Fick just en konstig tanke när jag såg Lady Tiera här...
Tänk om överskottet av försäljningen när det gäller dessa koppar
(förklarar dessutom priset) går rakt ner till att finansiera Tieras tuttjobb, skall vi vanliga dödliga verkligen ställa upp på det?
(förklarar dessutom priset) går rakt ner till att finansiera Tieras tuttjobb, skall vi vanliga dödliga verkligen ställa upp på det?
Du skall väl ändå rånka till resultatet sen så klaga inte.
Allvarligt, Admin kanske kan få tigga till sig lite profit och köpa en sökfunktion?
Vad är det för märke på tröjorna som används? Antar att det inte står Flashback även på lappen i nacken. Kör dom med Fruit of the Loom så vet jag åtminstonde vilken storlek jag bör köpa.
Vad är det för märke på tröjorna som används? Antar att det inte står Flashback även på lappen i nacken. Kör dom med Fruit of the Loom så vet jag åtminstonde vilken storlek jag bör köpa.
Är inget märke men bra kvalitet. Dvs det står inget.
Och de är stora i storleken...
Nej, de betalar inte mitt tuttjobb [även om jag nu skulle uppskatta att få det betalat]
jag är inte inblandad i försäljningen öht förutom att jag faktisk kan rekomendera muggarna,de är snygga och sköna att dricka ur.
Äntligen en tröja som verkligen var XL. Min passar perfekt
Hmm, var det en L eller XL storlek som du köpte så att man vet vilken man ska välja för jag vill inte ha en tröja stor som ett tält
Jag drar XL men någon annan moderator sa ju nåt om att storlekarna inte stämde och enligt hans sätt att räkna blir ju L=XL och XL=XXL.
Stora storlekar?.. Hmm så om jag har medium borde jag ta small, eller?
Jag kan fan inte sånthär.. Köper bara kläder som jag ser passar
sen vilken storlek det är... bara gud vet ..