2020-08-09, 16:00
Medlem
Som topic, hade ni kunnat vara tillsammans med en manlig strippa egentligen?
Den här snubben knäcker extra som strippa på kvällarna och hade ett längre förhållande. Men efter att han la upp detta klippet på instan verkar det ha tagit slut.
Måste ju känts lite extra provocerande för hans tjej. Så hade ni kunnat tänka er det öht först och främst? Och sedan vad hade ni tänkt tyckt om snubben sedan lagt upp ett sånt klipp?
https://www.instagram.com/p/CCOsHxaAlnK/
Citera
2020-08-09, 16:03
Medlem
Är inte detta lite kvinnoförnedrande? Man kan ju undra vad en sådan som han har för kvinnosyn, både på jobbet och privat.
Citera
2020-08-09, 16:04
Medlem
DixieDs avatar
Om jag kan lita på honom och han är lojal så får han göra det
Det är ju ett yrke som han uppenbarligen tjänar pengar på.
Citera
2020-08-09, 16:15
Medlem
Amazon-mannens avatar
Säkerligen smygboeg innest inne..
Citera
2020-08-09, 16:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slampen
Är inte detta lite kvinnoförnedrande? Man kan ju undra vad en sådan som han har för kvinnosyn, både på jobbet och privat.

Hur är det kvinnoförnedrande? Är strippklubbar riktade till män mansförnedrande? Feminister verkar ofta hävda att de istället är kvinnoförnedrande.
Citera
2020-08-09, 18:27
Medlem
hade kunnat va tillsammans med kvinnlig strippa, manlig same shit difrent gender
Citera
2020-08-09, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inte-nog-PK
Hur är det kvinnoförnedrande? Är strippklubbar riktade till män mansförnedrande? Feminister verkar ofta hävda att de istället är kvinnoförnedrande.

Menar att feminister menar att allt är kvinnoförnedrande, han skjuter sitt höftparti mot en stackars försvarslös kvinna.
Citera
2020-08-09, 20:43
Medlem
15minFames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vadgorvinukorvi
Den här snubben knäcker extra som strippa på kvällarna och hade ett längre förhållande. Men efter att han la upp detta klippet på instan verkar det ha tagit slut.
Måste ju känts lite extra provocerande för hans tjej. Så hade ni kunnat tänka er det öht först och främst? Och sedan vad hade ni tänkt tyckt om snubben sedan lagt upp ett sånt klipp?
Så hon visste att han var en strippa men gjorde slut efter hon sett klippet? Vad trodde hon hände på strippklubbar och parties? Hon måste ha missat Magic Mike
Tror inte jag skulle vilja inleda ett seriöst förhållande med en strippa för jag utgår ifrån att han får erbjudanden varje kväll på jobbet och jag vill inte ha öppet förhållande.
Citera
2020-08-09, 20:49
Medlem
triptykens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slampen

På vilket sätt är det kvinnoförnedrande? Dom betalar honom för att få dit honom och göra det där.

EDIT: jaha! Du var sarkastisk och försökte tala ur en röst från några du inte håller med...
Citera
2020-08-09, 23:21
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vadgorvinukorvi

Jag har absolut inget emot att män strippar, har själv varit på någon show. Men jag skulle nog inte fixa att vara tillsammans med en man som strippar, då jag misstänker att jag skulle kunna känna svartsjuka då han uppträder på ett sätt som för mig är ganska intimt ändå, även om mannen ser det enbart som ett jobb.
Så jag hade nog hoppat över för egen del.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in