2020-08-04, 10:03
Medlem
flisigfittas avatar
Matchade med en sån deppressed goth girl på tinder för 1 timme sedan. Nu sextar vi och hon drar in hur hon vill bli slagen och att jag ska rista in mitt namn på hennes nacke med en knivjävel. Jag är skärrad, om jag inte var på tjack hade jag blockat bruden.
Jag är skärrad för all framtid

Är alla gothbrudar såhär? Vill alla bli behandlade som en jävla soppåse med skit?
Citera
2020-08-04, 10:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flisigfitta
Matchade med en sån deppressed goth girl på tinder för 1 timme sedan. Nu sextar vi och hon drar in hur hon vill bli slagen och att jag ska rista in mitt namn på hennes nacke med en knivjävel. Jag är skärrad, om jag inte var på tjack hade jag blockat bruden.

Är alla gothbrudar såhär? Vill alla bli behandlade som en jävla soppåse med skit?

Skicka henne till mig när du är klar eller direkt om du inte pallar trycket...det där är ju drömtjejer!

Hade ett ex som inte var goth men som gick igång på knivar och våldsamheter.....hon fontänade om jag höll en kniv mot hennes hals när jag satte på henne.....fick hålla igen för hon tryckte upp halsen mot bladet för att fixa blodvite när det var på väg att gå för henne.....galna tjejer knullar bäst!!!

Citera
2020-08-04, 10:18
Medlem
flisigfittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av coden-reborn
Skicka henne till mig när du är klar eller direkt om du inte pallar trycket...det där är ju drömtjejer!

Hade ett ex som inte var goth men som gick igång på knivar och våldsamheter.....hon fontänade om jag höll en kniv mot hennes hals när jag satte på henne.....fick hålla igen för hon tryckte upp halsen mot bladet för att fixa blodvite när det var på väg att gå för henne.....galna tjejer knullar bäst!!!

Tar tillbaks vad jag sagt, helvete vad attraktivt det här är. Trodde aldrig att jag skulle kunna bli så kåt av sexting, vill fan mötas upp med denna brud nu
Citera
2020-08-04, 10:28
Medlem
Citat:
Tar tillbaks vad jag sagt, helvete vad attraktivt det här är. Trodde aldrig att jag skulle kunna bli så kåt av sexting, vill fan mötas upp med denna brud nu

Lycka till!

Glöm inte att ta massor med bilder!
Citera
2020-08-04, 10:31
Medlem
flisigfittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av coden-reborn
Lycka till!

Glöm inte att ta massor med bilder!

Får hoppas att det inte räknas som gore när vi blir klar
Citera
2020-08-04, 10:33
Medlem
Gronestunes avatar
Kvinnor med daddy issues är mest kinky, älskar det. Vi har alla olika smak. Förstår inte grejen med att rista in saker dock, men om hon gillar det, så varför inte. Finns inget hetare än en brud som viskar "daddy" i örat på en när man trycker henne.
Citera
2020-08-04, 11:10
Medlem
Citat:

Ja, goth tjejer är fucking galna alltså. Men nej ALLA är inte rakbladsgothtjejer. Men oväntat många är det, ja.

Och de är oftast oväntat smarta ovanpå allt. En mycket skum kombination, tycker jag.

Jag personligen orkar inte med dem. Kombinationen depression, rakblad, allehanda piller, och IQ ofta långt över medel är för mycket för mig alltså Hehehe.

En gång i tiden identifierade jag mig stakrt med dessa tjejer, men rakbladsgrejen pallar jag fan bara inte med. Jag menar, helt ok att t.ex ge dem rejäla örfilar, smisk, eller rent av stryk som fan i sängen, och till och med ta fram en och annan KNAPPNÅL och i ett rejält kåt läge punktera huden för att höja njutningen....

.... men FUCKING RAKBLAD ALLTSÅ. Jag fullständingt vägrar rista in mitt jävla namn på någons armar etc. Man har ju ingen JÄVLA ANING om vad man GÖR, eller hur pass djupa ÄRR det där sätter!!!

Iofs var det en kniv i det här fallet.... vilket fan gör det ännu mer extremt... men saksamma typ...

Lycka till med den där tjejen Och kom ihåg. Du är en jävla mes i hennes ögon om du nu inte lever upp till FÖRVÄNTNINGARNA

Men, om det visar sig att du inte pallrar när det kommer till kritan!!! Ja, då är du i gott sällskap
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in