Kan Musti var andra gärningsmannen när Karolina sköts? Inte hunnit läsa så långt men alla dessa verkar vilja åt Musti. Sroud förstår jag har sitt skäl.
Senast redigerad av Pandalina4 2021-09-23 kl. 23:20.
I Protokoll C. Total encrosammanställning finns där många konversationer mellan Sroud Sh*kir där man diskuterar flyktbilar, vapen osv. Man vill då knäppa Nabil eftersom polisen tagit Musti. Jag tycker Sroud verkar minst lika involverad som Dani, men ändå ingår inte Sroud i åtalet. Märkligt...
Det diskuteras också här att Nabils kusin ska sälja ut honom. Nabil bor i Våsterås i slutet av Maj. Planen är att Nabils kusin ska plinga på dörren och då ska J*sem T*b*r*k skjuta ihjäl Nabil och hans flickvän. Intressant man vill sälja sin egen kusin till fienden. Detta vill Sroud ha bild på av T*b*r*k
Vem är den tuffa som beställt skott i en kvinnas underliv?
"Av åtalet framgår det att en av de åtalade männen har erbjudit två andra män 100 000 kronor för att skjuta en kvinna i benet och i underlivet. Någonting som kunde stoppas genom att polisen infiltrerat Encrochat."
Jag kan rekommendera att börja med Åp 1 K1087995-20 (Bennets väg).
Den ger en bra beskrivning av allt och innehåller mycket bilder och encrochattar.
Sroud verkar vara villig att hjälpa till, så det är definitivt inte enbart Dani som styrt detta. Han ville väl hämnas på Musti efter vad dom gjorde mot hans son på Nydala. Dom jag uppfattar som huvudmålen är Musti (nr1) men även N*bil G*ss*d, S*lle och *li Di*b.