• 2
  • 3
2020-07-31, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vitsippan23
Haha nä det vet jag. Vad jag syftade på är att frågan kring vad som räknas som att förlora oskulden (eg vad som räknas som riktigt sex) baseras på något gammalt och förlegat. Varför skulle vaginalt samlag vara definitionen av att ha haft sex? Jag köper inte att det beror på reproduktion, då sex i de flesta fall inte handlar om att bli med barn utan mer om njutning.

Att vi haft en så tydlig bild av vad det innebär att förlora oskulden beror ju på att det länge varit den enda allmänt accepterade formen att ha sex på. Men dags att omvärdera den synen med tanke på att man idag kan leva öppet som icke-straight.

Okej så om jag har fört in en dildo in min röv, men aldrig haft sex med en tjej, har jag förlorat oskulden då enligt dig? Du hör själv hur absurt det blir. Lesbiskor för endast in plastsaker i varandra.
Citera
2020-07-31, 17:43
Medlem
En kuk med kondom är fortfarande en kuk, så givetvis räknas skydd..
Citera
2020-08-01, 00:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av User30
För att ett mänskligt organ förs in i personen. Om avsugning är att förlora oskulden så borde även kyssar innebära att förlora oskulden. Det blir urvattnat.

Haha men en tunga är ju också ett mänskligt organ. Likställer du alltså kyssar med oralsex? Låter som du har dåliga erfarenheter av det sistnämnda. :/

Nä men enligt er definition av sex behöver det finnas med en kuk och ni klarar inte av att tänka utanför det och förstå att en del kvinnor inte vill ha det. Om en kvinna endast vill ha sex med kvinnor är hon självklart inte oskuld när hon sexdebuterat med en annan kvinna. Man får utgå från vad personen begär helt enkelt och inte ha en så kukfixerad syn på sex.

Tänker att det är upp till var och en att definiera huruvida de sexdebuterat eller inte.
Citera
2020-08-01, 01:35
Medlem
Citat:
det är upp till var och en att definiera huruvida de sexdebuterat eller inte.

Då anser jag att jag förlorade oskulden första gången jag runkade till avslut.
Citera
2020-08-01, 01:36
Medlem
Citat:
Haha men en tunga är ju också ett mänskligt organ. Likställer du alltså kyssar med oralsex? .

Tungan är inte ett sexuellt organ.
Citera
2020-08-13, 07:19
Medlem
Citat:
Ni som har en så snäv syn på oskuld, menar ni att det numera förkommer jungfrufödslar? Tänker på lesbiska kvinnor som föder barn genom insemination. De är ju oskulder enligt er, och sperman kommer ju in via spruta.

Lär ju vara det mest kristliga sättet att bli med barn!

Du får skilja på para och befrukta. Lesbianen har fortfarande inte parat sig.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in