2021-09-23, 22:36
Medlem
Bara för mig som det är helt vitt i massa rutor där det ska vara encro konversationer?
Citera
2021-09-23, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bigmike90
Bara för mig som det är helt vitt i massa rutor där det ska vara encro konversationer?

Samma för mig
Citera
2021-09-23, 22:54
Medlem
Pandalina4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karmapolis
Dom verkar vara överens om om att det är Bilala som knäppte Karolin
https://www.bildtagg.se/bild/0aww0sxpz25ygr52zariu4ss
Kan Musti var andra gärningsmannen när Karolina sköts? Inte hunnit läsa så långt men alla dessa verkar vilja åt Musti. Sroud förstår jag har sitt skäl.
Senast redigerad av Pandalina4 2021-09-23 kl. 23:20.
Citera
2021-09-23, 22:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pandalina4
Kan Musti var andra gärningsmännen? Inte hunnit läsa så långt men alla verkar vilja åt Musti. Sroud förstår jag har sitt skäl.

Låter som att han kommer få sin bruna arab röv sprängd.
Citera
2021-09-23, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bigmike90

Det beror på att det är sekretess på vissa delar, så de delarna är vita i de offentliga förundersökningsprotokollen.
Citera
2021-09-23, 23:20
Medlem
Kul att det finns en Svensso* med bland namnen.
Citera
2021-09-23, 23:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rytve
I Protokoll C. Total encrosammanställning finns där många konversationer mellan Sroud Sh*kir där man diskuterar flyktbilar, vapen osv. Man vill då knäppa Nabil eftersom polisen tagit Musti. Jag tycker Sroud verkar minst lika involverad som Dani, men ändå ingår inte Sroud i åtalet. Märkligt...

Det diskuteras också här att Nabils kusin ska sälja ut honom. Nabil bor i Våsterås i slutet av Maj. Planen är att Nabils kusin ska plinga på dörren och då ska J*sem T*b*r*k skjuta ihjäl Nabil och hans flickvän. Intressant man vill sälja sin egen kusin till fienden. Detta vill Sroud ha bild på av T*b*r*k

* = a
Varför även flickvännen?
Citera
2021-09-23, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sir89
Vem är den tuffa som beställt skott i en kvinnas underliv?

"Av åtalet framgår det att en av de åtalade männen har erbjudit två andra män 100 000 kronor för att skjuta en kvinna i benet och i underlivet. Någonting som kunde stoppas genom att polisen infiltrerat Encrochat."

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/PoPMo6/stort-atal-i-malmo--15-haktade-med-encrochatbevisning
Någon som kan berätta vem det var? Och även vilka som tackade ja till uppdraget.
Citera
2021-09-23, 23:41
Medlem
Här är FUP tillgänglig i sin helhet även via Docdroid för de som föredrar det eller har problem med att ladda ner filerna från andra tjänster:

Citera
2021-09-23, 23:49
Medlem
Pandalina4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rytve
Jag kan rekommendera att börja med Åp 1 K1087995-20 (Bennets väg).
Den ger en bra beskrivning av allt och innehåller mycket bilder och encrochattar.

Sroud verkar vara villig att hjälpa till, så det är definitivt inte enbart Dani som styrt detta. Han ville väl hämnas på Musti efter vad dom gjorde mot hans son på Nydala. Dom jag uppfattar som huvudmålen är Musti (nr1) men även N*bil G*ss*d, S*lle och *li Di*b.

a = *

Kan det saknas en stämningsansökan? Varken Sroud, eller bröderna Adawi står ju med som åtalade vad jag ser i den som är 20 sidor?
https://www.docdroid.net/fKfbibP/malmo-tr-b-9477-21-aktbil-2-stamningsansokan-pdf#page=3
Eller är jag för trött å missar någon fil?
Citera
2021-09-24, 00:12
Medlem
KVP-Expressen mörkar Naief Adawis brottsregister, Rånet som gav åtta års fängelse har liksom bara fallit bort,
Citera
2021-09-24, 00:17
Medlem
Vad som framgår för mig är att det finns tre olika ”beställare”. Folk som är villiga att betala. Det är Biggie, Jude och Sroud.

Har Biggie tidigare varit allierad med Mekky, för just då verkar han avsky den grupperingen och är i högsta grad allierad med Dani Jude?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in