• 8
  • 9
2020-08-04, 04:59
Medlem
Conams avatar
Som sagt tidigare! Hvergang, och det är nog snarare skicket ist för ålder, ett plufsigt träsktroll med gamnacke och riktiga pattar halvmeterlånga som ligger på magen, det är inget attraktivt
2020-08-04, 07:15
Medlem
Rasande-Roses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av psykoshippien
Fortfarande oklart. TS finner alltså en sexuell attraktion i småbarn, eller?

Gäddhänget är en konsekvens av överskottshud, vilket är till följd av fetma. Kan dock hålla med dig om att så länge elastinet är på topp så är en person tämligen attraktiv, oavsett ålder.

Inte helt hundra på det du.
Min kärring är utpräglat smal, men nu när hon är över 30 så kan man ändå se att det hänger lite här och där. Gäddhäng avser jag inte att det är som på småtjocka, men även på ganska smala tjejer så börjar det hänga redan vid 27+
Har aldrig sett någon tjej över 30 som sett utstuderat fräsch ut, om jag ska vara ärlig. De kan förvisso vara attraktiva, men det är ändå som att de tappat lystern.
2020-08-04, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DKink27
Kommer i vanlig ordning sent in i frågan, men när jag läste rubriken bara tänkte jag direkt som Perikles - Hvergang!

Men att säga en ålder känns svårt, skulle dock vilja säga 25, känns nog mest rätt, bättre än 17 som nämnts tidigare, känns alldeles för ungt och typ fel, sorry!
Läger mig runt 19 - hur mycket som helst nej runt 55 många av kvinnorna är fina långt upp i åldrarna. Finns unga tjejer som ser hemska ut och milfar som är jätte fina, så man får inte hänga upp sig på ålder. Har kullat tjejer i trettio år åldern med tånårs kropp men det vuxnas kvinnans erfarenheter, föredrar den mogna kvinnan. Men små tjejer i mellan 18-25 kan vara fina att titta på.
2020-08-05, 00:04
Moderator
VitKallas avatar
Nej, flickor under 18 år diskuteras inte i Erotik. För det finns Parafila Störningar som forum. Tråd låses. /VitKalla
  • 8
  • 9

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in