilja ha i mitt klick.

Narkotika är narkotika, alltså olagligt, oavsett vad. Sen att det är otroligt vanligt med narkotika, det är mer bara en dum bortförklaring när det kommer till brukare av just narkotika, för att få det att verka "okej".

Addes 3 första säsonger var han grym i, nu är han passé kan jag tycka. Får dock skön energi av honom ska jag tillägga, gillar det.
Senast redigerad av Franssonswe 2020-08-20 kl. 22:49.
Citera
2020-08-20, 23:04
Medlem
Anus.Dos.Deminoss avatar
Citat:
Narkotika är narkotika, alltså olagligt, oavsett vad. Sen att det är otroligt vanligt med narkotika, det är mer bara en dum bortförklaring när det kommer till brukare av just narkotika, för att få det att verka "okej".

Addes 3 första säsonger var han grym i, nu är han passé kan jag tycka. Får dock skön energi av honom ska jag tillägga, gillar det.
Typ samma sak som människor som dricker alkohol hävdar att dom inte använder droger för att få det att verka okej, för det var droger du skrev, inte narkotika.

Men om jag ska spinna vidare på ditt rykte skulle jag gissa att han kanske tryckt lite testo och lite tjack innan han enligt egen utsago inte åt på 3 dagar innan eotb för att bli lean.
Citera
2020-08-20, 23:32
Medlem
bjornesmagasin2s avatar
E de inte han spännturken som på överdriven blattesvenska gick runt å skrek i Ex on the beach "jag ska japp dig" jag ska japp dom" typ? jävla pajas
Citera
2020-08-24, 00:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bjornesmagasin2
E de inte han spännturken som på överdriven blattesvenska gick runt å skrek i Ex on the beach "jag ska japp dig" jag ska japp dom" typ? jävla pajas

Helt rätt

Vet inte riktigt varför, men jag får jävligt vidriga vibbar av honom. Känns som en jävligt lömsk typ. Skulle inte vilja befinna mig helt ensam med honom i en mörk källargång, allra minst som tjej...
Citera
2020-09-18, 21:37
Medlem
Suecokids avatar
Följt honom ett tag på insta. Döma av hans stories han lägger förhållandevis ofta där han hela tiden vill påvisa att han blivit en bättre människa och att han jobbar varje dag med att utvecklas osv...

Han är ändå 92a, alltså 28 bast!
Men jag tror då fan inte att han har förändrats ett jack shit, troligtvis bara massa trams för att försöka framstå i bättre dager.

Med tanke på att - Snacket går ju om att han inte direkt varit någon ängel i den kommande EOTB-säsongen som drar igång härnäst. Betett sig på ett typiskt Adde-manér.

Högst troligt en förlorad individ som med stor risk kommer hamna i fängelse en vacker dag.Troligtvis för...Våldtäkt eller narkotikabrott, eller både och.
Citera
2020-10-02, 02:37
Medlem
Vad håller denna shurda på med tro? Verkar livnära sig på en dokusåpa, 28 år gammal

Läste nyss en förundersökning där hans namn dök upp. Döma av det förhöret så verkar han inte direkt ha rent mjöl i påsen...

Kanske den vidrigaste killen som visats i svensk reality-tv? Som nu försöker spela good-guy och gärna talar om att det alltid finns 2 sidor på myntet.
Citera
2020-11-16, 20:15
Medlem
Citat:
Vad håller denna shurda på med tro? Verkar livnära sig på en dokusåpa, 28 år gammal

Läste nyss en förundersökning där hans namn dök upp. Döma av det förhöret så verkar han inte direkt ha rent mjöl i påsen...

Kanske den vidrigaste killen som visats i svensk reality-tv? Som nu försöker spela good-guy och gärna talar om att det alltid finns 2 sidor på myntet.
Vad var det för förundersökning?
Citera
2023-03-27, 19:26
Medlem
Han har gjort slut med tjejen som han varit förlovad med och outat henne på sin story med texten "she belongs to the street" hahaha. Någon som vet mer?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in