Citat:
Ursprungligen postat av
flisigfitta
Matchade med en sån deppressed goth girl på tinder för 1 timme sedan. Nu sextar vi och hon drar in hur hon vill bli slagen och att jag ska rista in mitt namn på hennes nacke med en knivjävel. Jag är skärrad, om jag inte var på tjack hade jag blockat bruden.
Jag är skärrad för all framtid
Är alla gothbrudar såhär? Vill alla bli behandlade som en jävla soppåse med skit?
Ja, goth tjejer är fucking galna alltså. Men nej ALLA är inte rakbladsgothtjejer.

Men oväntat många är det, ja.
Och de är oftast oväntat smarta ovanpå allt. En mycket skum kombination, tycker jag.
Jag personligen orkar inte med dem. Kombinationen depression, rakblad, allehanda piller, och IQ ofta långt över medel är för mycket för mig alltså

Hehehe.
En gång i tiden identifierade jag mig stakrt med dessa tjejer, men rakbladsgrejen pallar jag fan bara inte med. Jag menar, helt ok att t.ex ge dem rejäla örfilar, smisk, eller rent av stryk som fan i sängen, och till och med ta fram en och annan KNAPPNÅL och i ett rejält kåt läge punktera huden för att höja njutningen....
.... men FUCKING RAKBLAD ALLTSÅ. Jag fullständingt vägrar rista in mitt jävla namn på någons armar etc. Man har ju ingen JÄVLA ANING om vad man GÖR, eller hur pass djupa ÄRR det där sätter!!!
Iofs var det en kniv i det här fallet.... vilket fan gör det ännu mer extremt... men saksamma typ...
Lycka till med den där tjejen

Och kom ihåg. Du är en jävla mes i hennes ögon om du nu inte lever upp till FÖRVÄNTNINGARNA
Men, om det visar sig att du inte pallrar när det kommer till kritan!!! Ja, då är du i gott sällskap