2020-08-11, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DarthMaul2000
Dags att komma in i 2000-talet Dagens 12-åringar leker inte med barbiedockor. Inte alls ovanligt att tjejer börjar vara sexuellt aktiva i den åldern.
Nu menar jag etniskt svenska flickor. Inte åldersfuskande slamp-översminkade arabiskor och somaliskor.
Citera
2020-08-11, 17:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karanan
Nu menar jag etniskt svenska flickor. Inte åldersfuskande slamp-översminkade arabiskor och somaliskor.

Ehh... Det är ju just svenska tjejer jag menar. Svenska tjejer är förmodligen de mest slampiga och slyniga i hela världen och särar gärna på benen åt mångkulturen. Arabiska tjejer brukar vara hårt hållna och tillåts absolut inte att vara ute och hålla på med killar
Citera
2020-08-11, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Uncorruptable
Hon ville testa sex kanske? Det är dessutom häftigt med ha en arab. Mycket häftigare än att sätta på Kalle i samma ålder. (Enligt dem själva)

Så kan det vara och sen piper man om våldtäkt och kostar samhället en massa pengar fy fan
Citera
2020-08-11, 21:52
Medlem
Undra om familjen kommer låta polisen sköta allt som vanligt. Svenskar har ingen heder.

Killen hade inte överlevt efteråt om han hade fått något straff om det hade vart min dotter.
Citera
2020-08-11, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 180cm
Så kan det vara och sen piper man om våldtäkt och kostar samhället en massa pengar fy fan

Så är det troligtvis. Inte alls ovanligt tyvärr. Ca 120 000:- brukar man tjäna på att ligga med en kille och sen anmäla för våldtäkt.
Citera
2020-08-11, 23:48
Medlem
Uncorruptables avatar
Citat:
Kalla inte ett tolvårigt flickebarn för kvinna ditt äckliga äckel. Tolvåringar är BARN !!! och ska vara hemma och leka med barbiedockor och rita hästar.
Har du insyn om den 12-åriga kvinnan har bröst eller inte? Kanske afghanen missbedömde ålder.

Svenska kvinnor älskar multikultur, och hon var där helt frivilligt. Jag tror hon var kåt.
Citera
2020-08-12, 10:26
Medlem
Kissdroppes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Driftstopp
Det är oftast inte föräldrarna som bär ansvaret på unga tjejer, de brukar ändå vara överbeskyddade.
Jag har en i släkten där mamman har förklarat för dottern varenda gång att man ska hålla sig borta från araber och annat pack. Tror du hon lyssnar? nej.

I det här fallet är det skolan och lärarna som oftast är kärringar som bär ansvaret och matar sönder varje jävla timme på lektionen om rätt värdegrund och att man ska inkludera dessa jävla hyenor. Vad hände när dottern sen tog examen? Jo hon blev indoktrinerad och nu står mamman där med dotter fullt av spännande mångfald idéer.

Det är därför de blir våldtagna.
Det krävs mer än att bara säga "umgås inte med araber och negrer". Har man misslyckats i sin uppfostran så skiter barnen fullständigt i vad föräldrarna säger. Har man dessutom inte lyckats skapa en hel och sund familj, så är det ännu värre.

Jag noterar att du skriver som att mamman är ensamstående. Om hon är skild, så är det ett av problemen.
Citera
2020-08-12, 13:27
Medlem
Citat:
Ehh... Det är ju just svenska tjejer jag menar. Svenska tjejer är förmodligen de mest slampiga och slyniga i hela världen och särar gärna på benen åt mångkulturen. Arabiska tjejer brukar vara hårt hållna och tillåts absolut inte att vara ute och hålla på med killar
Du har inte jobbat på någon gynekologmottagning eller plastikkirurgen, det hör jag det. De är översvämmade med unga arabiskor som vill sy ihop sina underliv efter att flitigt ha haft sex för att få en ny skinnjacka eller andra fina presenter. De är mer slampaktiga än svenskor som förhoppningsvis har sex för kärleks skull.
Citera
2020-08-12, 13:35
Medlem
Citat:
Har du insyn om den 12-åriga kvinnan har bröst eller inte? Kanske afghanen missbedömde ålder.

Svenska kvinnor älskar multikultur, och hon var där helt frivilligt. Jag tror hon var kåt.
Man är inte kåt när man är tolv år!!!! Att vilja ha uppmärksamhet är inte detsamma som att vara kåt. Att en åldersfuskande ”tolvåring” har välutvecklade bröst är däremot inte konstigt likaväl som att det inte är konstigt att ett litet ”afghanpojkebaaaaaarn” har en riklig skäggväxt samt rynkor kring ögon och grånande tinningar.
Senast redigerad av karanan 2020-08-12 kl. 13:39.
Citera
2020-08-12, 13:48
Medlem
Citat:
Du har inte jobbat på någon gynekologmottagning eller plastikkirurgen, det hör jag det. De är översvämmade med unga arabiskor som vill sy ihop sina underliv efter att flitigt ha haft sex för att få en ny skinnjacka eller andra fina presenter. De är mer slampaktiga än svenskor som förhoppningsvis har sex för kärleks skull.

Källa på det? I call bullshit!
Citera
2020-08-12, 19:22
Medlem
Esteban-IIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 180cm
Så att en blatte sätter på en 12-åring är inget som bekymrar dig?

Citat:
Så är det troligtvis. Inte alls ovanligt tyvärr. Ca 120 000:- brukar man tjäna på att ligga med en kille och sen anmäla för våldtäkt.
Spelar det någon roll? En 19-åring har fortfarande satt på en 12-åring.

Om vi för nöjes skull accepterar din hypotes och konstaterar att 12-åringen lurat 19-åringen för att casha in skadeståndet, vet du vad min reaktion blir? Bra jobbat lilltjejen! Skadeståndet är hon väl värd för äcklet hon utsatt sig för, men framför allt som belöning för att ha rökt ut en pedofilbabbe.

Citat:
Spelar det egentligen någon roll varför hon var där?
Citera
2020-08-12, 20:30
Medlem
Mindbusinesss avatar
Blir inte riktigt klok på GMs boende. Enligt hitta.se bor både han, brodern och morsan i en villa på Videvägen 2, 739 31 Skinnskatteberg. Men i domstolshandlingarna från i våras anges adressen till Norrgårdsvägen 53 Lgh 1302 i Åkersberga. Kollar man på den adressen nu så finns ingen boende där.
Så vad gjorde GM på flyktingboendet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in