2020-08-10, 11:47
Medlem
Ber om ursäkt om detta redan delats i tråden. Det vidriga muslimska skäggbarnet är förstås från Syrien. Det är möjligt att det finns en vettig människa från detta äckliga skitland men än å länge har ingen visat sig. Och massimporten av dessa apmänniskor och deras anhöriga fortsätter. Det vidriga muslimska aset ska naturligtvis direkt avrättas. Men man måste ju ändå fråga sig vilka förbannat värdelösa föräldrar den stackars flickan har. Lär föräldrar inte barnen någonting idag?

Gå aldrig nära någon fån MENA! Umgås aldrig men någon från MENA! Muslimer från MENA är vidriga och går aldrig att lita på! Detta är endast några väldigt grundläggande saker man lär ut sina unga barn idag. Vad är det för fel på barnet och hennes föräldrar?

Det häktade muslimska aset är:

Darwich Alhamo, Abed Alrazzaq Dib
20010105-0151
Medborgare i Syrien
Tolk på arabiska behövs
Videvägen 2
739 31 SKINNSKATTEBERG

Våldtäkt mot barn 2020-08-06 Sågvägen, Åkersberga, Österåkers kommun
Citera
2020-08-10, 12:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av finse
Lär föräldrar inte barnen någonting idag?
Det är lätt att jag försöker framstå som så jävla redig och duktig med barn som är så fantastiskt väluppfostrade och förnuftiga men jag tycker nog själv att vi lyckats ganska väl och mina ambitioner är definitivt mycket höga. Jag pekar på allsköns skit i världen och försöker så ärligt och tydligt som jag förmår att förklara vad som hänt och hur man kan undvika att det händer en själv. Jag har aldrig sagt till mina barn att undvika vissa etniciteter utan tvärtom att döma precis alla efter samma måttstockar. Att sedan utfallet blivit som så att samtliga MENA-killar, på helt egna bedrifter, har sorterats bort ur alla kretsar av bekanta är inget som jag har diskuterat med döttrarna. De verkar ha insett att, hör och häpna, det faktiskt är skillnad på folk och folk.

Man riktigt spricker av stolthet när ens barn drar vettiga slutsatser baserade på de verktyg jag gett dem. Detta utan att jag ska behöva leda dem runt i livet med nosring. Men som tidigare nämnts, barn är idioter och mina är i grund och botten inga undantag. Inte en tillstymmelse till revolt än men jag räknar kallt med att det kommer. Men en ärlig och grundläggande kunskap om livets värden och fallgropar är nog inget som skadar i de stunderna heller. Att hänga med främlingar till flyktingförläggningar borde de kunna sortera bort själva, även de dagar man känner att man måste bryta sig bort från sin töntiga gamla farsa.
Citera
2020-08-10, 12:23
Medlem
Citat:
Lär föräldrar inte barnen någonting idag?

Vi vet ju inte hur det gick till. Om det var GM som lockade med sig barnen eller någon annan. De kan ju i teorin ha följt med två jämnåriga tjejer, t ex klasskompisar, som bor på boendet och råkat ut för mannen där. Har de däremot frivillig följt med 20-åriga arabhannar är ansvaret föräldrarnas.
Citera
2020-08-10, 13:51
Medlem
Mindbusinesss avatar
Citat:
Ber om ursäkt om detta redan delats i tråden. Det vidriga muslimska skäggbarnet är förstås från Syrien. Det är möjligt att det finns en vettig människa från detta äckliga skitland men än å länge har ingen visat sig. Och massimporten av dessa apmänniskor och deras anhöriga fortsätter. Det vidriga muslimska aset ska naturligtvis direkt avrättas. Men man måste ju ändå fråga sig vilka förbannat värdelösa föräldrar den stackars flickan har. Lär föräldrar inte barnen någonting idag?

Gå aldrig nära någon fån MENA! Umgås aldrig men någon från MENA! Muslimer från MENA är vidriga och går aldrig att lita på! Detta är endast några väldigt grundläggande saker man lär ut sina unga barn idag. Vad är det för fel på barnet och hennes föräldrar?

20010105-0151
Medborgare i Syrien
Tolk på arabiska behövs
Videvägen 2
739 31 SKINNSKATTEBERG

Han har tydligen begått fler brott enligt mrkoll.
Abed Alrazzaq Dib är förekommande i mål. Ett eller flera ärenden avser brottmål där Abed Alrazzaq Dib åtalats vid en eller flera domstolsinstanser.
1. Rån, 8 kap 5 § brottsbalken 2019-08-06
2. Misshandel, 3 kap 5 § brottsbalken 2019-08-03
3. Häleri, 9 kap 6 § 1 st 1 p brottsbalken 2019-07-27
4. Hot mot tjänsteman, 17 kap 1 § 1 st brottsbalken 2020-04-08
5. Våldsamt motstånd, 17 kap 4 § brottsbalken 2020-04-08
6. Ringa narkotikabrott, 1 § 1 st 6 p och 2 § narkotikastrafflagen (1968:64) 2019-08-27
7. Vapenbrott, ringa brott, 9 kap 1 § 2 st vapenlagen (1996:67) 2019-08-08

Åtal som den tilltalade frikänns från Misshandel, 3 kap 5 § brottsbalken 2019-03-28
Senast redigerad av Mindbusiness 2020-08-10 kl. 14:04.
Citera
2020-08-10, 14:08
Medlem
Citat:

20010105-0151
Medborgare i Syrien
Tolk på arabiska behövs
Videvägen 2
739 31 SKINNSKATTEBERG

