2021-10-05, 13:09
Medlem
Hur långa straff väntar de inblandade? Tror ni att någon åker på livstid?
Citera
2021-10-05, 14:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vemvem2

Det blir i vart fall långa straff, 14 år och mer för flera inblandade. Tror att Hassan K åker på livstid och kanske några till, typ Omar och DJ. Men folk kan ju frias på vissa åtalspunkter också.
Citera
2021-10-05, 14:37
Medlem
Citat:

Chansen är väldigt stor att flera personer kan få livstidsstraff, kolla bara på vårbynätverkets ledare vad han fick för straff , och det är inte ens i närheten av detta här, massa mord utförda, dom vet att dom ligger bakom dom, det enda dom vill sätta in folk på långa straff samt massa mord planerade, ser inte bra ut alls för dom flesta, sjukt juden tror han får en 10 allt som allt låter väldigt lite men tanken på vad han e misstänkt för och va en ledare enligt polisen dessutom det är inte bra , alla är över 21 dessutom
Citera
2021-10-05, 14:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zzzomalia
Chansen är väldigt stor att flera personer kan få livstidsstraff, kolla bara på vårbynätverkets ledare vad han fick för straff , och det är inte ens i närheten av detta här, massa mord utförda, dom vet att dom ligger bakom dom, det enda dom vill sätta in folk på långa straff samt massa mord planerade, ser inte bra ut alls för dom flesta, sjukt juden tror han får en 10 allt som allt låter väldigt lite men tanken på vad han e misstänkt för och va en ledare enligt polisen dessutom det är inte bra , alla är över 21 dessutom

Juden o Mekky kommer få livstid Sagan e över kommer komma nya folk
Citera
2021-10-05, 15:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smartapojken
Juden o Mekky kommer få livstid Sagan e över kommer komma nya folk

Skulle inte förvåna mig , sjukt att människor som har så stora pengar ens förstör sina liv så där bara istället för att leva livet utomlands, bilar hus brudar vad mer vill man ha , nu blir det ett litet rum runka till gamla tidningar som skickats runt i åratal, gå med hungrig mage på kvällarna, flera av dom har säkert barn som ska växa upp utan pappa, nån annan man ska gå hem tills ens fru uppfostrar ens barn fyfan kan inte ens tänka den tanken
Citera
2021-10-05, 16:00
Medlem
Pandalina4s avatar
Citat:
Skulle inte förvåna mig , sjukt att människor som har så stora pengar ens förstör sina liv så där bara istället för att leva livet utomlands, bilar hus brudar vad mer vill man ha , nu blir det ett litet rum runka till gamla tidningar som skickats runt i åratal, gå med hungrig mage på kvällarna, flera av dom har säkert barn som ska växa upp utan pappa, nån annan man ska gå hem tills ens fru uppfostrar ens barn fyfan kan inte ens tänka den tanken

Tror även jag på flera livstidsdomar i tingsrätten. DJ tror jag från mycket mer än 10 år.
De flesta lär ju överklaga till hovrätten så den slutgiltiga utkomsten ser vi runt april nästa år.

Utöver det tror jag fler åtal väntar. Så de gjorde både med Västerås May nätverket och Vårby.
Citera
2021-10-05, 16:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pandalina4
Malmö tingsrätt säkerhetssalen sal 52. Målnummer B 9477-21, Huvudförhandling,
Dag 1 av 48 idag. Schema finns här: https://www.domstol.se/globalassets/filer/domstol/malmo_tingsratt/veckans_forhandlingar/uppropslista-v40.pdf

https://www.domstol.se/malmo-tingsratt/om-tingsratten/aktuellt/veckans-forhandlingar/

Så, var du på rättegången idag? Eller var det någon här som var och lyssnade? Får allmänheten sitta med och lyssna?
Citera
2021-10-05, 16:03
Medlem
Citat:
Många livstid tror jag kommer delas ut,några 10+
Tror inte nån kommer undan fängelse,visst de kanske frias på nåt åtal men döms hårt på andra åtal..
Citera
2021-10-05, 20:18
Medlem
superurban08s avatar
Någon på tråden som vet vad som sker i rättssalen? Hade varit intressant att se ifall dem fortfarande är ”bröder”.

(Med tanke på hur mycket skitsnack dem öser på varandra emellan i encro chattarna)

Kan man följa rättegången via en länk? Någon som har kännedom?
Citera
2021-10-05, 20:48
Medlem
Citat:
Hahaha. Ja men så rätt. Idiotiskt. Byggt upp sig själv för att sina i en fängelsehåla och ruttna. Barnen får en ny pappa frugan får en ny kk. Jadu. Jag hade hellre legat och nakenbadat i min villa utomlands med privat pool fruga barn och nanny än att få min sista måltid kl15.30 i häktet och låta magen kurra, äta smör med dem jävla ostskivorna som man får i två pack och macka dag in dag ut.
Citera
2021-10-05, 23:22
Avslutad
Juden e god för 3 siffriga miljoner era åsnor vad fan fattar ni som inte har någon insyn alls ni vet inte ett skit märks det, jag har bra koll här och där. Juden är en av dom största knarklangarna genom svensk historia, punkt slut.
Citera
2021-10-05, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsigkille
Juden e god för 3 siffriga miljoner era åsnor vad fan fattar ni som inte har någon insyn alls ni vet inte ett skit märks det, jag har bra koll här och där. Juden är en av dom största knarklangarna genom svensk historia, punkt slut.
Jag säger varken ja eller nej till de påståendet, då de av fuppen framgår att han har ett antal miljoner, sedan är de mycket möjligt att han har kapital som polisen inte hittat. Fastigheter i andras namn osv, MEN varför anlitar han då inte ordentliga hitmans från tex Balkan ist för att förlita sig på nollor som Ahmed ELM och hans gäng?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in