Vaknar rätt sent, tar min Geno och ostarine.. inga konstigheter. Känner mig lite bättre idag så bestämmer mig för att ta en powerwalk på 5km. Det gick hur bra som helst, den ända som jag känner nu är lite snuvig och en hel del hosta. Hoppas det är borta inom 3 dagar iaf!
Morgonvikten idag låg på 100.3kg... inte långt tills man är 2 siffrig iaf. Längtar till att komma tillbaka till gymmet.
För tillfället så saknar jag aptit helt och hållet så får nästan tvinga i mig shakes för att komma upp till önskad protein mängd... men fyfan sjukdom var fan en lättare "diet" än att vara på effedrin
Märkligt det där med ditt hgh,men jävla skön läkare som skrev ut 😂.
Ostarinet verkar inte alla särskilt övertygade om. Jag ska försöka bränna av lite kommande veckor och ska ge Osta ett försök. Men jag kör med en testo Cruise i botten på det också. Finns givetvis starkare prepp inom AAS men jag börjar såhär.
Sen med vatten och att du troligen bygger lite också blir det svårt att titta pä vågen. Kolla spegeln
Men du har ju bra koll med dina mätningar också, kör hårt.
Dessa dagar har inte funnits mycket att rapportera om då jag fortfarande varit sjuk. Idag när jag vaknar känner jag mig för första gången någorlunda frisk. Kosten under dessa 12 dagar har varit sisådär.. har försökt få i mig så mycket protein det går främst via shakes. Hostan ligger fortfarande i men det börjar avta det också.
Fick mitt corona resultat igår, negativt... alltså en kraftig jävla förkylning. Hoppades lite på ett positivt corona test så man åtminstone vet att det har passerat.. men den dagen kommer väl snart den också.. hoppas det det inte blir under kurens gång.
1 månad har passerat! Vikten ligger på 99.9kg och 22-23% BF enligt 3 punkts kaliper. 2 månader kvar tills man hoppar på testot och hoppas att man lyckas skala av 8% BF tills dess... hade varit nice iaf!
Idag tog jag mitt geno och kommer köra det 5 dagar fram, sen blir det 2 dagar Qitrope som vanligt. Tycker allt har fungerat rätt bra om man bortser från att man inte kunnat träna.
Träning idag eller imorgon hoppas jag! Inte mycket mer att tillägga förutom att man längtar tillbaka till träningen. Tack o hej!
Vaknar tidigt idag, blir ett geno stick och ostarinet såklart. Kände mig lite bättre idag förutom att man har kvar hostan som smått ligger i.. men det sket jag i. Ny vecka nya tag så gick till gymmet och körde mitt PUSH pass på tom mage.
Passet gick bättre än förväntat, ökade dessutom lite sen sista passet som var för 2v sen idag.
Bänkpress:
70x10
7011
70x6
Ökade i reps!
Ökat i reps och vikt sen förra passet!
Incline bänk ex stång:
25x10
25x7
25x10
Ökat i reps sen förra passet!
Hantel bänk:
18x12
18x10
18x11
18x11
Ökade med 2kg sen förra passet!
Hantelhåll 60sek:
12x60 sekunder
12x60 sekunder
Axelraise maskin:
20x15
30x9
30x11
30x9
Hantelpress axlar:
10x11
10x10
10x9
10x9
Triceps pushdown:
45x15
40x14
40x14
40x15
Jättefin form med 100% neg resistens.
Inte mycket mer att tillägga förutom att jag hostar lite mer nu mot kvällen men hoppas det lägger sig. Tack o hej!
Vaknar upp rätt tidigt idag, tittar efter mina svullnader som börjat lägga sig. Konstaterar att gårdagens stick med svenskt Genotropin inte varit svullet överhuvudtaget, och utesluter att man är allergisk mot tillväxt. Då kan det ända vara att vattnet inte varit rent eller att det finns någonting i just detta märke som min kropp inte vill ha. Efter att jag insett att det inte är HGH man reagerar på och svullnaderna minskat så klämmer jag i mig ostarinet och effedrinet.
Rodnader finns alltså endast kvar från senaste 2 sticken... och jag har tillfälligt pausat med Qitrope då jag har svenskt HGH.. Nu till frågan. Det jag har är Miniquick och inte pennor, dessa är 0.2mg.. hur många enheter motsvarar denna engångsspruta? Lite kluven här. Säkerligen mindre dos än 4iu man brukar ta fast på denna engångsspruta så sticker det i både fötter och händer... helt annan nivå jämfört med Qitrope.
