Citat:
Ursprungligen postat av
JohanSverkersson
Männen på flashback är ofta en äcklig avart, oavsett etnisk bakgrund. Finns även kvinnor på flashback som är en avart. Flashback är fan inte bra för ens hälsa.
Nu är väl inte den här tråden ens den knäppaste.
Jag häpnade t.ex. när jag ser "män" hata vanliga kvinnor, samtidigt som de beundrar porrluder och prostituerade. Och så säger dom att män är mer konservativa än kvinnor, gäller fan inte alla.
Nä det var väl just det att denna tråden inte var den absolut värsta man kan läsa här som gjorde att jag reagerade. Man läser så mycket sjukt här så man oftast inte reagerar längre, eftersom att det är så pass stört ofta.
Denna tråden var dock en tråd som var lite "mildare", varför det kändes ännu mer vidrigt eftersom det riskerar att finnas mer "normala" män som gör såna här vidriga uttalanden.
Nejnej män är inte mer konservativa än kvinnor när det kommer till deras egen sexualitet och deras egna lustar, det har de nog aldrig varit. Hyckleriet är enormt.
Det är dock bra och viktigt att det finns några manliga användare som visar andra beteenden likt du gör här, så fortsätt med det.