Flashback bygger pepparkakshus!
  • 3
  • 4
2022-04-14, 13:56
Bannlyst
Har beställt Mello från Melanotanbutiken.biz i flera år utan besvär men för 3 veckor la jag en order som inte dök upp. Kontaktade butiken och de svarade omgående och löste min order som trillade ner två arbetsdagar senare.

Fortfarande lika gröna och sköna!
2022-04-15, 13:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av marsch.pannkaka
Hur har det gått nu för er ni som beställt från Melanotanbutiken.biz? Fortfarande inget? Hemsidan finns ju kvar iallafall.

Vad har ni för erfarenheter av sveatan.com?
Billiga produkter och helt ok hemsida. Dom har till och med en kundtjänst-chat.
Perfekt för mig som brukar vilja ha lite kontakt med säljaren innan. Hemsidor som jag är lite osäker på skriver jag ett mail till med någon fråga eller liknande, och får man svar av en riktig person som dessutom svarar normalt på frågorna så har det alltid visat sig vara grönt.
Sveatans chatt dock verkar vara en fasad, jag får korta autosvar, som inte hjälper mig ett dugg. Hittar ingen mailadress till dom heller.

Fortsätt gärna tipsa om bra försäljare! (och dåliga).
Det går ju väldigt upp och ner med legimiteten på säljarna, det verkar gå i perioder. Därför vet jag att också att bara för att en säljare blivit rödflaggad här i tråden tidigare så kan det vara annorlunda just nu.

Jag planerar att vara snygg utan sol i sommar, men orkar inte bli lurad på pengar.

Har inte fått än trotts att dom enligt sig själva skickat 2 ggr. Svarar inte på mina Mail längre. Har gått över till melanotangrossisten som jag aldrig haft problem med
2022-04-19, 13:32
Bannlyst
Gällande trådstarten så är användaren coli ute och cyklar. Det är inte samma människor bakom de verksamheterna och två av dem levererar kvalité. Grossisten och Butiken har alltid varit reko aktörer som jag beställer från regelbundet. Fick min order senast idag från Melanotanbutiken.
2022-04-19, 15:56
Medlem
SkrikPaniks avatar
Har köpt från samma ställe (som rödlistats i tråden) i flera år.
Fick dock problem med senaste beställningen från den 7e april som inte dök upp, men det reddes snabbt ut vid kontakt. Problemet var att jag betalade dagen efter att jag hade beställt & de missade betalningen. Fick varorna idag, 3 för 2 som utlovats & effekten känns lika bra som vanligt.
2022-04-27, 17:23
Medlem
Blanda inte in blibrunutansol bland dom andra maffia drivna sidorna. Är som dag och natt. Ge mig ett exempel på någon som blivit lurad på så mycket som en krona på blibrunutansol.

Citat:
Ursprungligen postat av coli
Ja instämmer.
Till listan just nu kan även läggas företaget Melanotankliniken.
Där kan man bara betala med Bitcoin.

och

företaget Blibrunutansom som uppmanar kunder att swisha eller köpa Bitcoin från bolaget Safello.

Safello är en seriös försäljare av bl a Bitcoinvaluta. De är väldigt tydliga med att de absolut inte har något samarbete med dessa bolag. Safello uppmanar folk att inte köpa eller skicka Bicoins dit, då de fått många samtal från lurade kunder.

Bitcoin i dessa sammanhang är enbart en metod för att försvåra möjligheten att spåra och få tillbaka sina pengar. Ett företag i Sverige med en hemsida och produkter som skickas inom Sverige har ingen som helst anledning att ta betalt i Bitcoin annars.

Så de företag man bör undvika och varna för är:

Barbietan
Betterbodytan
Sveatan
Melanotangrossisten
Melanotanbutiken
Melanotankliniken
Blibrunutansol

Likartade hemsidor och bilder, likartad text och sannolikt samma personer bakom.
2022-04-28, 07:19
Moderator
Gromguttens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fighterbabe
Gällande trådstarten så är användaren coli ute och cyklar. Det är inte samma människor bakom de verksamheterna och två av dem levererar kvalité. .

Äntligen någon med namnkunskap: Vilka är det då?
2022-05-10, 10:54
Moderator
Gromguttens avatar
Grønare åker på varning. OT skribenter åker på varning. Fatta.

Tråden ligger i Føretagskvaller inte i droger eller webshoppar. Vill ni prata annat, gør det i rätt delforum.

Diskutera føretagen och personerna som driver dem.

/Mod
2022-05-12, 08:38
Moderator
Gromguttens avatar

Nej, det här går inte.

Om någon har skvaller om själva føretagen så ta skicka PM så kan tråden øppnas igen. Att bara grøna eller fråga om leveranser hør inte till den här tråden.

OT raderat.

Låst

/Mod

2022-05-21, 21:49
Moderator
Gromguttens avatar
Øppnar igen efter PM

/Mod
2022-05-24, 17:03
Moderator
Gromguttens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gromgutten
Øppnar igen efter PM

/Mod

Tydligen var det falskt alarm från PM-skribenten.

Då stänger vi igen.

/Mod
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in