Grabben bor OK och han trivs UTOM när han måste på toa en bra bit utanför stugan. Speciellt höst, vinter o vår. Mörkt, vinden blåser o kyla.
Vi har ännu inte råd med el toa (45 t Kr) men jag har i alla fall ett par teipade o vattentäta överdragsbyxor som jag vill ge honom i present.
Vill hitta ett fint rim men hjärnan sätter helt stopp.
Så när jag ger honom presenten vill jag ha ett rim som han kan garva åt när han går där i kylan.
Medlidsamt jag tänker på den arma ungen
Som i dassets drag förfryser pungen
Här är gåvan du bär till skithuset
När regnet piskar eller gräset är fruset
Tack! Vilka förmågor vi har här på FB...
Jag tar med mig det mesta ni skrev och jag tror att han kommer att ha dom i minnet när han traskar i
kylan. Med ett litet o snett leende.
Medlidsamt jag tänker på den arma ungen
Som i dassets drag förfryser pungen
Här är gåvan du bär till skithuset
När regnet piskar eller gräset är fruset
Jag trodde att jag helt försynt avslutade tråden. Menar att det är ju egentligen en liten skitsak (Vitsigt va?)
Ikväll...Helt underbart. Jag tror att mina flöjtblåsande grannar blev väckta av mitt höga jättegarv.
Nu, plötsligt fanns sting o ändå värme.
Ännu en gång TACK!!!!
För mig betyder det en hel del att ge honom presenten och veta att han iaf kan le lite mitt i kylan. Som han kan tack vare er.
Funderade o funderade....
Bestämt! Han kommer att få precis alla inläggen.
Knallar iväg till biblioteket som hjälper mig att ta fram det. Eller om jag ska vara försiktig med sekretess så skriver jag av det för hand. Det lutar nog åt det. Det gäller att vara försiktig.
Grabben bor OK och han trivs UTOM när han måste på toa en bra bit utanför stugan. Speciellt höst, vinter o vår. Mörkt, vinden blåser o kyla.
Vi har ännu inte råd med el toa (45 t Kr) men jag har i alla fall ett par teipade o vattentäta överdragsbyxor som jag vill ge honom i present.
Vill hitta ett fint rim men hjärnan sätter helt stopp.
Så när jag ger honom presenten vill jag ha ett rim som han kan garva åt när han går där i kylan.