Flashback bygger pepparkakshus!
2020-08-14, 15:52
Medlem
Hur är det möjligt att gubben lever ännu? 90+, fet och jävlig?
Citera
2020-08-14, 15:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tammer
Filantroper är bra till mycket, men de kanske inte ska ägna sig åt ekonomisk rådgivning.
Är inte Soros den bästa ekonomen? Och därmed den bästa rådgivaren?
Citera
2020-08-14, 15:56
Medlem
Jag blir lite provocerad när en superkapitalist som Soros kallar Sverige själviskt. Å andra sidan är alltför generösa och godhetsknarkande i det här landet så jag önskar att många fler än Soros hade anledning att tycka vi är själviska.
Citera
2020-08-14, 16:15
Medlem
Frater_Frags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mjukboll

Satan tar hand om de sina...
Citera
2020-08-14, 16:23
Medlem
HipToBeSquares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SWAG99
Jag blir lite provocerad när en superkapitalist som Soros kallar Sverige själviskt. Å andra sidan är alltför generösa och godhetsknarkande i det här landet så jag önskar att många fler än Soros hade anledning att tycka vi är själviska.

Det är en medveten strategi eftersom han vet hur dumma svenskarna är som går på tricket och öppnar plånboken ännu mera. Det är inte så att han kritiserar Ungern eller Saudiarabien för samma sak eftersom han vet att befolkningen i dessa länder inte går på subverisonen.

Globalisterna gör så här hela tiden dvs. testar hur långt de kan gå. De måste göra hela tiden känna sig fram för de är rädda för folket.
Citera
2020-08-14, 16:56
Avstängd
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlauBalls
Som tur är lär han dö snart av hög ålder. Nazist judenäsan som gjort sig rik på andras misär förtjänar inget mindre.

Tycker fanskapet har sett döende ut i 20 år. Creepet äter väl bebisblod för att hålla sig kvar...
Citera
2020-08-14, 17:09
Medlem
Tammers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bill-N
Nej. Kompetens och avsikt är två olika saker. Han är säkert mycket kompetent, men vad vill han? Enligt Wikipedia är Soros för globalisering, marknadsekonomi och generös flyktingpolitik.
Det är inte säkert att dessa företeelser gynnar svenska folket. Därför ska vi vara försiktiga med att anamma Soros budskap och råd.
Citera
2020-08-14, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mjukboll

Ja, det är ganska ovanligt att vara så pigg för att vara 90 år. Nästan äckligt. Jag vill att han och hans avkomma dör.
Citera
2020-08-14, 20:00
Medlem
Citat:

Man skulle nog kunna säga att han är en sociopat. Är en sociopat en bra ekonomisk rådgivare?
Citera
2020-08-14, 20:01
Medlem
Citat:
Det sägs att Soros är en filantrop. Jag tycker att det låter fint. Jag gillar Soros. Vi behöver flera filantroper.

Det flesta super-rika kallar sig själva filantroper. Gå in på linkedin. Kryllar av dom.
Citera
2020-08-14, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av joeykiller
Man skulle nog kunna säga att han är en sociopat. Är en sociopat en bra ekonomisk rådgivare?
Jag tror inte alls att han är sociopat. Det finns inget som tyder på det.
Citera
2020-08-14, 20:23
Medlem
Citat:
Jag tror inte alls att han är sociopat. Det finns inget som tyder på det.

Haha. Jag orkar inte ens debattera med dig. Soros is sociopath, period.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in