2006-05-07, 14:49
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av techno_the_king
Verkar som om varenda moderator har köpt sig tröjor å ändå så öppnade shoppen för någon dag sen bara eller har ni fått era tröjor mfl gratis

Om de fått tröjorna gratis pga de är mods vill jag också vara mod, kanske hedersmod för shoppen
Citera
2006-05-07, 19:16
Medlem
rebbans avatar
Fan vad nice..
Jag ska shoppa..
Citera
2006-05-07, 19:29
Medlem
sarajevoexpresss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scramble
Vart är musmattan förresten?

En FB-musmatta hade suttit gött! Kan man få tag på en sån?
Citera
2006-05-07, 20:48
Medlem
micaeles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sarajevoexpress
En FB-musmatta hade suttit gött! Kan man få tag på en sån?
Det håller jag med om! Musmatta hade varit pricken över i, t-shirt och mugg har man redan införskaffat.
Men man kan ju enkelt beställa en egen musmatta med tryck på, det är inte dyrt. FB-matta, here we come!
Citera
2006-05-07, 23:12
Medlem
Red/Greys avatar
Skickar shopen utomlands? Till Norge t.ex.? Det stog inget under leveransvillkoren.
Citera
2006-05-07, 23:33
Medlem
Raazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av techno_the_king
Verkar som om varenda moderator har köpt sig tröjor å ändå så öppnade shoppen för någon dag sen bara eller har ni fått era tröjor mfl gratis

Vill bara påpeka att även jag gillar den svarta t-shirten och muggen skarpt
Men storleken på t-shirten är som sagt lite större än normalt. muggen är grym att dricka ur
Citera
2006-05-07, 23:40
Moderator
vfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Hmm, var det en L eller XL storlek som du köpte så att man vet vilken man ska välja för jag vill inte ha en tröja stor som ett tält
Jag drar XL men någon annan moderator sa ju nåt om att storlekarna inte stämde och enligt hans sätt att räkna blir ju L=XL och XL=XXL.

XL var en riktig XL, 190 cm är jag och mig passade den perfekt på.
Citera
2006-05-07, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vf

Men hur är då en XXXL i omfånget? Jag hugger en direkt om jag tar mått och den passar! Vem är shopansvarig och kan ordna måtten så man kan se?!?!

Hoodtröja svart är det jag ska ha förresten..
Citera
2006-05-07, 23:56
Medlem
Scrambles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jrosen
Är inget märke men bra kvalitet. Dvs det står inget.
Och de är stora i storleken...
Ok, men du har köpt t-shirt va? Tycker mig se just Fruit of the Loom-loggan om man förstorar bilden på "SWEATSHIRT, SVART", kan ha fel dock.

Spelar egentligen ingen roll då jag tänkte köpa just t-shirt, men jag hoppades lite då jag har några FOTL-tröjjor och dom brukar vara av bra kvalité och även sitta jävligt bra.

Säg förresten till admin att han ska ge folket en FB-musmatta på stört.
Citera
2006-05-08, 00:38
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vf

Tack så mycket
Citera
2006-05-08, 05:37
Medlem
GaiNs avatar
Det är mycket bra kvalité på tröjan och trycket därför är de en aning dyrare. Angående musmattor så kan man ju göra en själv bara du har FB-loggan...

Drcker thé ur muggen just i skrivandes stund

Och som redan påpekats så är storlekarna stora. Jag tog S och det är som en M.
Citera
2006-05-08, 09:16
Administrator
admins avatar
Citat:
Ok, men du har köpt t-shirt va? Tycker mig se just Fruit of the Loom-loggan om man förstorar bilden på "SWEATSHIRT, SVART", kan ha fel dock.

Spelar egentligen ingen roll då jag tänkte köpa just t-shirt, men jag hoppades lite då jag har några FOTL-tröjjor och dom brukar vara av bra kvalité och även sitta jävligt bra.

Fruit of the Loom var ett krav när tröjorna skulle tryckas. Orsaken är att FOTL har hög kvalitet och vi resonerade att hellre något dyrare pris och bra tröjor som håller i flera år. Tryckeriet har dock ibland svårigheter att få fram FOTL och ville ändå att vi prövade en annan variant för att se vad vi tyckte. Jag måste erkänna att det andra märket var t.o.m. bättre än FOTL.

Jag kan lova att tröjorna är av högsta kvalitet, och du lär inte bli besviken. Det är inte osannolikt att vissa kommer att tryckas på FOTL, men får du det andra märket (som jag inte minns namnet på just nu) så lär du inte bli besviken.

Citat:
Säg förresten till admin att han ska ge folket en FB-musmatta på stört.

Intressant att alla frågar. Jag har två musmattor liggande bredvid mig just nu. Vi har inte plockat med musmattorna för vi tyckte inte de var tillräckligt snygga. Alla produkter som säljes har prövats fram och godkänts innan. Jag ska se ifall vi inte kan få fram musmattor på sikt. Jag vill dock ha hög kvalitet på grejerna, och vi kände oss inte riktigt nöjda med de nuvarande. Återkommer ang. detta. Och kom gärna med fler önskemål på produkter.

admin
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in