Citat:
Ursprungligen postat av
MikaS9
Ja min kille vill inte kramas längre eller han gör det såklart när jag ber om det, men inte att det sker självmant på hans initiativ. Tycker det är så himla trist, tycker man om någon och att man kramas ska vara en självklarhet i ett förhållande.
Är det här något och ta upp eller kommer det kännas fjolligt?
Är killar alltid gosiga i början av ett förhållande och sen tröttnar ni antar jag?
Får stå ut med ännu en kall säng utan kram i natt
Båda könen spelar ett spel i början.. killen vill innanför trosorna och sen blir han bekväm.. Tjejerna släpper in innanför trosorna för att visa att de duger. Sen börjar tjejen ställa krav och premierar att släppa innanför trosorna. Likt horan på gatan som höjer taxan för varje gång så länge hon är poppulär.
De är inte lätt med schnabel, rycker du o sliter i den när det kliar i kanalen eller ligger du där som en död fisk o tycker det är fjolligt?
Vad kan du göra då..?
Tja antingen stannar du kvar som ett Panama skepp under bekvämlighetsflagg-Det vanligaste som händer.. lite gnäll. Men bekvämt är det.
Eller så dumpar du schnabeln o skaffar ny.. Finns gott om schnablar som vill innanför trosorna. Då kommer du få massor av kramar o gosse gos. tills tidens tand även sätter sitt spår..
Annat alternativ är att skaffa extern schnabel när det kliar i sperma kanalen. Fast det blir också vardag o gosse goset tar slut.