Kan inte TV4 bara cancelera serien rakt av mitt i säsongen? Så gör de väl i USA om skiten inte funkar?
Känns helt sjukt att de visar skiten på bästa sändningstid när alla vet vilka som är bakom maskerna redan långt innan premiär. De kan fylla tablån med något bättre. De borde lägga skiten på TV4play bara och sen aldrig mer spela in ny säsong. Problem solved.
Kan inte TV4 bara cancelera serien rakt av mitt i säsongen? Så gör de väl i USA om skiten inte funkar?
Känns helt sjukt att de visar skiten på bästa sändningstid när alla vet vilka som är bakom maskerna redan långt innan premiär. De kan fylla tablån med något bättre. De borde lägga skiten på TV4play bara och sen aldrig mer spela in ny säsong. Problem solved.
Tror inte att TV4 lägger ner ett program som har 1.5 miljoner tittare varje vecka.