Innan passet började så gjorde jag en bodyscan med en sån maskin de har på gymmet... gjordes på fastande mage.. även om jag vet att den kan vara heelt off så ville jag få en hum om hur det kanske kan se ut.. så här såg resultaten ut:
Skulle man jämföra med bodpoden man gjort tidigare så går det ju frammåt. -2kg fett och +3kg muskler. Inget jag förlitar mig på, men kan vara en bra boost för motivation.
Passet gjordes utan konstigheter, kände mig mer energisk och det gick allmänt bra. Passet finns i spoilern:
Värmer upp rotatorcuffarna i cirka 10min innan jag värmer upp ryggen för att därefter köra på.
Latsdrag:
50x8
50x10
50x8
Skivstångsrodd vikter med handtag:
10x12
15x10
15x10
Sittande kabelrodd:
50x15
45x13 med jättefin form
Maskinrodd hantag maskin:
40x12
40x11
30x10
Shrugs:
24x15
24x15
24x15
Omvänd flyes maskin:
30x12 superset 25x12 lutandes mot stödet
30x11 superset 25x6 lutandes mot stödet
30x9 superset 20x6 lutandes mot stödet
Ez-stång curl stång:
20x12
20x12
20x12 fuskade sista 4
Maskincurl:
15x12
15x10
15x9
15x7
Inte mycket mer att tillägga. Allt rullar på fint. Tack o hej
Varit lite dålig på att uppdatera sen man blivit lite friskare men här kommer en liten update hur det gått. De senaste 2 veckorna har jag endast fått in 3 dagars träning/v då jag inte riktigt känt mig helt återställd... sen har det även fuskats med kosten då jag kände att jag behövde mer kcal pga sölig återhämtning från sjukdomen. Idag känner jag mig dock helt återhämtad och kör på som vanligt.
Denna veckan har jag fått in ett träningspass varje dag och idag har jag tänkt att köra ett PULL pass. HGH och Ostarinet har gått bra och även träningspassen där jag ökat i varje övning.
Tanken nu är att köra testot 1 månad tidigare än planerat, alltså om 10 dagar. Inte mycket mer att tillägga förutom att man fått tillbaka motivationen nu när man är 100% återställd.
Vaknade rätt sent idag och intog min Geno samt Ostarine.. inga konstigheter. Dagens pass blev ett kvällspass och ökar fortfarande smått i varje övning vilket jag inte kan klaga på! Tänkte för övrigt köra igång med testot nu i dagarna.. blir säkerligen denna veckan. 300mg e4d är planerat med front på 2 första sticken.
Även fast jag fuskat med kosten så känner jag att jag gått ner en hel del i fett.. ligger fortfarande kvar på 99kg fast BF % skulle jag tippa på ligger på 20-22 max. Nu i efterhand så känner jag att deffen borde gått lite bättre men det är inga problem, det tar vi igen när jag kör igång testot.
Ligger på 2800kcal just nu och även lagt in 3-4,5h cardio i veckan som jag skippade tidigare utöver mina 5-6 gympass.
I dagens läge känner jag mig ganska redo för att ta testo och det känns som att axlar, leder och annat kommit i form.. Har ökat sakta men säkert under alla pass... men tycker ändå det ökats en del från att man började för 2 månader sen.
Kvällspasset finns i spoilern:
Värmer upp axlar samt muskeln jag ska köra.
Bänkpress:
85x8
85x7
85x5
Ökat cirka 22.5kg + 2-3 reps i varje set.
Incline stång:
50x10
50x12
55x10
Minns inte hur mycket jag ökat har inte kollat tillbaka men vet att det gått fram i vikt och reps.
Hantlar bänk:
22x20
26x18
32x8
30x11
Mer än dubblat vikten om man kollar på sista setet, körde med 14 i början.
Hantelhåll 60sek: (Skippar denna och kör pecfly till failure)
12x60 sekunder
12x60 sekunder
Axellyft maskin:
45x15
50x13
50x11
40x13
Hantelpress axlar:
14x15
14x20
20x10
22x8
Körde med 8-9 kg här i början med smärta.. nu känner jag inte av någon smärta öht på 22kg vilket är skönt
Triceps pushdown:
40x15
40x15
35x15
30x15
Superset med stång och rep.. dubblat vikten.
Rätt nöjd med hur det gått tills nu.. ser resultat och känner att jag är så mycket starkare. Nu har muskelminnet börjat komma tillbaka känns det som... ska bli skönt med en testo boost!! Kommer uppdatera lite mer frekvent när jag börjat med testot. Annars är det inte mycket mer att tillägga förutom att jag ska försöka ligga på 2800 kcal och försöka gå ner 2kg fett denna månaden!
