2020-08-14, 20:04
Medlem
Ja min kille vill inte kramas längre eller han gör det såklart när jag ber om det, men inte att det sker självmant på hans initiativ. Tycker det är så himla trist, tycker man om någon och att man kramas ska vara en självklarhet i ett förhållande.

Är det här något och ta upp eller kommer det kännas fjolligt?
Är killar alltid gosiga i början av ett förhållande och sen tröttnar ni antar jag?

Får stå ut med ännu en kall säng utan kram i natt
Citera
2020-08-14, 20:06
Medlem
BucNasty-s avatar
Så länge det inte blir överdrivet kramande
Citera
2020-08-14, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BucNasty-
Så länge det inte blir överdrivet kramande

Ett par gånger under dagen är väl ändå okej, är det för mycket begärt att få en puss och en kram efter jobbet?
Citera
2020-08-14, 20:15
Medlem
NegernsDofts avatar
Du kanske luktar illa. (Tjock?)
Citera
2020-08-14, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NegernsDoft
Du kanske luktar illa. (Tjock?)

Jag lär väl märka själv om jag stinker och nej är inte fet.
Citera
2020-08-14, 20:21
Medlem
sommarlovs avatar
Man vill inte kela med folk man grälar med eller ser som en del av hemmet.
Citera
2020-08-14, 20:21
Medlem
Termamentuss avatar
Män och kvinnor visar kärlek på olika sätt. Män genom sex och kvinnor genom fysisk beröring av alla dess sorter, mys etc. Dock gillar män mys och sådant trams under förälskelsefasen 6-12mån ca, då de får ut en del oxytocin under denna period. Efter det så får de ut det främst genom sex.

Män och kvinnor är olika, du utgår ifrån att de visar kärlek på samma sätt.
Citera
2020-08-14, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sommarlov
Man vill inte kela med folk man grälar med eller ser som en del av hemmet.

Oj, grälar ni så mycket att man tappar lusten till kramar?
Du beskriver tjejer/kvinnor som en ting i hemmet..

Citat:
Ursprungligen postat av Termamentus
Män och kvinnor visar kärlek på olika sätt. Män genom sex och kvinnor genom fysisk beröring av alla dess sorter, mys etc. Dock gillar män mys och sådant trams under förälskelsefasen 6-12mån ca, då de får ut en del oxytocin under denna period. Efter det så får de ut det främst genom sex.

Män och kvinnor är olika, du utgår ifrån att de visar kärlek på samma sätt.

Är mys trams enligt dig?
Citera
2020-08-14, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MikaS9
Ja min kille vill inte kramas längre eller han gör det såklart när jag ber om det, men inte att det sker självmant på hans initiativ. Tycker det är så himla trist, tycker man om någon och att man kramas ska vara en självklarhet i ett förhållande.

Är det här något och ta upp eller kommer det kännas fjolligt?
Är killar alltid gosiga i början av ett förhållande och sen tröttnar ni antar jag?

Får stå ut med ännu en kall säng utan kram i natt

Båda könen spelar ett spel i början.. killen vill innanför trosorna och sen blir han bekväm.. Tjejerna släpper in innanför trosorna för att visa att de duger. Sen börjar tjejen ställa krav och premierar att släppa innanför trosorna. Likt horan på gatan som höjer taxan för varje gång så länge hon är poppulär.

De är inte lätt med schnabel, rycker du o sliter i den när det kliar i kanalen eller ligger du där som en död fisk o tycker det är fjolligt?

Vad kan du göra då..?
Tja antingen stannar du kvar som ett Panama skepp under bekvämlighetsflagg-Det vanligaste som händer.. lite gnäll. Men bekvämt är det.

Eller så dumpar du schnabeln o skaffar ny.. Finns gott om schnablar som vill innanför trosorna. Då kommer du få massor av kramar o gosse gos. tills tidens tand även sätter sitt spår..

Annat alternativ är att skaffa extern schnabel när det kliar i sperma kanalen. Fast det blir också vardag o gosse goset tar slut.
Citera
2020-08-14, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sommarlov
Man vill inte kela med folk man grälar med eller ser som en del av Problemet.

Jag rättade det lite åt dig
Citera
2020-08-14, 20:35
Medlem
Termamentuss avatar
Citat:

Är mys trams enligt dig?

Överskattat, absolut. Men trams? Beror på situation. Kan ju vara skönt att bara chilla framför en film med en kvinna under armen, men mycket mer än så vet jag inte. Kramas för kramandets skulle ser jag inte poängen med. Gör det ytterst sällan, men då oftast äldre släktingar för att vara artig.
Citera
2020-08-14, 21:32
Medlem
BucNasty-s avatar
Citat:
Ett par gånger under dagen är väl ändå okej, är det för mycket begärt att få en puss och en kram efter jobbet?

Hur mycke är ett par gånger om dagen>? självklart är det ok med kram och en puss efter jobbet
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in