2022-03-04, 10:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrBlue432
Mordbrnnerskan r redan ute
Enligt va jag hrt s r kvinnan ute, offret ute, nst p tur ut r Josef*son under mars/april
Citera
2022-05-11, 21:23
Medlem
Nste man till rakning p mndag

Mvh 432
Citera
2022-06-09, 08:38
Medlem
S mnga teorier, s lite sanning!
En shuno som becknar o spelar mangas fick en kniv i rven fr dligt uppfrande , kort o gott!
Att han sen bikta sig hos polisen i bde frhr, utredning o rttegng gr vl att man fr pst att leker man leken fr man leken tla.
Hade han varit s mkt gangster som han leker hade han frmodligen hllt kft o hmnats.
Men han valde att grta ut hos polis och rttegng.
Skamligt!
Vad jag frsttt s r man kriminell s r det ett val man gr och i det valet ingr det att man hller kft.
Senast redigerad av MrBlue432 2022-06-09 kl. 08:43.
Citera
2022-06-09, 16:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrBlue432
S mnga teorier, s lite sanning!
En shuno som becknar o spelar mangas fick en kniv i rven fr dligt uppfrande , kort o gott!
Att han sen bikta sig hos polisen i bde frhr, utredning o rttegng gr vl att man fr pst att leker man leken fr man leken tla.
Hade han varit s mkt gangster som han leker hade han frmodligen hllt kft o hmnats.
Men han valde att grta ut hos polis och rttegng.
Skamligt!
Vad jag frsttt s r man kriminell s r det ett val man gr och i det valet ingr det att man hller kft.

Ryktena sger att han ven ska ha klivit ut som homosexuell, r detta ngot du kan bekrfta?
Citera
2022-06-11, 18:51
Medlem
Njae, han r bisexuell , men det hade inget med det att gra.
Han frskte fiska fram Josefsson den dagen frn olika hll.
Josefsson fick reda p detta och gick till den platsen Johan hade velat klippa han p och gjorde med Johan vad Johan hade hotat att gra med honom.
Under den dagen s , har jag hrt, att Josefsson och hans vnner fick ett erbjudande p 20.000 fr att misshandla honom fr han hade blst Bjrn o Josefssons vn\kompanjon s tror dom tnkte att dom tar 2 flugor i samma smll.
Dom frskte i vrigt att dda honom, men pistolen var av revolver modell och var bara laddad med 3 skott , s nr Josefsson rikta den emot hans ansikte och tryckte av s klicka den fast han provskt den innan dom mttes. Det visade sig att Bjrn bara laddat 3 kulor s det fanns 3st mellanrum mellan skotten.
S man kan kort gott sga att Johan hade tur fr hade kulorna suttit efter varandra i trumman hade han ftt en 9mm rtt i ansiktet.
I vrigt skter sig Josefsson sen han muckade , han r bara med sina barn , har sett detta p hans sociala medier.
Bjrn r p vrdvistelse och tnker skta sig fr att komma ut och f vara med sina barn ox.
S summan av kardemumman r det bara Johan som fortstter att bete sig som en pundare i hela denna historien.
Citera
2023-02-18, 15:48
Medlem
https://gofile.io/d/uhxJmT
Mordbrand
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in