2020-08-11, 19:43
Avslutad
Om ni skulle dejta någon random person vilket skulle ni tycka var det äckligaste husdjuret den kunde ha? Ormar? Spindlar? Ödlor ? Katter ?

Själv tycker jag fiskar! De är helt horribla
. Visst kan de vara vackra på ett visst sätt. Men deras ögon är det som äcklar mig mest, känns som på vissa arter att de kommer ploppa ut när som helst. Skulle aldrig kunna skaffa fiskar i någon relation.

Vilka djur skulle ni vägra ha i närheten i en relation? Har ni slutat dejta någon Pga deras husdjur eller tvingat de att göra sig av med sina husdjur?

En annan sak med fiskar är ju att de kan käka upp varandra. Man ser någon äcklig halväten fisk simma runt i akvariet. Usch akvariefiskar är mardrömmsbensin.

Era tankar? Motivera varför

Skulle nog inte ha något problem med någon med orm ödlor eller spindlar. Men fiskar nej tack.

Nej har inget sådant dilemma just nu bara en tanke jag fick och detta är ju ett diskussionsforum .
Senast redigerad av americandadfan 2020-08-11 kl. 19:46.
Citera
2020-08-11, 19:45
Medlem
HeddonBorborellos avatar
Iller, hemska djur, inte alls så söta och mysiga som många tror.

Små hundar går också bort, och burfåglar.

edit: Kom på att jag skulle aldrig i hela helvete ens gå in i samma trappuppgång som en kvinna som har en spindel som husdjur, inte ens om det var Lucy Liu, eller jo kanske. Jag hade en gång en kompis som skaffade en tarantella, det gick inte att vara vän med en sån dåre.
Senast redigerad av HeddonBorborello 2020-08-11 kl. 20:13.
Citera
2020-08-11, 19:50
Medlem
Nakenkatter/nakenhundar. Biologiskt och evolutionärt odugliga.
Citera
2020-08-11, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrAndres
Flatlöss?

Hahahaha har ”hen” söta små foton uppe på sina husdjur med kanske?! 😂

Bryr mig inte riktigt om husdjur. Men hade jag träffat en kille med en liten råtta till hund som skällde konstant hade jag tackat för kaffet och gått.
Citera
2020-08-11, 19:52
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Haddoque2
Nakenkatter/nakenhundar. Biologiskt och evolutionärt odugliga.

Nakenkatter och hundar skulle jag inte ha några problem med. Men som andra säger små adhd hundar är ju förjävliga .
Citera
2020-08-11, 19:52
Bannlyst
Nakenkatt! (sphynx) Hands down alla kategorier, fulaste djuret ever. Eller Tapir, men det brukar man kanske inte ha som husdjur.
Citera
2020-08-11, 19:53
Avslutad
Sådana här hundar har jag väldigt svårt att förstå att vissa vill ha:

Chinese crested dog.

De är inte ens söta heller. Usch och tvi!
Citera
2020-08-11, 19:54
Medlem
Narutoshippchops avatar
Hundar. Fy fan. Högljudda, lämnar dig aldrig ifred, glor, skiter och pissar inne, stinker, äter bajs och så slickar och sover aset i samma säng som den man dejtar med i 99% av fallen. Kyss personen du dejtar så är det samma som att tyngkyssa hundjäveln rakt av. (Hundägare har alltid lika dålig hygien som hunden). Plus. Den personen kommer alltid att älska hunden mer än dig!!!
Citera
2020-08-11, 19:58
Medlem
Katter om det ligger står fat med "whiskas" (alltså inte bara torrfoder) på golvet i köket. Det är så jävla äckliigt när folk har sån stinkande skit i rummet där man skall laga mat och äta.
Citera
2020-08-11, 20:04
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Tekktra
Sådana här hundar har jag väldigt svårt att förstå att vissa vill ha:

Chinese crested dog.

De är inte ens söta heller. Usch och tvi!

Äsch de har en viss charm över sig tycker jag. Då är ju bulldoggs värre . Känns som de ska få andnöd vilken sekund som helst och dö
Citera
2020-08-11, 20:15
Avslutad
En man med katt är creepy, det är ett kvinnodjur. Enda gången en man kan ha katt är om han blivit tvungen att ta hand om den pga något. Men en man som medvetet går och skaffar sig en katt, next!
Citera
2020-08-11, 20:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ronkmonken
En tjej som har sina fästingar i sängen skulle jag dumpa.
Men det går bra om hon har dem i kylskåpet?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in