2020-08-10, 07:51
Medlem
Mad monks avatar
Om så sker slutar landet fungera och vad ska parasiterna leva på då är det tänkt?
Citera
2020-08-10, 09:16
Medlem
PK-befriads avatar
Minoritet räcker inte för folkmordsmarxisterna, utvecklingen är tänkt att fortsätta på obestämd tid. Landet kommer fortsätta vara "för vitt" för folkmordsmarxisterna så länge vita människor existerar som grupp överhuvudtaget. Även när vita är 10% av befolkningen så kommer folkmordsmarxisterna gapa om "vita rasistiska strukturer" som på ett magiskt sätt gör icke-vita efterblivna och dysfunktionella i förhållande till vita. De gör det i Sydafrika och de kommer göra det här.

Ett brott mot mänskligheten.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blazaren
Vi är intellektuellt starkare än dem. Vi ligger före i utvecklingen med 100-tals generationer.

Den dagen som det drar ihop sig ordentligt o smäller då kommer dem tryckas tbx ordentligt. Antingen offentliga avrättningar. Eller så kan man få valet att gå ner till stranden för att simma hem igen under övervakning av militärer i båtar bredvid.

Det går inte att påvisa några intellektuella skillnader mellan olika folkgrupper om de vuxit upp under likvärdiga förhållanden.
Citera
Medlem
uh-huhs avatar
Vi fram till 2058 alltså att få in en vettig politiker som kan fixa dehär skiten annars har jag redan planer till att dra till Danmark eller Finland
Citera
2020-08-10, 09:20
Medlem
-benito-s avatar
Som sagt redan idag är svenskar en minoritet. Räkna med tredje generationens invandrare.
Citera
2020-08-10, 09:27
Medlem
I den yngre generationen så är invandare redan i majoritet i storstäderna :

https://mobile.twitter.com/tobiashubinette/status/1271081139269251072
Citera
2020-08-10, 09:28
Medlem
När var Sverige svenskt?
När började Sverige kallas Sverige?
När blir en vit tysk svensk?
När blir en mörk somalier svensk?
Är kungen svensk eller kanske fransk?
Är drottningen svensk eller tysk eller brasse?
Är du svensk?
Är du verkligen svensk, vad heter du i efternamn, Mäkitalo? Svensson? Von nånting?
De som är vita har ju ”tur” de kan räknas som svensk om de är födda här oavsett vad föräldrarna är födda...de som är mörka blir aldrig svenskar enligt många.
Citera
2020-08-10, 09:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Manskahahusvagn
Det går inte att påvisa några intellektuella skillnader mellan olika folkgrupper om de vuxit upp under likvärdiga förhållanden.
Nu är det inte så att majoriteten av MENA folket har levt i Norden generationer.

Dem kommer inte ikapp oss bara av att flytta hit. Det finns alltid undantag.

Jag skulle aldrig lägga mig på operationsbordet o låta t ex en somalisk läkte skära i mig...
Citera
2020-08-10, 09:33
Medlem
PK-befriads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manskahahusvagn
Lögn, ditt husvagnstroll. All forskning pekar på det:

Race differences in average IQ are largely genetic
http://archive.is/ZcN7L
Citera
2020-08-10, 09:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nitlip
När var Sverige svenskt?
När började Sverige kallas Sverige?
När blir en vit tysk svensk?
När blir en mörk somalier svensk?
Är kungen svensk eller kanske fransk?
Är drottningen svensk eller tysk eller brasse?
Är du svensk?
Är du verkligen svensk, vad heter du i efternamn, Mäkitalo? Svensson? Von nånting?
De som är vita har ju ”tur” de kan räknas som svensk om de är födda här oavsett vad föräldrarna är födda...de som är mörka blir aldrig svenskar enligt många.
Jag är född och uppvuxen i Sverige.

NEJ jag är inte Svensk! Jag är FINLÄNDARE.

Det är bara negrer och ökenråttor som placerar sig för platsen som nysvensk.

Känns djävligr märkligt att jag som bott här hela mitt liv inte kallas Svensk. Men ni Negrer o ökenråttor vill bli kallade för Svenskar bara ni kommit in i landet.
Citera
2020-08-10, 09:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PK-befriad
Lögn, ditt husvagnstroll. All forskning pekar på det:

Race differences in average IQ are largely genetic
http://archive.is/ZcN7L
Ett kallt klimat kräver mer av människorna som lever där.

Att dem flyttat hit o får hjälp av soc på vintern är inte riktigt samma sak.
Citera
2020-08-10, 09:44
Medlem
Medelkasss avatar
Bra, då sker det c:a tio år efter den teknologiska singulariteten. Med andra ord kommer M&M (muslimerna och marxisterna) aldrig uppnå sitt 51%-delmål, eftersom vi har ersatts av (eller blivit) maskiner långt innan dess.

Båda sidorna kan lägga ner den här tramsiga kampen nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in