2020-08-20, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svartvitkissekatt
Vad tolkar du som ”säkra källor”? Det har inte uppdaterats något om detta mer vad jag har sett. W*stergren har jag känt i 20+ år och den avlidna ännu längre, därför är jag intresserad om du vet mer eller om ditt påstående bara är rena spekulationer.

Citat:
Ursprungligen postat av IT-Smurfen
Vilka är dina säkra källor?
Tänkte hoppa? Stod han på bron eller sa han det till någon, isåfall vem?

Jag är väl bekant med båda två, har också känt dessa herrar i över 20år.

Vet inte i nuläget mer än det jag skrev. Den jag snackade med känner alla i stan och vet allt om allt.
Citera
2020-08-20, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Theshawty
Vet inte i nuläget mer än det jag skrev. Den jag snackade med känner alla i stan och vet allt om allt.

är det bögrelaterat? Den där du nämner verkar vara sambo med annan man om nu folkbokföringen stämmer....
Citera
2020-08-20, 19:26
Medlem
Citat:
Alltså spekulationer än så länge då! Att man känner alla och vet allt är en väldans överdrift och det finns alltså inga konkreta bevis på detta påstående då.
Jag känner de flesta diverse människor som spelar i ungefärlig liga som Mr. W*stergren eftersom jag själv varit i de kretsarna, så att säga att att du har ”säkra källor” skulle jag tona ner lite tills mer information och bevis kommer fram än bara rykten av en som ”känner alla”, även om det är sant eller inte så är det alldeles för lite information på bordet för att ta det som en säker källa.

Det är så lätt att det blir fel, är så tråkigt att bli nämnd så tidigt utan belägg om det är felaktigt, jag själv blev det för ett par år sedan och det blir lätt en jobbig situation.
Citera
2020-08-20, 19:39
Medlem
Citat:
Alltså spekulationer än så länge då! Att man känner alla och vet allt är en väldans överdrift och det finns alltså inga konkreta bevis på detta påstående då.
Jag känner de flesta diverse människor som spelar i ungefärlig liga som Mr. W*stergren eftersom jag själv varit i de kretsarna, så att säga att att du har ”säkra källor” skulle jag tona ner lite tills mer information och bevis kommer fram än bara rykten av en som ”känner alla”, även om det är sant eller inte så är det alldeles för lite information på bordet för att ta det som en säker källa.

Det är så lätt att det blir fel, är så tråkigt att bli nämnd så tidigt utan belägg om det är felaktigt, jag själv blev det för ett par år sedan och det blir lätt en jobbig situation.

bögar?
Citera
2020-08-20, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjalle99
bögar?
Nej!
Citera
2020-08-20, 20:02
Medlem
Citat:
Nej!

ska det vara så svårt att hosta upp nåt om den eller den? motsäger dig själv, typ så är det inte , men du kommer inte med nåt, fast du verkar veta vilka lirare det handlar om
Citera
2020-08-20, 20:03
Medlem
Citat:
upp med vad du har
Citera
2020-08-20, 20:09
Medlem
Citat:
ska det vara så svårt att hosta upp nåt om den eller den? motsäger dig själv, typ så är det inte , men du kommer inte med nåt, fast du verkar veta vilka lirare det handlar om
Vad mer ska jag säga än nej? Det är inte bögrelaterat eftersom vederbörande inte är homosexuell. Så nej!

Ja jag känner dessa två människor sen +20 år tillbaka, därför är jag inne här och söker information JAG med, eftersom detta dödsfallet ligger så nära, och jag vill också veta vad som har hänt, vad som är sant eller inte!
Senast redigerad av Svartvitkissekatt 2020-08-20 kl. 20:13.
Citera
2020-08-20, 20:14
Medlem
Citat:
Vad mer ska jag säga än nej? Det är inte bögrelaterat eftersom vederbörande inte är homosexuell. Så nej!

Ja jag känner dessa två människor sen +20 år tillbaka, därför är jag inne här och söker information JAG med, eftersom detta dödsfallet ligger så nära, och jag vill också veta vad som har hänt!
den misstänkte enligt annan skribent är sambo med annan man....så bögspåret får vi nog anta är levande

stjärtryttare lever lite i garderoben vettu
Citera
2020-08-20, 20:23
Medlem
Citat:
den misstänkte enligt annan skribent är sambo med annan man....så bögspåret får vi nog anta är levande

stjärtryttare lever lite i garderoben vettu
W*stergren är en pundare som bor här och var, han var senast i Malmö för några månader sedan sist jag pratade med honom, så att han är skriven hos någon annan gör väl för helvete inte automatiskt att man är sambo din idiot!

W bodde hos mig för en herrans massa år sedan när även jag var aktiv, men hade sin adress hos en annan. Det är inte ovanligt när det gäller missbrukare.

Sen finns det ingen mer information att W är inblandad än det någon skrev här, så då är det väl ändå lika bra att man avvaktar tills mer information kommer innan man ställer in sig på att saker är på vissa sätt som du tycks göra, speciellt när du inte heller verkar veta vad det är för människor det handlar om.
Senast redigerad av Svartvitkissekatt 2020-08-20 kl. 20:27.
Citera
2020-08-20, 20:35
Medlem
Citat:
W*stergren är en pundare som bor här och var, han var senast i Malmö för några månader sedan sist jag pratade med honom, så att han är skriven hos någon annan gör väl för helvete inte automatiskt att man är sambo din idiot!

W bodde hos mig för en herrans massa år sedan när även jag var aktiv, men hade sin adress hos en annan. Det är inte ovanligt när det gäller missbrukare.

Sen finns det ingen mer information att W är inblandad än det någon skrev här, så då är det väl ändå lika bra att man avvaktar tills mer information kommer innan man ställer in sig på att saker är på vissa sätt som du tycks göra, speciellt när du inte heller verkar veta vad det är för människor det handlar om.

njae en frisk människa i en bostadsrätt låter inte en pundare oftast med skulder flytta in hur som, risken är stor fogden kommer eller att föreningen gnäller och försöker avsluta allt, men det kanske du inte visste i din lilla pundarhjärna? Lägger nivån efter skribent, är man skriven på en adress ihop med nån, så är man sambo enligt myndigheterna om inget annat skriftligt avtalats, men det är mer troligt du också är stjärtryttare eftersom du går så i försvar
Citera
2020-08-20, 20:51
Medlem
Citat:
njae en frisk människa i en bostadsrätt låter inte en pundare oftast med skulder flytta in hur som, risken är stor fogden kommer eller att föreningen gnäller och försöker avsluta allt, men det kanske du inte visste i din lilla pundarhjärna? Lägger nivån efter skribent, är man skriven på en adress ihop med nån, så är man sambo enligt myndigheterna om inget annat skriftligt avtalats, men det är mer troligt du också är stjärtryttare eftersom du går så i försvar
Jag vill ha fram riktig fakta om VAD som har hänt och under vilka omständigheter, inte dina desperata antaganden om det är bögrelaterat eller inte. Jag ger dig informationen att W inte är homosexuell baserat på att jag känt honom troligtvis längre än vad du har levt, men visst kan det vara så att han varit smygbög, men med största sannolikhet inte. Så om du inte har någon information själv att ge om denna händelse så tycker jag att du kan sluta att göra antagen utan fakta.

För oss som faktiskt är berörda av denna tragedi och vill ha fram fakta och förståelse känns det mer viktigt att få så mycket korrekt information som möjligt. Tack!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in