Förundersökningsprotokollet i B 9477-21 (tidigare B 9477-20) är mycket omfattande och överstiger maxgränsen för vad vi kan skicka via mail. Handlingarna lämnas således ut på en DVD-skiva. Skivan kan antingen skickas till önskad adress eller hämtas ut i receptionen vid Malmö tingsrätt. Det tillkommer ingen avgift.
Önskas en skiva med förundersökningsprotokollet i B 9477-21, och hur vill du att vi expedierar skivan?
För beställningar hänvisar vi till arkivet (arkivtma@dom.se).
Jag bor en bit i från Malmö men kan helt klart tänka mig att åka dit. Har begärt att dem lägger undan en skiva så hämtar jag den under dagen (om det går att lösa idag)
Senast redigerad av MN89 2021-09-23 kl. 11:06.
Förundersökningsprotokollet i B 9477-21 (tidigare B 9477-20) är mycket omfattande och överstiger maxgränsen för vad vi kan skicka via mail. Handlingarna lämnas således ut på en DVD-skiva. Skivan kan antingen skickas till önskad adress eller hämtas ut i receptionen vid Malmö tingsrätt. Det tillkommer ingen avgift.
Önskas en skiva med förundersökningsprotokollet i B 9477-21, och hur vill du att vi expedierar skivan?
Jag bor en bit i från Malmö men kan helt klart tänka mig att åka dit om ingen annan kan lösa det
Varit super om du hade kunnat hämta ut den. Har inte tillgång till CD i min dator. Annars hade jag hämtat ut den
Jag bor en bit i från Malmö men kan helt klart tänka mig att åka dit. Har begärt att dem lägger undan en skiva så hämtar jag den under dagen (om det går att lösa idag)
Hade varit guld. Blir det en större kostnad så kan vi ju göra som i andra fup trådar och starta en anonym insamling och slanta in litegrann var.
Haraketamal och Rocktoxic chattar om hur de ska hitta Musti, fup A s 407-408Waterbee och Haraketamal chattar bl a om att hugga huvudet av Amir Mekkys far och lägga ut huvudet på Stortorget i Malmö,
Senast redigerad av RiketFaller 2021-09-23 kl. 12:23.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!