Flashback bygger pepparkakshus!
2021-09-23, 11:00
Medlem
Fick detta meddelandet från tingsrätten:

Förundersökningsprotokollet i B 9477-21 (tidigare B 9477-20) är mycket omfattande och överstiger maxgränsen för vad vi kan skicka via mail. Handlingarna lämnas således ut på en DVD-skiva. Skivan kan antingen skickas till önskad adress eller hämtas ut i receptionen vid Malmö tingsrätt. Det tillkommer ingen avgift.

Önskas en skiva med förundersökningsprotokollet i B 9477-21, och hur vill du att vi expedierar skivan?

För beställningar hänvisar vi till arkivet (arkivtma@dom.se).

Jag bor en bit i från Malmö men kan helt klart tänka mig att åka dit. Har begärt att dem lägger undan en skiva så hämtar jag den under dagen (om det går att lösa idag)
Senast redigerad av MN89 2021-09-23 kl. 11:06.
Citera
2021-09-23, 11:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MN89

Förundersökningsprotokollet i B 9477-21 (tidigare B 9477-20) är mycket omfattande och överstiger maxgränsen för vad vi kan skicka via mail. Handlingarna lämnas således ut på en DVD-skiva. Skivan kan antingen skickas till önskad adress eller hämtas ut i receptionen vid Malmö tingsrätt. Det tillkommer ingen avgift.

Önskas en skiva med förundersökningsprotokollet i B 9477-21, och hur vill du att vi expedierar skivan?

Jag bor en bit i från Malmö men kan helt klart tänka mig att åka dit om ingen annan kan lösa det
Varit super om du hade kunnat hämta ut den. Har inte tillgång till CD i min dator. Annars hade jag hämtat ut den
Citera
2021-09-23, 11:15
Medlem
https://www.expressen.se/kvallsposte...-i-sydsverige/

Genom hemlig övervakning kunde polisen följa de kriminella nätverken när de planerade flera mord.
Citera
2021-09-23, 11:15
Medlem
Här är stämningsansökan för försök till mord och tre fall av förberedelse till mord.

Malmö tingsrätt:
Citera
2021-09-23, 11:18
Medlem
Bondas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MN89

Jag bor en bit i från Malmö men kan helt klart tänka mig att åka dit. Har begärt att dem lägger undan en skiva så hämtar jag den under dagen (om det går att lösa idag)

Hade varit guld. Blir det en större kostnad så kan vi ju göra som i andra fup trådar och starta en anonym insamling och slanta in litegrann var.

Hör av dig hur det blir.
Citera
2021-09-23, 11:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bonda
Hade varit guld. Blir det en större kostnad så kan vi ju göra som i andra fup trådar och starta en anonym insamling och slanta in litegrann var.

Hör av dig hur det blir.
Den är gratis
Citera
2021-09-23, 12:10
Bannlyst
Bara stämningsansökan är 20 sidor.

Ett intressant citat;
Citat:
Haraketamal och Rocktoxic chattar om hur de ska hitta Musti, fup A s 407-408Waterbee och Haraketamal chattar bl a om att hugga huvudet av Amir Mekkys far och lägga ut huvudet på Stortorget i Malmö,
Senast redigerad av RiketFaller 2021-09-23 kl. 12:23.
Citera
2021-09-23, 12:22
Medlem
Bondas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rokaren12
Den är gratis

Tänkte mer på resekostnader, cd etc.
Hur som helst, ska bli intressant läsning
Citera
2021-09-23, 12:50
Medlem
Häktade i ett helt jävla år, förmodligen med restriktioner. Jisses...

Dessutom verkar ALLA toppnamn i både Mekky-falanken och Johansson Petrovski falangen nu antingen vara gripna, häktade, fängslade eller döda.
Citera
2021-09-23, 13:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stefan S
Här är stämningsansökan för försök till mord och tre fall av förberedelse till mord.

Malmö tingsrätt:

Intressant notis ifrån Sakframställan. Waterbee ska ju vara Dani.

Waterbee och Haraketamal chattar bl a om att hugga huvudet av Amir Mekkys far och lägga ut huvudet på Stortorget i Malmö, fup A s 409-422

Man förstår ju att Mekky samtidigt som han va efterlyst fortfarande hade koll vad som hände. Verkar även som Nabil skulle mördas och även Ali Diab.
Senast redigerad av Rytve 2021-09-23 kl. 13:21.
Citera
2021-09-23, 13:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stefan S

Malmö tingsrätt:

Oj oj oj, den FUPen blir rena dynamiten.
Citera
2021-09-23, 13:34
Medlem
Qaas avatar
Satan i gatan vilken mysig läsning som väntar ikväll om någon hjälte lyckas styra upp fupen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in