2020-12-01, 00:05
Avstängd
Halloween2s avatar
Ska bli intressant och se vad som händer med Cavani nu efter sin ''rasist'' instagram post.

''Gracias Negrito''

Samma ord Suarez använde till Evra.
Bernardo Silva förra säsongen skojade med Mendy och fick straff för det.

Eller kommer inget hända det fina united?
Citera
2020-12-01, 00:16
Medlem
Imbazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Korder
Japp, och United verkar vara mest framgångsrika om man räknar allihop;

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_football_clubs_in_England_by_competitive_h onours_won

Ja, skall man räkna in Audi Cup också ? Om du så gärna vill missförstå min poäng så var inte det en debatt mellan LFC vs Utd i antal titlar, menade mer att det är konstigt att man kan uttrycka sig som han ovan gjorde, att LFC bara har haft 2 bra säsonger.

https://www.squawka.com/en/england-most-successful-football-club-liverpool-man-utd/
Citera
2020-12-01, 00:17
Medlem
Imbazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halloween2
Ska bli intressant och se vad som händer med Cavani nu efter sin ''rasist'' instagram post.

''Gracias Negrito''

Samma ord Suarez använde till Evra.
Bernardo Silva förra säsongen skojade med Mendy och fick straff för det.

Eller kommer inget hända det fina united?

Tycker det är löjligt, alla vet att ordet negro eller negrito inte alls är lika laddat ord i sydamerika.
Citera
2020-12-01, 00:22
Medlem
Korders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imbaz
Ja, skall man räkna in Audi Cup också ?

Nej, det framstår som mer och mer uppenbart att man bara ska räkna in titlar som får Liverpool att hamna på topp, om man frågar dig. Räknar någon PL så säger du att det "finns fler titlar än ligan", och kör man då en total sammanställning så får man ett grinigt svar om att det var för många titlar medräknade istället. Kamma dig.

Citat:
Om du så gärna vill missförstå min poäng så var inte det en debatt mellan LFC vs Utd i antal titlar, menade mer att det är konstigt att man kan uttrycka sig som han ovan gjorde, att LFC bara har haft 2 bra säsonger. https://www.squawka.com/en/england-most-successful-football-club-liverpool-man-utd/

Jag missförstod ingenting och lade mig inte i eran debatt över huvud taget. Påpekade bara att United har flest titlar oavsett om vi snackar PL eller sammantaget.
Citera
2020-12-01, 00:42
Medlem
Imbazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Korder
Nej, det framstår som mer och mer uppenbart att man bara ska räkna in titlar som får Liverpool att hamna på topp, om man frågar dig. Räknar någon PL så säger du att det "finns fler titlar än ligan", och kör man då en total sammanställning så får man ett grinigt svar om att det var för många titlar medräknade istället. Kamma dig.

Jag missförstod ingenting och lade mig inte i eran debatt över huvud taget. Påpekade bara att United har flest titlar oavsett om vi snackar PL eller sammantaget.

Ja, united har 2(?) fler om man räknar in totales. Men det var inte min poäng, min poäng var att hans uttalande att LFC bara varit bra i 2 säsonger var fel, för det är titlarna ett bevis på, och då ska såklart jag ha formulerat mig annorlunda, men jag, du och troligtvis han vet vad min poäng med mitt inlägg var, så nu kan vi sluta diskutera en ickefråga.
Citera
2020-12-01, 05:08
Medlem
Citat:
Ja, united har 2(?) fler om man räknar in totales. Men det var inte min poäng, min poäng var att hans uttalande att LFC bara varit bra i 2 säsonger var fel, för det är titlarna ett bevis på, och då ska såklart jag ha formulerat mig annorlunda, men jag, du och troligtvis han vet vad min poäng med mitt inlägg var, så nu kan vi sluta diskutera en ickefråga.
De har de väl de senaste 20 åren?
Spelar ingen roll vad jag säger så kmr du säga men Liverpool vann de å de den säsongen.
Som vanligt så klarar ej ett Liverpool fan av att få kritik .
Citera
2020-12-01, 13:43
Medlem
BirosKorlaffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rojjjen
De har de väl de senaste 20 åren?
Spelar ingen roll vad jag säger så kmr du säga men Liverpool vann de å de den säsongen.
Som vanligt så klarar ej ett Liverpool fan av att få kritik .

Verkar ju snarare som att inte du kan komma med något motargument när DU får kritik
Citera
2020-12-01, 19:10
Medlem
gato12s avatar
Newcastle-Aston Villa på fredag är uppskjuten.

Galopperande Covid hos Skatorna

https://www.theguardian.com/football/2020/nov/30/newcastle-united-entire-squad-in-covid-19-self-isolation-after-significant-outbreak

Stängd träningsanläggning
Citera
2020-12-01, 19:26
Medlem
torrenttobbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gato12
Newcastle-Aston Villa på fredag är uppskjuten.

Galopperande Covid hos Skatorna

https://www.theguardian.com/football/2020/nov/30/newcastle-united-entire-squad-in-covid-19-self-isolation-after-significant-outbreak

Stängd träningsanläggning
Undra om säsongen stängs eller om man kommer hanka sig i mål
Citera
2020-12-01, 19:28
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torrenttobbe
Undra om säsongen stängs eller om man kommer hanka sig i mål
Drabbas alla lag samtidigt så är det ju kört.

Men så blir det nog inte. Tror jag.

Omöjligt att veta något i dagsläget.

Imorgon är ju lockdownen slut och publik ska tillåtas på läktarna igen.
Citera
2020-12-01, 19:49
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torrenttobbe
Ditt nya inlägg förstärker inte din tes överhuvudtaget. Du kunde lika gärna ha struntat i att skriva någonting överhuvudtaget.
Intelligens är ngt som saknas hos de flesta i Liverpool-maffian.
Citera
2020-12-01, 20:03
Medlem
torrenttobbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Intelligens är ngt som saknas hos de flesta i Liverpool-maffian.
Haha du är söt

Citat:
Ursprungligen postat av gato12
Drabbas alla lag samtidigt så är det ju kört.

Men så blir det nog inte. Tror jag.

Omöjligt att veta något i dagsläget.

Imorgon är ju lockdownen slut och publik ska tillåtas på läktarna igen.

Sjukt ändå. Men vad har man för val? Pengarna måste in. Klubbar med rika ägare kan ju bankrolla ett tag men sen då? Undra hur det ska gå med allt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in