• 1
  • 2
2020-08-15, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZeunertsJulmust
Det kan hända att jag knullar som de gör i porrfilmerna. Men jag vet inte. Hon tycker inte att jag är dålig iallafall. Det var bara i början hon tyckte det.
Du knullade ju likt en robot. Var närvarande och älska med henne istället!
Citera
2020-08-15, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lacerda
Det kan ju vara tanten som inte vill knulla med folk i sin egen ålder också.

Jo, det säger ju ännu mer om hur illa till han ligger.
Citera
2020-08-20, 07:42
Moderator
VitKallas avatar
Relationer och samlevnad: allmänt --> Erotik och sexualitet
/Moderator
Citera
2020-08-20, 09:28
Medlem
Onan-erarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZeunertsJulmust
Hon tycker att jag är frånvarande när vi har sex. Vilket jag inte tycker att jag är. Hon har påpekat det några gånger. Förrförra gången vi hade sex tyckte hon inte att jag var frånvarande. Jag älskar henne och går igång på henne. Plus att det oftast är jag som tar initiativ till sex. Så jag blir inte avtänd eller något.

Hon tror att det beror på min adhd. Jag vet inte om det är orsaken. Vad tror ni?

Jag är 22 och hon är 41. Kan det vara därför? Jag tog medicin mot min adhd i 14 år förut. Slutade med den för lite mer en ett år sedan. Kan det vara biverkningar som fortfarande sitter kvar sen dess?

Har ni haft sex med någon som har adhd som har varit annorlunda i sängen?

Tacksam för svar.

Jag känner inte till adhd mediciner så jag vet inte, du är 22 hon 41 å är ditt ex, varför gjorde ni slut? Nog för att jag knullat mina ex (någon av dom) men...
Åldersskillnaden på 19 år kanske spelar in, det är nog kul för henne med en ung hingst. Men ibland orkar man inte vara närvarande 100% alltid.
Citera
2020-08-22, 00:10
Medlem
ZeunertsJulmusts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onan-eraren
Jag känner inte till adhd mediciner så jag vet inte, du är 22 hon 41 å är ditt ex, varför gjorde ni slut? Nog för att jag knullat mina ex (någon av dom) men...
Åldersskillnaden på 19 år kanske spelar in, det är nog kul för henne med en ung hingst. Men ibland orkar man inte vara närvarande 100% alltid.
Ja. Det är nog väldigt kul för henne. Hon får en ung hingst, jag får en erfaren kvinna.
Win-win
Jag gjorde slut med henne för att det blev för mycket bråk och drama ett tag.
Vi hade sex igårnatt. Då tyckte hon inte att jag var som en robot. Så det verkar gå bättre nu.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in