2020-09-18, 23:33
Medlem
Witkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 180cm
Hade vart en ren njutning att se den miljöpartisten bli gängknullad av ett gäng somalier
Hon hade förmodligen njutit av det.

Alltid kul med tidsbegränsade utvisningar, idioten är välkommen tillbaka om 10 år, ja om han nu ens blir fysiskt utvisad.
Citera
2020-09-19, 01:31
Medlem
Megaforces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 180cm
Hade vart en ren njutning att se den miljöpartisten bli gängknullad av ett gäng somalier

Hon kan väl utvisas till Gambia eller något annat batikhäxeland.
Citera
2020-09-19, 05:59
Medlem
BullensPilsners avatar
Gunilla ser ut att själv vara invandrare. Kan hon vara rom?
Citera
2020-09-19, 08:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spoiler
"En 19-årig syrisk man döms till fängelse och utvisning för den uppmärksammade våldtäkten mot en 12-årig flicka på ett asylboende i Åkersberga förra månaden. Men domstolen var oenig, och en nämndeman från Miljöpartiet vill att våldtäktsmannen ska få stanna i Sverige.

"Gärningen är att bedöma som mindre grov", anser 63-åriga miljöpartisten Gunilla Bergström."

https://www.friatider.se/trots-miljo...boende-utvisas

Föga förvånande att det var en miljöpartist som motsatte sig...och kvinna givetvis.
Man får önska att de själva drabbas av samma karma en dag
Citera
2020-09-19, 08:57
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BucNasty-
Jag skulle vilja veta på vilket sätt dom vart lurade dit
Det räcker med att det är spännande med äldre charmiga brunögon som röker och bor "själva" (på din och min bekostnad)...
Citera
2020-09-20, 08:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Megaforce
Hon kan väl utvisas till Gambia eller något annat batikhäxeland.

Det hade vart en bra sak
Citera
2020-09-20, 08:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Witko
Hon hade förmodligen njutit av det.

Alltid kul med tidsbegränsade utvisningar, idioten är välkommen tillbaka om 10 år, ja om han nu ens blir fysiskt utvisad.

Ja troligen hade hon väl det tyvärr
Citera
2020-09-20, 08:29
Medlem
Mullrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lifedontlivehere
Föga förvånande att det var en miljöpartist som motsatte sig...och kvinna givetvis.
Man får önska att de själva drabbas av samma karma en dag

MP är totalt hjärndöda. Man blir mörkrädd.

Heja Sverige. Det går bra nu.
Citera
2020-09-20, 11:27
Medlem
Omkorningsfilens avatar
Fan vilken sjuk diskussion kring hurvidare flickan är könsmogen eller ej. Vem fan bryr sig?

Tycker genuint mycket synd om flickan. Hennes uppväxt kommer sannolikt bli mycket problematisk. Svårt med tillit, status på skolgården (barnen lär ju känna till händelsen) osv. Den listan kan göras lång.

Däremot föräldrarna. Är det vänsterblivna föräldrar måntro? Isfl bryr jag mig noll om deras självömkan. Detta är rätt läge för självutvärdering. Om föräldrarna befinner sig på högerkanten och är medveten om invandringsproblematiken kan jag inget annat än o beklaga. Jag tycker det borde finnas någon FB-förälder där ute vars barn har blivit utsatt? Kan någon länka till ett sådant inlägg?
Citera
2020-10-21, 18:47
Medlem
Journalistkopians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AgileSnark
Har du dom?

Nej.
Citera
2020-10-21, 19:06
Medlem
bulletproofsouls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spoiler
"En 19-årig syrisk man döms till fängelse och utvisning för den uppmärksammade våldtäkten mot en 12-årig flicka på ett asylboende i Åkersberga förra månaden. Men domstolen var oenig, och en nämndeman från Miljöpartiet vill att våldtäktsmannen ska få stanna i Sverige.

"Gärningen är att bedöma som mindre grov", anser 63-åriga miljöpartisten Gunilla Bergström."

https://www.friatider.se/trots-miljo...boende-utvisas

Hur fan kan man påstå en sådan sak, gärningen mindre grov? För vem är den mindre grov? För den 12 åriga flickan eller för den avundsjuka snuskkärringen? Vem är hon att avgöra om en gärning är grov eller inte? Vad har hon för arbete, utbildning och bakgrund som kvalificerar henne att ha något att underbygga sina åsikter med mer än att vara en hjärndöd Miljöpartist?

Gärningsmannen eller kanske snarare gärningsungen ser förresten helt efterbliven ut. Hur fan kan sådana där tillåtas att överhuvudtaget vistas utanför låsta instutioner?
Citera
2020-11-23, 19:57
Medlem
Mindbusinesss avatar
Bild på äcklet.
https://samnytt.se/abed-valdtog-12-a...par-utvisning/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem