Citat:
Ursprungligen postat av
DoktorNo
Jag är bekant med ett lesbiskt par från New York. Jättesnälla båda två, de gav mig en Rolex en gång efter att jag talat om att "I wanna watch"...
HAHAHA! Det var det roligaste jag läst på hela dagen.
Jag kanske inte är särskilt kräsen dock för jag tyckte att formuleringen "lesbiska kvinnor" var fantastisk. Finns det andra än kvinnor som är lesbiska? Svårt att komma på på rak arm att man träffat en lesbisk man, hur skulle det överhuvudtaget fungera?!
Sitter och blir så mindf*ckad av den frågan att jag blir helt varm inuti huvudet.
On topic säger min erfarenhet att lesbiska är väldigt vanliga på de flesta sätt. Vissa åker till Danmark och blir gravida och sedan superfina mammor. Andra är bittra svin som man inte skulle pissa på om de brann. De flesta är nog genomsnittssympatiska, men gillar väl teknik, snickeri och sånt mer än de flesta andra med vagina.
Citat:
Ursprungligen postat av
CoralinesGhost
Ja du... Jag hängde i gaysvängen i några år och kände ett oändligt antal flator. I början var jag väldigt fascinerad av dem, men detta kan man säga har falnat över åren och förvandlats till ett kraftigt ogillande. Många är helt enkelt fula och feta hysteriska manshatande vänsteraktivister, och råkar de inte vara fula och feta så är de likväl hysteriska manshatande vänsteraktivister. Detta är i stort sett inget sällskap som passar mig längre.
Vet inte exakt vad du menar med gaysvängen, tänker du typ nattklubbar och barer med regnbågsflagga i entrén?
För i så fall kan jag tänka mig att man mer sällan träffar de mindre hysteriska exemplaren, som snarare smälter in i en grupp på en bar utan regnbågsflagga, eller knappt besöker krogar.