Citat:
Ursprungligen postat av Scramble
Ok, men du har köpt t-shirt va? Tycker mig se just Fruit of the Loom-loggan om man förstorar bilden på "SWEATSHIRT, SVART", kan ha fel dock.
Spelar egentligen ingen roll då jag tänkte köpa just t-shirt, men jag hoppades lite då jag har några FOTL-tröjjor och dom brukar vara av bra kvalité och även sitta jävligt bra.
Fruit of the Loom var ett krav när tröjorna skulle tryckas. Orsaken är att FOTL har hög kvalitet och vi resonerade att hellre något dyrare pris och bra tröjor som håller i flera år. Tryckeriet har dock ibland svårigheter att få fram FOTL och ville ändå att vi prövade en annan variant för att se vad vi tyckte. Jag måste erkänna att det andra märket var t.o.m. bättre än FOTL.
Jag kan lova att tröjorna är av högsta kvalitet, och du lär inte bli besviken. Det är inte osannolikt att vissa kommer att tryckas på FOTL, men får du det andra märket (som jag inte minns namnet på just nu) så lär du inte bli besviken.
Citat:
Ursprungligen postat av Scramble
Säg förresten till admin att han ska ge folket en FB-musmatta på stört.

Intressant att alla frågar. Jag har två musmattor liggande bredvid mig just nu. Vi har inte plockat med musmattorna för vi tyckte inte de var tillräckligt snygga. Alla produkter som säljes har prövats fram och godkänts innan. Jag ska se ifall vi inte kan få fram musmattor på sikt. Jag vill dock ha hög kvalitet på grejerna, och vi kände oss inte riktigt nöjda med de nuvarande. Återkommer ang. detta. Och kom gärna med fler önskemål på produkter.
admin