2021-09-23, 13:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Refraktor
Oj oj oj, den FUPen blir rena dynamiten.

Citat:
Ursprungligen postat av Bonda
Hade varit guld. Blir det en större kostnad så kan vi ju göra som i andra fup trådar och starta en anonym insamling och slanta in litegrann var.

Hör av dig hur det blir.
Hämtat ut skivan nu. Det var gratis. Nu får det bli att leta rätt på en cd spelare så man kan mata in skitet i datorn och överföra filerna. Som jag längtat!! Lägger upp så fort som möjligy
Citera
2021-09-23, 13:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av minay
Hämtat ut skivan nu. Det var gratis. Nu får det bli att leta rätt på en cd spelare så man kan mata in skitet i datorn och överföra filerna. Som jag längtat!! Lägger upp så fort som möjligy

Tack. Hur många sidor kan vi gissa på?
Kan man lita på beskrivningen av sidor i sakframställan?
Citera
2021-09-23, 13:42
Medlem
Bondas avatar
Citat:

Kung. Fan va schysst av tingsrätten att ge ut en skiva gratis, låter konstigt.

Ser fram emot det.
Citera
2021-09-23, 13:48
Medlem
Vem är den tuffa som beställt skott i en kvinnas underliv?

"Av åtalet framgår det att en av de åtalade männen har erbjudit två andra män 100 000 kronor för att skjuta en kvinna i benet och i underlivet. Någonting som kunde stoppas genom att polisen infiltrerat Encrochat."

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/PoPMo6/stort-atal-i-malmo--15-haktade-med-encrochatbevisning
Citera
2021-09-23, 13:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rytve
Tack. Hur många sidor kan vi gissa på?
Kan man lita på beskrivningen av sidor i sakframställan?
Skulle gissa på över 10k. Läste en fup på 12k engång när det gällde mord. Här är det föertal mordförsök förbredelser mm kopplade till gamla händelser även och flera åtalade. Fup kommer upp vid kl18 föfhoppningsvis. Vilken sida ska man ladda upp på.
Citera
2021-09-23, 14:13
Medlem
Citat:

Aldrig sett fram emot en kvällslektyr så mycket som denna FUP. Du är en samhällshjälte!
Hatten av för dig
Citera
2021-09-23, 14:14
Medlem
Citat:
Skulle gissa på över 10k. Läste en fup på 12k engång när det gällde mord. Här är det föertal mordförsök förbredelser mm kopplade till gamla händelser även och flera åtalade. Fup kommer upp vid kl18 föfhoppningsvis. Vilken sida ska man ladda upp på.

Jag tror https://www.docdroid.net/ är bra. Tidigare postare lade upp sakframställan där.
Citera
2021-09-23, 14:14
Medlem
Pandalina4s avatar
Citat:

På docdroid.net har de begränsning hur många och stora filer man kan ladda upp gratis.
https://anonymfiles.com/ har de inte det. Där kommer det alltid ett pop up reklam fönster först som man måste klicka bort avbryt, sen tryck ladda ner filen igen.
Senast redigerad av Pandalina4 2021-09-23 kl. 14:26.
Citera
2021-09-23, 14:17
Medlem
De där med hugga av huvudet på mekkys farsa och sätta ut på Stortorget...låter som IS aktivitet..

Gissar nu när de yngre i Malmö vet att inget av dessa kommer komma ut på väldigt länge ..Ven ska ta över nu??
Citera
2021-09-23, 14:52
Moderator
Mappings avatar
Citat:
Vilken hjälte du är!!
Citera
2021-09-23, 14:54
Moderator
Mappings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bonda
Kung. Fan va schysst av tingsrätten att ge ut en skiva gratis, låter konstigt.

Ser fram emot det.
De är alltid gratis och du behöver inte ens legitimera dig för att hämta ut dem.
Citera
2021-09-23, 15:07
Medlem
Citat:

Har också hämtat ut den nu. Om du inte hittar en CD spelare så laddar jag upp så fort jag kommer hem
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in