• 1
  • 2
2020-08-15, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZeunertsJulmust
Det kan hnda att jag knullar som de gr i porrfilmerna. Men jag vet inte. Hon tycker inte att jag r dlig iallafall. Det var bara i brjan hon tyckte det.
Du knullade ju likt en robot. Var nrvarande och lska med henne istllet!
Citera
2020-08-15, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lacerda
Det kan ju vara tanten som inte vill knulla med folk i sin egen lder ocks.

Jo, det sger ju nnu mer om hur illa till han ligger.
Citera
2020-08-20, 07:42
Moderator
VitKallas avatar
Relationer och samlevnad: allmnt --> Erotik och sexualitet
/Moderator
Citera
2020-08-20, 09:28
Medlem
Onan-erarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZeunertsJulmust
Hon tycker att jag r frnvarande nr vi har sex. Vilket jag inte tycker att jag r. Hon har ppekat det ngra gnger. Frrfrra gngen vi hade sex tyckte hon inte att jag var frnvarande. Jag lskar henne och gr igng p henne. Plus att det oftast r jag som tar initiativ till sex. S jag blir inte avtnd eller ngot.

Hon tror att det beror p min adhd. Jag vet inte om det r orsaken. Vad tror ni?

Jag r 22 och hon r 41. Kan det vara drfr? Jag tog medicin mot min adhd i 14 r frut. Slutade med den fr lite mer en ett r sedan. Kan det vara biverkningar som fortfarande sitter kvar sen dess?

Har ni haft sex med ngon som har adhd som har varit annorlunda i sngen?

Tacksam fr svar.

Jag knner inte till adhd mediciner s jag vet inte, du r 22 hon 41 r ditt ex, varfr gjorde ni slut? Nog fr att jag knullat mina ex (ngon av dom) men...
ldersskillnaden p 19 r kanske spelar in, det r nog kul fr henne med en ung hingst. Men ibland orkar man inte vara nrvarande 100% alltid.
Citera
2020-08-22, 00:10
Medlem
ZeunertsJulmusts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onan-eraren
Jag knner inte till adhd mediciner s jag vet inte, du r 22 hon 41 r ditt ex, varfr gjorde ni slut? Nog fr att jag knullat mina ex (ngon av dom) men...
ldersskillnaden p 19 r kanske spelar in, det r nog kul fr henne med en ung hingst. Men ibland orkar man inte vara nrvarande 100% alltid.
Ja. Det r nog vldigt kul fr henne. Hon fr en ung hingst, jag fr en erfaren kvinna.
Win-win
Jag gjorde slut med henne fr att det blev fr mycket brk och drama ett tag.
Vi hade sex igrnatt. D tyckte hon inte att jag var som en robot. S det verkar g bttre nu.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in