Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2020-08-09, 03:36
Medlem
ElakeKjells avatar
Det här scenariot skulle ju aldrig hända, men om hon ville ha den i 2:an så vore det ju jävligt dumt att säga nej! Bara köra på då!
Kan man dessutom komplettera med att spruta i munnen så är det ju en jävligt bra kväll!
Dock aldrig så bra att man skulle konvertera till hennes religion, oavsett vilken religion det är.
Citera
2020-08-09, 16:53
Medlem
Hade lätt funkat med mun och röv bara, så hade kört på med den lösning tills vidare!
Citera
2020-08-10, 19:04
Medlem
Om jag måste konvertera till hennes religion och gifta mig med henne så hade jag först knullat henne i tvåan och sprutat henne i fejjan. Sen hade jag fejk-konverterat mig till hennes religion och försökt fejka giftemålet. Sen knullat på ett tag. Sen hade jag skaffat fejk-leg och flytt landet eftersom vid detta laget så kan du nog inte bara flytta och skaffa ny lägenhet då alla hennes kusiner kommer laga dig med baseboll trä och kofot.

Det var en mycket adjektiv-rik novell du slipat på. Ska du läsa upp den på skolavslutningen eller?
Citera
2020-09-03, 12:56
Medlem
Fy fan vad vidrig du är. Narcissistisk personlighetsstörning deluxe.

Ditt beteende och tankar om att med våld tvinga in din penis i en kvinnas anal är inte normal, du borde bli inlagd och söka psykiatrisk behandling.

Stackars de tjejer du förstör genom att din egocentriska hjärna ska få stimulans.

Hur många kvinnors liv har du förstört hitintills?

(antar att du inte åker skidor)
Citera
2020-09-03, 14:40
Medlem
Moment22x22s avatar
Man blir ju tyvärr rätt äcklad av män när man läser en sån här tråd. Undrar om det är vanligt att män är så vidriga som ni ger uttryck för här, eller om ni är en avart?
Citera
2020-09-04, 00:20
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Man blir ju tyvärr rätt äcklad av män när man läser en sån här tråd. Undrar om det är vanligt att män är så vidriga som ni ger uttryck för här, eller om ni är en avart?

Männen på flashback är ofta en äcklig avart, oavsett etnisk bakgrund. Finns även kvinnor på flashback som är en avart. Flashback är fan inte bra för ens hälsa.

Nu är väl inte den här tråden ens den knäppaste.

Jag häpnade t.ex. när jag ser "män" hata vanliga kvinnor, samtidigt som de beundrar porrluder och prostituerade. Och så säger dom att män är mer konservativa än kvinnor, gäller fan inte alla.
Citera
2020-09-04, 05:53
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Männen på flashback är ofta en äcklig avart, oavsett etnisk bakgrund. Finns även kvinnor på flashback som är en avart. Flashback är fan inte bra för ens hälsa.

Nu är väl inte den här tråden ens den knäppaste.

Jag häpnade t.ex. när jag ser "män" hata vanliga kvinnor, samtidigt som de beundrar porrluder och prostituerade. Och så säger dom att män är mer konservativa än kvinnor, gäller fan inte alla.

Nä det var väl just det att denna tråden inte var den absolut värsta man kan läsa här som gjorde att jag reagerade. Man läser så mycket sjukt här så man oftast inte reagerar längre, eftersom att det är så pass stört ofta.
Denna tråden var dock en tråd som var lite "mildare", varför det kändes ännu mer vidrigt eftersom det riskerar att finnas mer "normala" män som gör såna här vidriga uttalanden.

Nejnej män är inte mer konservativa än kvinnor när det kommer till deras egen sexualitet och deras egna lustar, det har de nog aldrig varit. Hyckleriet är enormt.
Det är dock bra och viktigt att det finns några manliga användare som visar andra beteenden likt du gör här, så fortsätt med det.
Citera
2020-09-04, 06:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TreponemaPallidum
Aha så, både skönt och lite motbjudande att höra!

Hahahahha 😂
Citera
2020-09-05, 20:41
Medlem
Men jösses, varför svarar folk i trådar de inte har koll på ämnena i???

Väldigt vanligt med analsex i muslimska länder. Hos muslimska kvinnor som ska vara oskulder till giftermålet så är det vanligt med analsex - det räknas inte och fittan förblir oskuld. Så det kan de roa sig med innan giftermål.

TS, om hon har erbjudit dig analen så kommer du få den när du vill och hon vill. Kuk i fittan blir det inte förrän hon gifter sig, men analen är fri. Och så även munnen.

Om du gillar oralt och analt så är det bara att köra på. Ha inga förhoppningar om att få fitta bara.

Detta är också en stor anledning till att muslimska män/killar vill ha svenska tjejer: för att få fitta. Ogifta muslimska kvinnor ger bara analt och oralt.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in