2020-08-03, 15:10
Medlem
På hemsidan står det att schemat kommer läggas upp i början av augusti och idag är det den första vardagen i augusti och klockan är 10 över 3. Såatte... Vad händer, KTH? Allt bra?
Citera
2020-08-03, 15:29
Medlem
Någon vecka till kan du allt vänta. Och varför inte kontakta KTH och få svar istället för att starta en tråd här?
Citera
2020-08-03, 17:37
Medlem
Farbaute666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aerocon
På hemsidan står det att schemat kommer läggas upp i början av augusti och idag är det den första vardagen i augusti och klockan är 10 över 3. Såatte... Vad händer, KTH? Allt bra?
Lite kontrollfreak?
"Ta't lugnt, ta en Toy"
"I början av..." är kanslisvenska för "när vi känner för det, och ni börjar bli stressade".

Vad börjar du med på KTH, är det matematik/0-ning?
Citera
2020-08-03, 17:50
Medlem
Antar att du syftar på mottagningen och där är det väl sektionerna som själva sköter all info. Jag fick mail från min sektion igår med bl.a schema för nolleperioden. Om du istället menade schema för själva skolgången ligger de redan uppe. Googla bara kth schema, första länken och välj program+årskurs.
Citera
2020-08-04, 07:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aerocon

Haha början av augusti är allt till typ den tionde/tolfte du. Hade de menat "första vardagen i augusti kl 12" hade de skrivit det.
Citera
2020-08-04, 13:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cjan1122
Antar att du syftar på mottagningen och där är det väl sektionerna som själva sköter all info. Jag fick mail från min sektion igår med bl.a schema för nolleperioden. Om du istället menade schema för själva skolgången ligger de redan uppe. Googla bara kth schema, första länken och välj program+årskurs.

Min sektion som är lite slö kanske, inte fått något mejl eller utskick angående introduktionsveckorna ännu. Vet knappt när uppropet är, på timeedit ser jag 11:00 men det står 11:30 på informationssidan för mitt program.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in