Citat:
Ursprungligen postat av
Nysta
Min sambo låg med kvinna när han var yngre, och nu har vi tillsammans haft 3kant med hennes dotter
Så det händer väl att folk haft sex med både mamma och dotter.
Under 50 talet var vi några så kallade raggare, vid ett tillfälle plockade vi upp två tjejer Arlöv, de var fina och knölla kunde de, en lördag kväll körde jag min tjej hem och vi satt och hånglade i en stor hörnsoffa som var ovanligt på den tiden, rätt som det var kom hennes mor in i rummet med kaffe och något starkt, vi satt och pratade om allt och om sex, min tjej sa då att mamma ej haft sex på ett år och hon ville att jag skulle sätta på henne, mamman var inte blyg utan när hon satt med korslagda ben i soffan såg jag hennes vita trosor, min tjej lyfte upp mammans kjol så jag såg även en del av hennes mage, hon var smal och vägde väl ca. 60 kg. Dottern ville att jag skulle sätta på mamman så hon såg, mamman tog tag i min arm och förde in den mellan hennes nu särade ben, jag kände att hon var bra våt så jag blev bra kåt, hon tog av mig byxor och runkade mig lätt, vi låg sidan om varandra så hon tog kuken och placerade den så den gled in utan problem, jag körde på men vågade ej ge henne min sats utan fejkade detta, satsen ville jag spara till dotter som med ögon och händer varit inblandad i sex på avstånd.
Dottern tyckte det var underbart att se hur hennes mamma njöt av sexet och hoppades jag ville göra om det vid ett tillfälle vilket jag lovade för ett bätttresex och trång fitta med muskler som greppade om kuken upplevde jag inte ofta.
Då jag sov över och fick tömma mig i dottern på natten och morgonen var toppen, mamman kom in med kaffe till oss i sängen.
Ja allt kan hända när man är ung och kåt, nu får man leva på dessa underbara minnen.
Har sökt efter dottern men efter lång tid var det en kvinna som skrev att hon nu var en ängel.