Det har inte publicerats så tack för inlägget.
Citera
2020-08-10, 14:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mindbusiness
Abed Alrazzaq Dib är förekommande i mål. Ett eller flera ärenden avser brottmål där Abed Alrazzaq Dib åtalats vid en eller flera domstolsinstanser.
1. Rån, 8 kap 5 § brottsbalken 2019-08-06
2. Misshandel, 3 kap 5 § brottsbalken 2019-08-03
3. Häleri, 9 kap 6 § 1 st 1 p brottsbalken 2019-07-27
4. Hot mot tjänsteman, 17 kap 1 § 1 st brottsbalken 2020-04-08
5. Våldsamt motstånd, 17 kap 4 § brottsbalken 2020-04-08
6. Ringa narkotikabrott, 1 § 1 st 6 p och 2 § narkotikastrafflagen (1968:64) 2019-08-27
7. Vapenbrott, ringa brott, 9 kap 1 § 2 st vapenlagen (1996:67) 2019-08-08

Åtal som den tilltalade frikänns från Misshandel, 3 kap 5 § brottsbalken 2019-03-28

Dömd med några månaders mellanrum så det är ju ett synnerligen brottsaktivt äckel detta.
Citera
2020-08-10, 14:14
Medlem
Citat:
Abed Alrazzaq Dib är förekommande i mål. Ett eller flera ärenden avser brottmål där Abed Alrazzaq Dib åtalats vid en eller flera domstolsinstanser.......

Någon, oavsett etnicitet, som helt uppenbart lever ett liv i kriminalitet med total avsaknad av empati, generellt socialt missanpassad, med förakt inför samhällets spelregler bör inte gå lösa. Han är 19 år nu hur kommer han att vara när han är 30? Upplärd av tyngre kriminella inom vår s k "behandlingssfär".

Undrar om han har genomfört den där samhällstjänsten han dömdes till? Förmodligen inte.
Citera
2020-08-10, 14:18
Medlem
Kalle88ngrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BucNasty-
Jag skulle vilja veta på vilket sätt dom vart lurade dit

förmodligen att dom lovade sprit eller något som dessa tjejor var intresserade av som dom lovade att fixa. men jag antar att tjejerna var whiggers.
Citera
2020-08-10, 14:31
Medlem
Mindbusinesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dapravda
Någon, oavsett etnicitet, som helt uppenbart lever ett liv i kriminalitet med total avsaknad av empati, generellt socialt missanpassad, med förakt inför samhällets spelregler bör inte gå lösa. Han är 19 år nu hur kommer han att vara när han är 30? Upplärd av tyngre kriminella inom vår s k "behandlingssfär".

Undrar om han har genomfört den där samhällstjänsten han dömdes till? Förmodligen inte.

Han borde inte vara i Österåker. Rymt från Skinnskatteberg
Citera
2020-08-10, 14:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Uncorruptable
Kan inte vara lögn för jag påstod aldrig att de är mogna för det. Däremot är det inte lögn att påstå att de är intresserade av sex och att en hel del tjejer förlorar sin oskuld vid 11-12.
Ni har perverterade tankar och projicerar dessa på mig, som att det är jag som säger dem. Du får gå en kurs i läsförståelse du också. Jag menar det jag skriver, något annat får du främst fråga om, istället för killgissa.

Det finns forskning som klart och tydligt visar negativa effekter av tidig sexuell debut som korrelerar med mängder med negativa parametrar, singelföräldraskap, social utsatthet/fattigdom, lägre upplevd lycka, sämre framgång för avkomman etc etc. Men man måste se sanningen i vitögat kring lockelser som lockar dessa tjejer och acceptera att det är så naturen ser ut, varför hon lockats och flockats till ett migrantboende. Hon var inte där för att skriva en sociologisk avhandling direkt.
Jo. Uppmärksamhet... Flickan saknade kanske uppmärksamhet och kärlek från sina föräldrar? Och naturligtvis gränssättning...
Citera
2020-08-10, 14:44
Medlem
Citat:
Han borde inte vara i Österåker. Rymt från Skinnskatteberg
Han borde inte vara i Sverige över huvudtaget. Flickan har fått sitt liv förstört! Tack alla sjuklöverpartier som ställt till det så här illa. Ni har förstört vårt land och ni kommer aldrig , aldrig få förtroendet att ställa det tillrätta igen, Aldrig någonsin!! Allt ni säger är lögner och ni vill inte vårt bästa! Ni lyssnar inte på folkets vilja som sig bör i en äkta demokrati. Tack och adjö med er!!
Citera
2020-08-10, 15:22
Medlem
Uncorruptables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Esteban-II
Vad är din poäng?

Barn är idioter, därav all särbehandling. Sannolikheten att hon åkte till ett migrantboende för att hon ville agera sexleksak åt ett babbegäng är obefintlig, men även om vi låtsas att det faktiskt var så, så förändrar det ingenting. Allt fokus bör vara riktat mot asen som anser att det är fritt fram att ta för sig av ett barn, oavsett om barnet släpas dit skrikandes eller glatt skuttar in särar på benen.
Jag vet inte. Är barn idioter så kan man argumentera att babbeluringarna också var idioter, dels unga (19år), dels synd om dessa stackare då de flydde från krig (sitt eget misslyckade land), dels är deras genetik mentalt efterbliven. Då kan man ju inte hålla dem heller ansvariga.

Jag är för mer egenansvar all the way. Visst ska hon få skadestånd av dessa unga herrar och inte av statens skattebetalare t ex, sedan får staten tvinga dem att betala, dvs ansvar för sina gärningar. Vi har ett land/tillstånd helt utan ansvar idag. Även denna tjejen tror nog att hon inte alls har något som helst ansvar. Och jag motsätter mig detta helt och hållet på alla plan. 12 år är ingen duvunge.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in