2020-08-07, 23:58
Medlem
0rganets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smultronkungen2
Absolut kan du få exempel på rent skitsnack om Trump:

(FB) Stora tråden för Clinton/Trump presidentvalsdebatterna 2016 "Hur fan kan man inte se igenom vilken barnslig egoist Trump är. "

(FB) Stora tråden om Donald Trump (mod) "Donald Trump är helt enkelt en idiot. Reagan var rena geniet jämfört med honom."

(FB) Stora tråden om Donald Trump (mod) "Vinner Trump (vilket han garanterat inte kommer göra) så kommer USA återigen bli indraget i ett krig GARANTERAT! Trump verkar vara en sån idiot att han skulle kunna gå i krig med Ryssland, Kina eller Iran.." (hehe denna person var ju grym på att se in i framtiden visade det sig)

Så man får inte tycka om Personen Donald?

Då ska du inte gå in i Joe! tråden där hittar du denna för någon minut sedan:
Citat:
Ursprungligen postat av Pazzamo
Joe Biden - en 77-årig gammal rasistisk demenssjuk pedofil som mestadels sitter och häckar i sin källare. Han ska bli president?

Nä självklart ska man få tycka att/om en persons agerande/framträdande mm och skriva det här, då valen i USA handlar om person och lite om deras politik.

Trump är en narcissistisk rasist med obeast fetma som dessutom uppvisar kognitiva problem och har problem att gå om han inte har stöd!

Dessutom med en dokumenterad liten svampformad snopp, vi pratar en lite champinjon i liknelsen så han måste kompensera för detta med att försöka bli amerikas förste kejsare!

Ledsen om detta störde dig men inget av det du postar liknar att en person/personer skulle posta under massor av olika konton utan dessa inlägg du hittade är bara kritiska till Donald. Om du vill tysta deras röster bara för att det är jobbigt så sök dig till andra sidor som ger dig vad det du bara du vill se!

/Q
Citera
2020-08-08, 00:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 0rganet
Nä självklart ska man få tycka att/om en persons agerande/framträdande mm och skriva det här, då valen i USA handlar om person och lite om deras politik.
Nej det är just det som är grejen, här ska man inte sitta och tycka massa personligt skit om Trump. Denna tråd handlar mer om ifall det finns folk som medvetet går in och fyller trådar med skit som inte ens har med frågeställningen att göra, läs gärna trådstarten en gång till och fundera på om det verkligen är här man ska skriva sina personliga åsikter om Trump... Kul dock att du kan beskriva hans könsorgan så innerligt där har du verkligen inspekterat noga
Senast redigerad av smultronkungen2 2020-08-08 kl. 00:17.
Citera
2020-08-08, 00:38
Medlem
0rganets avatar
Citat:
Nej det är just det som är grejen, här ska man inte sitta och tycka massa personligt skit om Trump. Klipp del 1

Så tycka massa personligt skit om Joe!, Clinton och AOC är ok?

Vad är personligt skit av detta och som vi ska censurera enligt dig, om Donald (men inte de andra kandidaterna):
är en narcissistisk rasist?
har obeast fetma?
uppvisar kognitiva problem?
har problem att gå om han inte har stöd?
dokumenterad liten svampformad snopp, vi pratar en liten champinjon?

Citat:
Denna tråd handlar mer om ifall det finns folk som medvetet går in och fyller trådar med skit som inte ens har med frågeställningen att göra, läs gärna trådstarten en gång till och fundera på om det verkligen är här man ska skriva sina personliga åsikter om Trump...

Nä tråden handlar om att TS tycker det är jobbigt med massa inlägg som hen tycker är jobbiga och inte passar hens åsikter sedan spekulerar om att de är personer med flera konton som masspostar...

Lite kul att en annan postare har ägnat massor av timmar nu när sommaren är här, ANALYSERAT 1000-tals inlägg (Strider inte mot 1.06) och kan bekräfta det eftersom de som inte tillhör Trumpsekten och ibland använder ... BTW! Jag erkänner! jag ÄLSKAR att använda ...

Värt att tillägga att TS lyser med sin frånvaro och jag tror denne är... oj men det får jag ju inte säga eftersom det viktigaste är ju 1.06!

