• 1
  • 2
2020-08-14, 14:15
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnOldBeginning
Spellcheck har ocks frsvunnit mrker jag nu.

Du kanske haft ngot autoplaystopper installerat ?
Bara ett tips p ett jag tycker r skitbra, man slipper f
videos uppspelade automatiskt i artiklar, man mste trycka p play fr de ska spelas upp

Nej ublock etc stoppar inte, de stoppar ju bara reklamen, videon till artikel spelas ju upp automatiskt nd

Tycker det r bra fr vem vill lyssna p musik och sen ska man lsa en nyhet och d f en massa babbel i musiken
Visst man kan trycka p stop p videon men d har det ju redan strt en...

typ I can get no...ja det var hr p pillesnoppvgen en man blev skjuten ....faction
Citera
2020-08-14, 17:31
Medlem
AnOldBeginnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kl4sseKock
Detta hnde mig ocks men som tur var hade jag en backup profil som jag kopiera tillbaka, dvs jag tog bort den nya profil mappen som skapades och la in min backup och allt var som frid och frjd igen.

Prva de se om de hjlper.
Det var det frsta jag gjort utan att det hjlpte.
Men en total ominstallation av FF (hjlpte inte), och sedan en reboot av PC:n, d hjlpte det av ngon orsak. S nu r problemet lst.

Citat:
Ursprungligen postat av brianmolko
Du kanske haft ngot autoplaystopper installerat ?
Bara ett tips p ett jag tycker r skitbra, man slipper f
videos uppspelade automatiskt i artiklar, man mste trycka p play fr de ska spelas upp

Nej ublock etc stoppar inte, de stoppar ju bara reklamen, videon till artikel spelas ju upp automatiskt nd

Tycker det r bra fr vem vill lyssna p musik och sen ska man lsa en nyhet och d f en massa babbel i musiken
Visst man kan trycka p stop p videon men d har det ju redan strt en...

typ I can get no...ja det var hr p pillesnoppvgen en man blev skjuten ....faction
Nej det hade jag inte, men funderade p det hr om dagen om det fanns faktiskt, nr jag fr ovanlighetens skull gick in p en aftonbladetartikel. S tack fr tipset, ska jag installera.
Citera
2020-08-14, 18:45
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnOldBeginning
Det var det frsta jag gjort utan att det hjlpte.
Men en total ominstallation av FF (hjlpte inte), och sedan en reboot av PC:n, d hjlpte det av ngon orsak. S nu r problemet lst.

Nej det hade jag inte, men funderade p det hr om dagen om det fanns faktiskt, nr jag fr ovanlighetens skull gick in p en aftonbladetartikel. S tack fr tipset, ska jag installera.

Disable HTML5 autoplay heter iaf en som finns till FF...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in