2006-05-08, 15:20
Medlem
Cohibas avatar
Nu är det helt klart dags att köpa på sig Ericsson B. DI:s egen spåman Ingemar Carlsson, föga mer talangfull än famlidna lurkossan Saida, förutspår nämligen att Ericsson ska falla.

Ingemar är alltid en pålitlig och många minns hans köprekomendation av Eric B, när den låg i utförslöpan på 63:- på väg mot 3:-

Ingemar Carlsson börsexperten, som får dig att fatta, att du vet lika mycket som andra - din hamnkrog efter vild sjögång.
Citera
2006-05-08, 17:29
Medlem
RedXs avatar
Jag tror inte att du kommer att hitta många börsanalytiker som inte någon gång haft fel om en aktie.
Citera
2006-05-08, 18:19
Medlem
MunchenCallings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RedX
Jag tror inte att du kommer att hitta många börsanalytiker som inte någon gång haft fel om en aktie.

Men IC är en clown. Han har ju förbrukat allt sitt förtroende.
Jag gjorde tvärtemot IC och köpte Ericsson idag på 26.30. Får ser hur det går.
Citera
2006-05-09, 09:01
Medlem
Cohibas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MunchenCalling
Men IC är en clown. Han har ju förbrukat allt sitt förtroende.

Ja, det var ju detta jag menade mer än att en börsanalytiker inte skulle få ha fel nån gång.
Citera
2006-05-09, 11:36
Medlem
MunchenCallings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cohiba
Ja, det var ju detta jag menade mer än att en börsanalytiker inte skulle få ha fel nån gång.

Han har ju haft fler fel än rätt, bättre än det är väl inget högt krav precis. Dessutom har han utnyttjat sin position på di för privat trading vilket har sänkt hans trovärdighet ännu mer.
Citera
2006-05-09, 12:20
Medlem
Cohibas avatar
Citat:
Han har ju haft fler fel än rätt, bättre än det är väl inget högt krav precis. Dessutom har han utnyttjat sin position på di för privat trading vilket har sänkt hans trovärdighet ännu mer.

De skulle kunna lämna över den där krönikan eller Teknisk Analys med IC eller vad fan den kallas för till många av oss tradare och kalla den Bättre än IC med en glad amatör. Stackare som följt hans råd som regel. De måste ju ha en ekonomi som ser ut som massakern vid Wounded Knee -
Citera
2006-05-09, 15:51
Medlem
RedXs avatar
Citat:

Han blev friad från alla anklagelser vill jag minnas.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in