• 2
  • 3
2020-08-04, 00:33
Medlem
Det svenska utseendet på tjejer har försvunnit. Detta är inte längre Sverige.
Citera
2020-08-04, 04:32
Medlem
sfrges avatar
Negressrövar is the shit.
Citera
2020-08-04, 06:17
Medlem
MissDecibellas avatar
Tjej här 👋🏼

Jag tycker det är sjukt fult med kroppsidealet som tjejer går efter nu, dvs att dom vill se ut som Kardashians..🤷🏼‍♀️
Inte vackert nånstans!

Har själv lite putrumpa, och då menar jag att jag drar strl 27” i jeans till i övrigt XS/S (trots op. tuttar*) och jag har verkligen provat a l l t för att bli av med den..😴
Men numer så bara accepterar jag att den är där..😂 Har ju fått en del komplimanger just eftersom idealet numer är stor bakdel..🤭

Själv vill jag inget annat än att ha en platt rumpa, det har jag önskat sen jag var 15 år gammal..
Jag är faktiskt nöjd i övrigt med mig själv, fast det låter kanske fult att skriva vilket jag iofs inte bryr mig om ifall någon nu skulle tycka det..🤪

Har inte sprutat in nåt i läpparna, behövs inte så dom är rätt så naturligt fylliga, och jag har alltid varit nöjd med dom..💪🏼

Känns väldigt konstigt att skriva ut att jag numer är ”nöjd”, när jag krigat halva livet för att vara smal & ”passa in”..
Gått på allsköns dieter & t.o.m amfetamin ett tag.. Allt för att vara smal..
Men jo, för att vara in the late 30’s så är jag tamejfan det, är inte många som tror att jag ens är så gammal när jag säger det..🤣🥳

*nu är det inte några monstertuttar jag har, utan dom är stora men utan att det ser ”dumt” ut..
Senast redigerad av MissDecibella 2020-08-04 kl. 06:20.
Citera
2020-08-04, 07:36
Medlem
Feta rövar är ju guld!
Stora och fläskiga precis som TS inte vill ha, så ska det se ut!
Citera
2020-08-04, 09:00
Medlem
Ghastens avatar
Precis vidrigt med stora arslen. Ska vara lite former men smala tjejer vinner alltid om man har ett val. Skulle aldrig välja en fet brud. Tränar själv då vill jag inte ha en avfallspåse på kuken.
Citera
2020-08-04, 09:14
Medlem
holmiums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rospigg1
När blir negernäsan modern, att tjejer ska skaffa sig

När judens "skönhetsinstitut" och plastikkirurger behöver jobb.
Citera
2020-08-04, 09:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SladdenGBG
smala höfter är farligt för barnen
Skillnad mellan höfter och rumpa dock. Det är inte ens samma sorts fettsyror som lagras på det ena som på det andra.
Citera
2020-08-04, 09:49
Medlem
Onan-erarens avatar
lite fylliga ska dom va så det dallrar lite när man dunkar på, inte så smala så man riskerar att skada höfterna när man dunkar på.
Citera
2020-08-04, 10:25
Medlem
drvinds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrolson
Det är ju uppenbarligen en trend att all tjejer ska ha så stora rövar, bröst och läppar som möjligt. Är jag den enda mannen som inte finner det attraktivt över huvud taget? Jag tycker om smala tjejer med små/normalstora bröst och fasta små runda rövar. Rövar ala Kardashian är otroligt fult i min mening, känns bara slappt och ohälsosamt.

Tycker ni andra män bättre om stora arslen på tjejerna? Vad tycker ni kvinnor om detta?

Nej för helvete! Du är inte unik på något vis. Majoriteten av alla vita nordiska karlar söker i hjärtat efter tajta små flickstjärtar. Den som du hör säga annat är antingen vänsterbliven eller vill dig illa av andra anledningar. Så är naturen.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in