2020-08-20, 19:53
Medlem
Dimaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Djungelbruno
Absolut. Det har blivit många heta runkstunder med Offervilja, Ducadream och DixieD.
Fan vad jag garvade till, visste att en sån här kommentar skulle komma upp!

ONT: Ja det har jag men mer om det är en person jag kunde bli polare med, hände mer när jag var yngre och spelade cs
Citera
2020-08-20, 20:00
Medlem
Pianotangents avatar
Hade en kontakt på en sida i många år, vi klickade och följdes åt och hjälpte varann med olika saker. Blev vänner få Fb och har levt sida vid sida genom olika förhållanden och partners och fruar och män och barn och utmaningar.
Har ingen kontakt men häftigt att vänskapen bestått.
Citera
2020-08-20, 20:07
Avslutad
Förälskad i en forumperson har jag aldrig blivit. Däremot har jag ibland känt att en person verkar vara i min smak; alltså har en personlighet jag gillar och någon jag troligtvis skulle komma bra överens med om vi träffades i verkligheten, baserat på vad personen skriver och uttrycker sig.
Citera
2020-08-20, 20:36
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Förälskad är ju to much men förtjust visst. Allra första gången var långt tillbaka i tiden på Killzone, en otroligt duktig italienska lirade med oss och hon var bara så söt i sin personlighet och dessutom bättre än 99% av alla andra så inte en typiskt noobig gamer brud men inte för att vara allt för ytlig men har aldrig sett en tjockare och finnigare italienska så hela min bild av den söta petita kvinna jag byggt upp föll totalt och resan till Italien blev det inget av.

På den tiden jag raggade så hittade jag en hel del kvinnor här på flashback med, träffade kanske 10 st och förutom en total jävla stolla så var det mysiga tjejer, som jag hade sett bild på innan och ingen ljög och inte blev jag catfishad men mitt livs stora kärlek hitta jag inte heller men det finns faktiskt en jag inte riktigt kan glömma. Vad jag vill ha sagt med detta? Vet inte riktigt.
Citera
2020-08-20, 20:38
Avslutad
Säg att du älskar mig och jag är din
Citera
2020-08-20, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IT-snubben
Förälskad i en forumperson har jag aldrig blivit. Däremot har jag ibland känt att en person verkar vara i min smak; alltså har en personlighet jag gillar och någon jag troligtvis skulle komma bra överens med om vi träffades i verkligheten, baserat på vad personen skriver och uttrycker sig.

Internetforum är verklighet.
Citera
2020-08-20, 20:43
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Etta.plats
Internetforum är verklighet.
Med "att träffas i verkligheten" menade jag att ses IRL.
Citera
2020-08-20, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IT-snubben
Med "att träffas i verkligheten" menade jag att ses IRL.

IRL=I riktiga livet. Det här är det riktiga livet, vad skulle det annars vara? Ett oriktigt liv? Det räcker helt enkelt med att skriva att ses, eller att träffas.
Citera
2020-08-20, 21:01
Medlem
Absolut. Har två just nu och min totalt för livliga och utsvävande fantasi kan ibland eskalera åt alla möjliga håll och kanter.

Men är så pass ytlig att det brukar räcka med att tänka på ett kärleksbarn mellan Edward Bloom och Bert Karlsson så brukar min fantasi lugna ner sig.

Men tycker inte att fenomenet i sig är så konstig. Inte konstigare än att man kan bli emotionell investerad i en film eller bokkaraktär.
Citera
2020-08-20, 21:05
Medlem
MuscleSharks avatar
Ha! Nä har inte ens funnit ngn intressant på det viset. Men det är ju bara jag personligen.
Kan mycket väl tänka mig att det går, men frågan är dock i såna fall vilken del av forumet. Just här verkar det långsökt för nån att finna ngt som helst intresse för nån. Men vad vet jag?!?
Citera
2020-08-20, 21:09
Bannlyst
förtjust , ja

förälskad , nej

men vist blir man nyfiken på vissa i bland
Citera
2020-08-20, 23:33
Medlem
Knucklehugss avatar
Absolut, men tyvärr var vi i ofas med varandra när det kommer till en djupare relation.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in