Nu återkopplar jag lite till alla nyfikna. Igår var det premiär på testot.. blev lite tidigare än planerat. Hade inköpt saker från ett tidigare labb som jag valde att avstå från pga diverse anledningar så blev testo från Fulmen Pharma.
Paketet landade igår efter 4 dagars väntande. Måste säga att jag är väldigt imponerad över utseendet på både paket och vial, tillkom även en "bipacksedel". Med tanke på deras testo är 300mg så passade det perfekt för mina 300mg e4d som är planerat. Stort + är att även oljan nyligen är labbtestad och visade bra resultat!
Nu till sticket... jaaa du. Man är ju lite sådär nervös inför ett IM stick när man inte gjort det på så länge. Men det blev skinkan och det gick smärtfritt måste jag säga. Dubbeldos som planerat de första 2 sticken för att nå steadystate fortare. Sög ut oljan med grön, skjöt med den blåa.. inga konstigheter. Nu dagen efter känner jag lite smärta i röven, men ingenting jag inte klarar av att leva med. Tänkte kanske dock övergå till att skjuta i framsida lår som jag gjort tidigare?... Får se vid nästa stick.
Blev ett bröstpass efter det och även det gick helt okej. Inte mycket att tillägga på passet förutom att jag i princip körde på samma vikter som förra veckan fast på mycket mindre mat i magen denna gången.
Ostarinet börjar gå mot sitt slut och jag har de senaste dagarna tagit dubbeldos alltså 40mg just för att få slut på det sista.. skulle gissa på att det max är en vecka kvar om ens det.
HGH tas som vanligt.. 4iu varje dag. Inga konstigheter.
Ligger på stadiga 99kg, skulle tippa på 19-21% BF... önskvärt hade varit om man i slutet av kurens gång ligger på 12-13% BF. Struntar vi vikten helt och hållet.. tänker mer på att tvättbrädan ska fram till beach 2021 som delmålet är.
Idag togs nya bilder, just för att se skillnad på nu och efter kurens slut. Tittade även tillbaka på bilderna jag tog när jag startade med Genon och där ser man jävligt stor skillnad måste jag säga...ska bli intressant och se slutresultatet.
Kosten har varit smått slarvig, men målet under första månaden är att ligga på 2500kcal. Cardiopass körs vid ork men önskvärt att få in 3-4h i veckan och då kommer jag vid dessa tillfällen inta mina effedrin tabletter.
Annars kommer jag bara kötta på och ser fram emot testots goa gamla mirakel.
Tack o hej!
Senast redigerad av Kingen. 2020-10-28 kl. 01:56.
Nu återkopplar jag lite till alla nyfikna. Igår var det premiär på testot.. blev lite tidigare än planerat. Hade inköpt saker från ett tidigare labb som jag valde att avstå från pga diverse anledningar så blev testo från Fulmen Pharma.
Paketet landade igår efter 4 dagars väntande. Måste säga att jag är väldigt imponerad över utseendet på både paket och vial, tillkom även en "bipacksedel". Med tanke på deras testo är 300mg så passade det perfekt för mina 300mg e4d som är planerat. Stort + är att även oljan nyligen är labbtestad och visade bra resultat!
Nu till sticket... jaaa du. Man är ju lite sådär nervös inför ett IM stick när man inte gjort det på så länge. Men det blev skinkan och det gick smärtfritt måste jag säga. Dubbeldos som planerat de första 2 sticken för att nå steadystate fortare. Sög ut oljan med grön, skjöt med den blåa.. inga konstigheter. Nu dagen efter känner jag lite smärta i röven, men ingenting jag inte klarar av att leva med. Tänkte kanske dock övergå till att skjuta i framsida lår som jag gjort tidigare?... Får se vid nästa stick.
Blev ett bröstpass efter det och även det gick helt okej. Inte mycket att tillägga på passet förutom att jag i princip körde på samma vikter som förra veckan fast på mycket mindre mat i magen denna gången.
Ostarinet börjar gå mot sitt slut och jag har de senaste dagarna tagit dubbeldos alltså 40mg just för att få slut på det sista.. skulle gissa på att det max är en vecka kvar om ens det.
HGH tas som vanligt.. 4iu varje dag. Inga konstigheter.
Ligger på stadiga 99kg, skulle tippa på 19-21% BF... önskvärt hade varit om man i slutet av kurens gång ligger på 12-13% BF. Struntar vi vikten helt och hållet.. tänker mer på att tvättbrädan ska fram till beach 2021 som delmålet är.
Idag togs nya bilder, just för att se skillnad på nu och efter kurens slut. Tittade även tillbaka på bilderna jag tog när jag startade med Genon och där ser man jävligt stor skillnad måste jag säga...ska bli intressant och se slutresultatet.
