Tjej här 👋🏼
Jag tycker det är sjukt fult med kroppsidealet som tjejer går efter nu, dvs att dom vill se ut som Kardashians..🤷🏼♀️
Inte vackert nånstans!
Har själv lite putrumpa, och då menar jag att jag drar strl 27” i jeans till i övrigt XS/S (trots op. tuttar*) och jag har verkligen provat
a l l t för att bli av med den..😴
Men numer så bara accepterar jag att den är där..😂 Har ju fått en del komplimanger just eftersom idealet numer är stor bakdel..🤭
Själv vill jag inget annat än att ha en platt rumpa, det har jag önskat sen jag var 15 år gammal..
Jag är faktiskt nöjd i övrigt med mig själv, fast det låter kanske fult att skriva vilket jag iofs inte bryr mig om ifall någon nu skulle tycka det..🤪
Har inte sprutat in nåt i läpparna, behövs inte så dom är rätt så naturligt fylliga, och jag har alltid varit nöjd med dom..💪🏼
Känns väldigt konstigt att skriva ut att jag numer är ”nöjd”, när jag krigat halva livet för att vara smal & ”passa in”..
Gått på allsköns dieter & t.o.m amfetamin ett tag.. Allt för att vara smal..
Men jo, för att vara in the late 30’s så är jag tamejfan det, är inte många som tror att jag ens är så gammal när jag säger det..🤣🥳
*nu är det inte några monstertuttar jag har, utan dom är stora men utan att det ser ”dumt” ut..