• 3
  • 4
2020-08-23, 08:34
Medlem
Herkulesbigs avatar
Vet ej jag kan tyckte det var pinsamt och äckligt!

Jag var i Danmark och festade följde med en dansk tjej hem och hade det mysigt. Vi hade sex kom jag ihåg, sedan somnade jag. Jag vakande lite bakfull, men tjejen var väck, jag gick in på toan och tillbaks skulle bara vila lite grann.

Jag hörde någon "därnere" som höll på, men vill ej störa. Somnade till tydligen vaknade till med någon "sög" av mig. Det var inte något speciellt skönt, sedan hoppade någon på kuken och red mig... jag blide ställd. Det var inte dottern utan hennes mor!!!!!! Jag fick panik och rusade upp o klädde mig o sprang till färjan.

Hon måtte blivit pafff när jag for iväg. Vågade ej åka in till Helsingör på säkert ett år. För jag var rädd för träffa dottern i gen eller hennes mor... Jag var 17 år då...
Citera
2020-08-23, 08:37
Medlem
Pappor som förgriper sig på sina döttrar har man väl hört talas om
Citera
2020-08-28, 22:32
Medlem
Nystas avatar
Min sambo låg med kvinna när han var yngre, och nu har vi tillsammans haft 3kant med hennes dotter

Så det händer väl att folk haft sex med både mamma och dotter.
Citera
2020-08-31, 13:51
Medlem
george.sthlms avatar
Finns åt andra hållet med.

Styvmamma gifter sig med sin styvson

https://www.dailymail.co.uk/femail/a...d-stepson.html
Citera
2020-08-31, 17:30
Medlem
NaZdravis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av george.sthlm

Fan vad vidrigt att stoppa kuken i någon som farsan varit i x gånger, eller över huvud taget.
Citera
2024-10-08, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nysta
Min sambo låg med kvinna när han var yngre, och nu har vi tillsammans haft 3kant med hennes dotter

Så det händer väl att folk haft sex med både mamma och dotter.

Under 50 talet var vi några så kallade raggare, vid ett tillfälle plockade vi upp två tjejer Arlöv, de var fina och knölla kunde de, en lördag kväll körde jag min tjej hem och vi satt och hånglade i en stor hörnsoffa som var ovanligt på den tiden, rätt som det var kom hennes mor in i rummet med kaffe och något starkt, vi satt och pratade om allt och om sex, min tjej sa då att mamma ej haft sex på ett år och hon ville att jag skulle sätta på henne, mamman var inte blyg utan när hon satt med korslagda ben i soffan såg jag hennes vita trosor, min tjej lyfte upp mammans kjol så jag såg även en del av hennes mage, hon var smal och vägde väl ca. 60 kg. Dottern ville att jag skulle sätta på mamman så hon såg, mamman tog tag i min arm och förde in den mellan hennes nu särade ben, jag kände att hon var bra våt så jag blev bra kåt, hon tog av mig byxor och runkade mig lätt, vi låg sidan om varandra så hon tog kuken och placerade den så den gled in utan problem, jag körde på men vågade ej ge henne min sats utan fejkade detta, satsen ville jag spara till dotter som med ögon och händer varit inblandad i sex på avstånd.
Dottern tyckte det var underbart att se hur hennes mamma njöt av sexet och hoppades jag ville göra om det vid ett tillfälle vilket jag lovade för ett bätttresex och trång fitta med muskler som greppade om kuken upplevde jag inte ofta.
Då jag sov över och fick tömma mig i dottern på natten och morgonen var toppen, mamman kom in med kaffe till oss i sängen.
Ja allt kan hända när man är ung och kåt, nu får man leva på dessa underbara minnen.
Har sökt efter dottern men efter lång tid var det en kvinna som skrev att hon nu var en ängel.
Citera
2024-10-09, 00:10
Medlem
Galejans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av george.sthlm

Jag ser faktiskt inte problemet. Han söker säkert en modersfigur och han har säkert varit kåt på farsans unga fru hela tonåren. Hon börjar bli medelålders själv och söker en yngre partner för att själv försöka bevara sin ungdom. De har en gemensam historia och har säkert delat många förtroenden och stunder ihop. De känner varandra utan och innan. Jag sticker ut hakan och hävdar att de kommer att ha ett lyckligt äktenskap som säkert kommer att vara hela livet.

Dessutom är 15 år inte en enorm ålderskillnad. Det är inte som Anna Nicole och hennes 90-åring. Tvärtom ligger Jay Z och Beyonce närmare i ålder, där är det tolv år emellan. Varför skriks det inte i falsett över det?
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in