• 4
  • 5
2025-08-22, 20:00
Medlem
Miffeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Holahef
Jösses. Hur är människan i övrigt?

Hur vågar man göra så?

Det märkliga är att hon är kompetent och arbetar hårt. Driven och vill avancera, men jag tror inte det har slagit henne att hon är lite för…mycket. Hon är också en sådan som kan bli lite för familjär med chefer, hon tror hon är kompis med dom och börjar försöka bossa över dom. Det slår tillbaka, för vad hon än tror är dom inte hennes vänner.

Det här är helt enkelt hennes personlighet. Mycket svordomar, mycket fisar, rapar och en hel del gruffiga utrop (”Tjena din bitch!” är inte direkt ett lämpligt sätt för 40-åringar på ett kostymjobb att hälsa på sina kollegor). Hon säger själv att hennes sambo är likadan. Dom har ett barn ihop och jag antar att han kommer bli likadan han med.
Citera
2025-08-22, 20:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Miffed
Det märkliga är att hon är kompetent och arbetar hårt. Driven och vill avancera, men jag tror inte det har slagit henne att hon är lite för…mycket. Hon är också en sådan som kan bli lite för familjär med chefer, hon tror hon är kompis med dom och börjar försöka bossa över dom. Det slår tillbaka, för vad hon än tror är dom inte hennes vänner.

Det här är helt enkelt hennes personlighet. Mycket svordomar, mycket fisar, rapar och en hel del gruffiga utrop (”Tjena din bitch!” är inte direkt ett lämpligt sätt för 40-åringar på ett kostymjobb att hälsa på sina kollegor). Hon säger själv att hennes sambo är likadan. Dom har ett barn ihop och jag antar att han kommer bli likadan han med.
Låter som ni jobbar på en byggfirma.

Händer det ofta? Kan inte hennes chef ta upp det här med henne? Antar att skitsnacket går, låter riktigt wt
Citera
2025-08-22, 22:14
Avstängd
Knivur-273s avatar
Som när min kompis lade av en riktigt rungande brakskit på plåttaket han hade hjälpt till med att lägga på sommarstugan.

Han tyckte det var så roligt, men inte jag, för jag fick skämmas ögona ur mig för mina grannar.

Jag tycker inte att brakskitar är så värst roliga, i synnerhet ej förstärkta på ett plåttak, för det är ej min typ av humor.
Senast redigerad av Knivur-273 2025-08-22 kl. 22:18.
Citera
2025-08-22, 22:25
Avstängd
Knivur-273s avatar
Själv går jag in på toaletten och fiser i inte närheten av en kvinna.
Senast redigerad av Knivur-273 2025-08-22 kl. 23:22.
Citera
2025-08-22, 23:28
Avstängd
Knivur-273s avatar
Eddie Meduza:

Jag rapar väl fan så mycket jag vill, för jag äger den här restaurangen.
Citera
2025-08-22, 23:38
Avstängd
Knivur-273s avatar
Vår Schäferhund fes när hon gnagde på ben av torkad hud. Hustrun kände lukten liksom jag. Vi skrattade mycket och skrynklade på näsan för fisarna.
Citera
2025-08-23, 00:30
Medlem
Landsbygdens avatar
I offentliga sammanhang(typ restaurant) är det vidrigt beteende. En liten rap, om man är nästan själv eller bara någon man känner, är väl ok.

Vissa skäms inte för något, och tycker väl dom är superhärliga över allt, och att alla andra bara är "kränkta".

Skillnad på en liten rapning och att fjärta.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in