2020-08-13, 08:46
Medlem
Mr.Mxyzptlks avatar
Ni som tror att varningsblinkers kan/får användas vid parkeringen vid olämpliga ställen. Kan ni utveckla hur ni tänker?
Citera
2020-08-13, 09:14
Medlem
Haajibs avatar
Jag kör transport och lämnar varor till butiker i stan
Citera
2020-08-13, 09:14
Medlem
Amazon-mannens avatar
95 % av dessa är kebabtekniker och sådana huserar inte på Flashback..
Citera
2020-08-13, 11:39
Medlem
sommarlovs avatar
Såg en som hade dubbelparkerat på cykelbana vid en affär, trots att det fanns en lastzon 15 meter bort.
Den mörka mannen grälade med en p-vakt om saken, vet inte hur det slutade.
Citera
2020-08-13, 12:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sommarlov
Såg en som hade dubbelparkerat på cykelbana vid en affär, trots att det fanns en lastzon 15 meter bort.
Den mörka mannen grälade med en p-vakt om saken, vet inte hur det slutade.

Försök dra 2 ton 15 meter... Det genom smala gångar runt bord, stolar, cyklar. Det upp på kanter och annat elände som finns på dessa "lastzoner". P-flisa kan säga vad denne vill. Lossar man så har man inte parkerat. Att politikerna sedan bygger cykelfält över lastzoner och parkeringar är deras huvudvärk.
Citera
2020-08-13, 12:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Mxyzptlk
Ni som tror att varningsblinkers kan/får användas vid parkeringen vid olämpliga ställen. Kan ni utveckla hur ni tänker?

Vill du ha din mat på din favoritsaffärs hyllor?
Citera
2020-08-13, 12:53
Medlem
sommarlovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Methos
Försök dra 2 ton 15 meter... Det genom smala gångar runt bord, stolar, cyklar. Det upp på kanter och annat elände som finns på dessa "lastzoner". P-flisa kan säga vad denne vill. Lossar man så har man inte parkerat. Att politikerna sedan bygger cykelfält över lastzoner och parkeringar är deras huvudvärk.
Han skulle köpa saker i en kontosrbutik, inte lämna något, jobbigt att bära pennor och tippex.
Citera
2020-08-13, 12:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sommarlov
Han skulle köpa saker i en kontosrbutik, inte lämna något, jobbigt att bära pennor och tippex.

Jag lovar dig att även pennor och tippex kan vara jävligt tungt när de kommer pallvis.
Citera
2020-08-13, 14:37
Medlem
BAB7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Mxyzptlk

Praktiskt.

Alla vet att det betyder "jag ska bara fixa en grej, är snart tillbaks"
Citera
2020-08-13, 17:49
Medlem
Scalpings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BAB7
Praktiskt.

Alla vet att det betyder "jag ska bara fixa en grej, är snart tillbaks"
Fel!

De blinkar för att tydligare signalera till lapplisorna att här står en bil ni kan lappa.
Citera
2020-08-13, 17:55
Medlem
Scalpings avatar
Citat:
Det är därför ni har truck
Citera
2020-08-13, 20:25
Medlem
Mr.Mxyzptlks avatar
Citat:
Vill du ha din mat på din favoritsaffärs hyllor?
Hahha
Så du använder mig som skäl till att felparkera?
Jo jag vet att det finns "vuxna" som inte tar ansvar för sina handlingar...
Men att tro att varningsblinkers gör ngn skillnad är bara komiskt. Du kan lika väl stå felparkerad UTAN att slå på dom.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in