Kosten har varit smått slarvig, men målet under första månaden är att ligga på 2500kcal. Cardiopass körs vid ork men önskvärt att få in 3-4h i veckan och då kommer jag vid dessa tillfällen inta mina effedrin tabletter.
Annars kommer jag bara kötta på och ser fram emot testots goa gamla mirakel.
Roligt med update! Trodde nästan du åkt dit i operation mjölksyra och gett upp alla planer på testo i höst! Hoppas du får en rejäl skjuts nu, ska bli spännande att se resultat!
Kommer du dela med dig av bilder? Skummade igenom inledningen i rapporten och såg inget om det men jag ber om ursäkt om du redan svarat på det. Varför jag frågar är av ren nyfikenhet då våra stats är hyfsat jämnförbara och det hade varit roligt att se. Förstår dock fullt ut om du inte lägger ut eller skickar, jag hade personligen inte gjort det själv
Roligt med update! Trodde nästan du åkt dit i operation mjölksyra och gett upp alla planer på testo i höst! Hoppas du får en rejäl skjuts nu, ska bli spännande att se resultat!
Kommer du dela med dig av bilder? Skummade igenom inledningen i rapporten och såg inget om det men jag ber om ursäkt om du redan svarat på det. Varför jag frågar är av ren nyfikenhet då våra stats är hyfsat jämnförbara och det hade varit roligt att se. Förstår dock fullt ut om du inte lägger ut eller skickar, jag hade personligen inte gjort det själv
Hoppas jag också! Trycker du också eller?
Operation mjölksyra har inte kommit åt mig ännu Kommer dock inte lägg ut bilder helt öppet, privat kanske blir mer aktuellt när allt är mot sitt slut.
Förra veckan fick jag inte in alla planerade passen så det blev ett litet "avbrott" i träningen i någon dag men det är sånt som händer. Idag intog jag mina sista ostarine kapslar.. har de hjälpt? Ingen aning faktiskt då jag tagit Geno samt att jag hade en hel del från muskelminnet som skulle tillbaka under denna tid.
Med tanke på att dessa kan sänka ens testosteron så var det fin tajming i mitt tycke att börja med testot lite tidigare och fortsätta resan.
Genon 4iu/dag fortsätter jag att ta i vanlig ordning och de enda "bieffekterna" jag känt tills nu är att händer och fötter domnar kraftigt.. ibland så kraftigt att man vaknar om nätter av smärtan... men det släpper efter någon minut men kan vara jobbigt nu när kylan är framme.
Kosten har varit dålig den senaste tiden då jag haft annat att tänka på, men planen är att hålla kosten från och med 10e i punkt o pricka. Så om 6 dagar blir det 2500kcal/dag i 8v för att skala av så mycket fett det bara går.
Nu till testot... Igår var det stick #3...(300mg/e4d) frontade 2 första sticken och det gick bra så nu är man åter på 1ML och det känns skönt. Kör i skinkan och känner smärtan i typ 3-4 dagar sen avtar det.. dock ingen sådan smärta att man inte kan leva med det. Känt de vanliga positiva effekterna man får av testo redan nu och ja.. life is good. Tummen upp Fulmen Pharma!
Dagens pass blev ett push pass och det gick förvånansvärt jättebra. Tidigare körde jag bänk med 87.5kgx6 x4 och då hade jag antecknat att det kändes tungt och jobbigt. Med tanke på att jag haft litet uppehåll så tänkte jag att jag kör 80kg men sen under uppvärmningen kändes allt så lätt... så efter hela uppvärmningen testade jag 90kg... och det gick hur bra som helst... inte 6reps.. utan 8reps!
Förvånansvärt kände jag mig verkligen starkare idag fastän ett "uppehåll"... Nu är jag 12 dagar inne med 2 dubbelstick och av erfarenhet så vet jag att det tar någon vecka för att testot ska kicka in.. men kan det vara genon som spökar nu eller en bra jävla måltid innan... vem vet.. aldrig känt denna styrkan tidigare.
Snacka om motivationbooster... skönt!
Vad är planen nu..? Jo tänkte köra på testot och genon som planerat i minst 16v och planen var att bulka efter den 10:e som jag skrev i första inlägg, men kommer skippa det tills jag känner att jag uppnått 12-15% BF. Med rätt kost lär det vara om 2 månader utan problem. Så runt 10 januari kör jag på clean bulk.
Overall så är jag fett nöjd med hur allting har gått och min kropp ser helt annorlunda ut när jag jämför bilder från då och nu... 85 dagar gick rätt fort. Ska bli kul att se hur det ser ut om 2 månader. Dagsvikten pendlar mellan 99-103kg.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!