Citera
2020-08-08, 00:48
Medlem
Citat:
Absolut kan du få exempel på rent skitsnack om Trump:

Okej, men jag ser inte förstörelse av tråd utan ser åsikter om en amerikansk president. Inte heller ser jag misstänkta troll. Det kan vara så att man har just den åsikten om Trump och man måste få ha just den åsikten. I alla politiska trådar är det massivt med åsikter om statsministern, olika statsråd, utrikes har vi Assad, Putin, Trump, Johnson bland många. Jag misstänkte att det var mest åsikter man inte tyckte om och därmed startar en klagotråd här. Forumet måste få ha olika åsikter det skulle ju vara dötrist om alla älskade Trump och satt och ryggdunkade varandra hela tiden.
Citera
2020-08-08, 00:52
Medlem
Citat:
Så tycka massa personligt skit om Joe!, Clinton och AOC är ok?
Utesluter det ena det andra, hur tänkte du då?

Citat:
Lite kul att en annan postare har ägnat massor av timmar nu när sommaren är här, ANALYSERAT 1000-tals inlägg
Förstår att om man är lite slö i huvudet tror man att det tar massor av timmar att ta fram.
Citera
2020-08-08, 01:07
Medlem
0rganets avatar
Citat:
Ingenting ska censureras, men folk ska hålla sig till frågeställningarna i trådstarten eller starta en egen tråd.

Du förstår om nån gör en tråd om bra matställen i Stockholm och du kommer in och skriver om din expertis på minikukar så betyder det inte att minikukar censurerats, bara att du ska ta det i rätt del av forumet.

Nu är du bara OT och jag förstår att du tydligen bara kan läsa en sak...

Tråden handlar inte om dig eller vad du vill.

TS vill påskina att några personer spammar sönder politik USA och TS har sedan lämnat tråden...

Citera
2020-08-12, 23:12
Medlem
Citat:
Nu är du bara OT och jag förstår att du tydligen bara kan läsa en sak...

Tråden handlar inte om dig eller vad du vill.

TS vill påskina att några personer spammar sönder politik USA och TS har sedan lämnat tråden...

Nej har inte lämnat tråden men hinner inte sitta och spamma hela dagarna som du verkar ha tid med? Så du menar att jag har fel med att några personer spammar sönder Pol:USA? Förmodligen med några alternativa konton dessutom. Bara att titta på vilka individer som spammar direkt efter varandra i stort sett dygnet runt. Det förstör tyvärr hela delforumet. Man får kritisera Trump eller Biden eller vem man nu vill men det är bara personangrepp och en massa spammande som OFTAST(inte alltid) kommer från dom som hatar Trump.
Citera
2020-08-12, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cancel---Culture
Nej har inte lämnat tråden men hinner inte sitta och spamma hela dagarna som du verkar ha tid med? Så du menar att jag har fel med att några personer spammar sönder Pol:USA? Förmodligen med några alternativa konton dessutom. Bara att titta på vilka individer som spammar direkt efter varandra i stort sett dygnet runt. Det förstör tyvärr hela delforumet. Man får kritisera Trump eller Biden eller vem man nu vill men det är bara personangrepp och en massa spammande som OFTAST(inte alltid) kommer från dom som hatar Trump.

Jag ser i alla fall inga bevis levererade för dina påståenden. Däremot framgår det att du inte gillar andras åsikter. Så kan du visa upp dessa alternativa konton och detta spam?
Citera
2020-08-13, 00:16
Medlem
0rganets avatar
Citat:

Oj vad förvånad att de att du tillhör sekten och skapar ett konto bara för att du tycker det är jobbigt med inlägg som visar vad Jättebebisen är!

Men det finns andra delar på internet för dig som tydligen bara vill läsa positiva saker om Jättebebisen! Prova t.ex. Alex Jones och som plus få intressanta tips på hur du kan fixa problem med kuken och att skolskjutningarna är FAKE!

Annars har jag bara sett fåtal inlägg som jag kanske kan misstänka vara multipla konton med då inläggen är så dåliga så skiter jag i dessa!

/Q
Citera
2020-08-13, 00:40
Medlem
Citat:

Kan du utveckla VAD det är som förstör hela delforumet?
Citera
2020-08-13, 13:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iradeorum
Huruvida några missbrukar alternativa konton ska jag låta vara osagt men det är bara att titta på tråd efter tråd i PU USA och se vilka användare som toppar aktiviteten. Utan tvekan är underforumet söndertrollat av anti-Trumpister varav några skiter ur sig enorma mängder inlägg per dygn och vid alla möjliga tidpunkter.

Vad menar du mer precist med söndertrollat?
Citera
2020-08-13, 14:42
Medlem
Iradeorums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sirup
Vad menar du mer precist med söndertrollat?

All diskussion är saboterad och ersatt av anti-Trumpistisk agitprop som mal dygnet runt på repeat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in