2023-04-27, 12:16
Medlem
Sverige helt förlorat

Är vi svenskar minioritet redan nu?

Jag trodde att min stad på 60k invånare var illa ute.

Besökte Göteborg häromdagen för första gången på ett par år och det var genuint skrämmande, var nere mitt i stan vid köpcentrumet två gånger och på lite andra ställen, överdriver inte när jag säger att 85% av människorna jag såg var invandrare, och då passerar man mer människor på någon minut än vad man gör på en hel dag där jag bor.

Trodde faktiskt inte att det var såhär pass illa, det finns ju inte en möjlighet i världen att svenskar inte kommer vara en minioritet inom 20 år? Framförallt när barnafödandet redan minskar sakta men säkert, samtidigt som en somalier trycker ut 8 ungar var.
Citera
2023-04-27, 12:19
Medlem
SockAccounts avatar
Inte mycket du kan göra åt det.

Praktiskt taget alla våra politiker är för det, även SD.
Allt prat är bara för lungna ner svensken.

Kokade grodor, sakta sakta höjer man temperaturen tills grodan inte märkt att den blivit kokad.
Citera
2023-04-27, 12:31
Avslutad
Att det etnocentrerade grupprunkandet går mot sin undergång får man nog säga. Men om du kallar den tidsepoken där bögeriet frodades för "förlorat" så bör du ändra läggning.

https://tobiashubinette.wordpress.com/category/utrikesfodda/
Citat:
andel utrikes födda:
1900: 0,69%
1930: 1%
1950: 2,81%
1960: 4%
1970: 6,66%
1980: 7,54%
1990: 9,2%
2000: 11,3%
2010: 14,71%
2020: 19,72%

2022: 20,39% varav över 60% är födda i Latinamerika, Karibien, Afrika, Mellanöstern, Asien och Oceanien minus Australien och Nya Zeeland

andel utrikes födda i:
Malmö: 35,57%
Göteborg: 29,14%
Stockholms län: 27,07%
Stockholm: 26,21%
Skåne län: 23,55%
Södermanlands län: 20,73%
Västra Götalands län: 20,43%

Ovanstående siffror kan jämföras med andelen utrikes födda i bl a följande västländer:
Australien: 29,9%
Nya Zeeland: 26,8%
Kanada: 23%
Österrike: 19,3%
Belgien: 17,2%
Tyskland: 16,1%
Norge: 15,6%
Storbritannien: 13,7%
USA: 13,7%
Ja det är snart över för stjärtgossarna... Nassesvinen med lågt i tak.
Citera
2023-04-27, 12:39
Medlem
buddy99s avatar
Sverige kan får hålla till godo som invandrarland,däremot kan inte "bidragslandet" Sverige bestå.
Citera
2023-04-27, 13:11
Medlem
DenlysandeJarls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av starzkis
Är vi svenskar minioritet redan nu?

Jag trodde att min stad på 60k invånare var illa ute.

Besökte Göteborg häromdagen för första gången på ett par år och det var genuint skrämmande, var nere mitt i stan vid köpcentrumet två gånger och på lite andra ställen, överdriver inte när jag säger att 85% av människorna jag såg var invandrare, och då passerar man mer människor på någon minut än vad man gör på en hel dag där jag bor.

Trodde faktiskt inte att det var såhär pass illa, det finns ju inte en möjlighet i världen att svenskar inte kommer vara en minioritet inom 20 år? Framförallt när barnafödandet redan minskar sakta men säkert, samtidigt som en somalier trycker ut 8 ungar var.

Fick mig och tänka på låten frågor till far. -Gick du på gatan och lyssnade smått, utan att höra ett ord du förstått? Kan vi inte typ tvångssterilisera invandrare om det nu är så omöjligt att skicka ut dom som det verkar vara.

Många många som bara ska UT egentligen!
Citera
2023-04-27, 13:33
Medlem
.WhyAreYouGeh.s avatar
Vi SD:are kommer behöva rösta på Afs eller andra partier utanför riksdagen för att få någon som helst lösning på problemet, så enkelt är det. Även om man inte tycker om Afs så kommer det att krävas att dessa kommer in i riksdagen för att något ska hända. Se på MP som har raserat Sverige med sina små fjuttprocent, det går att förändra trots att man inte är stora.

Tror dock inte detta kommer hända i närtid. Precis som med SD så kommer det ta för lång tid innan folket inser att det krävs något nytt för en sann förändring. Då är vi redan i minoritet och har fler afrikaner som röstar än svenskar.

SD fick i princip igenom hela sin migrationspolitik efter valet men ändå ökar invandringen. Bortkastad jävla röst.

För mig blir det garanterat Afs nästa val endast för deras återvandrings- och invandringspolitik, plus att dom driver utträde ur EU. Det är det enda som betyder något just nu. Bara 4% krävs för att få ett helt annat landskap i riksdagen. Hoppas 4% av folket fattar detta tills nästa val men tillåt mig tveka.

Vi kan inte sitta och klaga och samtidigt rösta på partier som inte gör något åt problemen. Då får vi fan skylla oss själva
Citera
2023-04-27, 13:56
Medlem
rtyuios avatar
Ja. Sverige har varit förlorat sedan länge.
Hjärntvätten från staten av folket har fungerat utmärkt att acceptera ökenfolket som våra nya jämlikar.
När de sedan blir i majoritet får vi skörda konsekvenserna.
Trojanska hästen konceptet fungerar visst fortfarande.
Citera
2023-04-27, 14:09
Medlem
Zilvios avatar
Tråd infogad.
/MOD
Citera
2023-05-01, 10:04
Medlem
Jag får inte in i min skalle hur majoriteten fortfarande inte fattar att Sverige sakta men säkert håller på att förvandlas till något som påminner om invandrarnas hemländer, det måste vara något som fattas hos den stora massan.
Jag träffar många somalier nästan varje dag och det är trevliga människor, men man kan inte förneka att de är väldigt bra på att skapa utsatta förorter och misär.
Citera
2023-05-01, 15:22
Avslutad
Ja Sverige är fucked. 2 800 000 nått invandrare och första generations invandrare. Och svenskor föder inte barn längre medans råttorna ynglar av sig.

Sverige kommer bli ett ännu mer fattigt u-land beståendes av lågbegåvade analfabeter kriminella och slödder.
Citera
2023-05-01, 16:20
Medlem
Pansarhanes avatar
Jag kan inte släppa tanken över hur ju fler invandrarna blir ju fler röster får de i denna demokrati.
Det kommer inte att bli bra när enbart halva befolkningen är rena svenskar.
Citera
2023-05-04, 05:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pansarhane
Jag kan inte släppa tanken över hur ju fler invandrarna blir ju fler röster får de i denna demokrati.
Det kommer inte att bli bra när enbart halva befolkningen är rena svenskar.
Vad hjälper det att svenskarna fortfarande är i majoritet när de flesta kvinnorna röstar S eller V, är allmänt hjärntvättade och föredrar HBQT eller blir ihop med en afghan eller somalier.

Rent statistiskt går det att utifrån en svensk folkmajoritet ändra förhållandena i samhället, men MSM och makten ser till att söndra och härska inom den svenska befolkningen där S, C, V och Mp samt L är främst aktiva. Deras väljare, villiga eller ej, väljer den undergång vi går emot varje dag. Det som håller ihop denna fortsatta utförstupetpolitik är MSM.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in