Citat:
Ursprungligen postat av
noIQKevin
där jag bor läggs alla ärenden ned på en gång. du blir istället granskad som anmälare för det måste ju vara så att det är något fel på en som kontaktar polisen som anmälare som stör dem nr de "jobbar" och är solklar rasism.
nej, jag har viktigare saker för mig att göra än att snacka med inavlade cucks, satanister, pedofiler, våldtäktsmän, korrupta idioter. vill jag ha kontakt med kriminella så går jag till gettot. genom att lägga ut det på internet kan folk sjäölva se vilka som parkerar sig på livslånga bidrag och hur väl man integrerar sig i samhället.
Och varför skall du anmäla med ditt namn? Det är både möjligt och helt tillåtet att anmäla anonymt.
Har själv gjort ett antal anmälningar, om jag ser tex aggressiva föräldrar i affären så följer jag familjen lite diskret till parkeringen och kollar bilens registernummer och tar reda på namnet på ägaren. Sedan är det bara att skicka skftlig anmälan till socialen. Eller ringa utan att uppge sitt namn.
Det finns någonting som heter socialjour, dit kan man ringa när som helst. Om den som svarar verkar vara en lat jävel som föröker prata bort det hela (så att hon eller han slipper skriva ner anmälan) med bullskit som; "om du inte har barnens namn, kan vi inte göra någonting" eller "du som anmälare måste uppge ditt namn" så skall man inte lyssna på några undanflykter. Jag brukar säga att jag ringer nästa vecka till den ansvarige chefen för att kolla att anmälan har registrerats.
Det enda viktiga är att försöka få fram förälderns namn eller adress där familjen bor och försöka beskriva barnens ålder och utseende, så föräldrar inte kan försöka ljuga att det handlar om någon annan familj.
Känns alltid mycket bättre efteråt när jag har gjort en anmälan, annars går man bara och mår dåligt när man ser hur illa en del barn far.