2026-08-25, 12:17
Medlem
Förmodligen endast ett till sätt att försöka få sin dagliga dos av uppmärksamhet.

Sen kommer hon gråta i någon video framöver och hinta om att hon behövt göra abort, att hon sen photoshoppat till hans ansikte så där mycket känns nästan mer som en diss mot honom.
Citera
2026-08-29, 15:09
Medlem
Nu är det radiotysnad.... känns som att det är allvarligt nu? Kan hon fått ett återfall o ligger på sjukhuset alt tvångsvård?
Citera
2026-08-30, 02:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xtrasarskrivning
Nu är det radiotysnad.... känns som att det är allvarligt nu? Kan hon fått ett återfall o ligger på sjukhuset alt tvångsvård?

Mamman har i alla fall inte skrivit något på Threads. Hon är i Jönköping. Bygger hus och tuffar på.
Citera
2026-08-30, 18:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xtrasarskrivning

Hon har uppdaterat på storyn att hon är två månader nykter.
Citera
2026-09-10, 20:01
Medlem
"Igår sålde jag det sista av företagen i årets ”utrensning” bland alla mina åtaganden och engagemang. Totalt har jag sålt tio företag, en villa och en lägenhet i år

Därmed har jag bara fem lägenheter, ett kontor, en tomt och sju företag kvar. Och fyra barn, två föräldrar och ett barnbarn som behöver mig "

Suck..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in