2020-07-30, 09:03
Medlem
Hej
Uppskattar en bra massage, men som med alla andra tjänster tycker jag det är extra trevligt om det är en söt och trevlig tjej som utför det.

Det här är alltså ingen frågan om tjejer som gör "extratjänster", utan söker bara extra söta och trevliga massörer.

(Jag postade tråden här för den blir iaf flyttad hit så fort det står ngt om massage)

Så inget snack om HE eller liknande tack
Citera
2020-07-30, 15:47
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pussy_tester
Hej
Uppskattar en bra massage, men som med alla andra tjänster tycker jag det är extra trevligt om det är en söt och trevlig tjej som utför det.

Det här är alltså ingen frågan om tjejer som gör "extratjänster", utan söker bara extra söta och trevliga massörer.

(Jag postade tråden här för den blir iaf flyttad hit så fort det står ngt om massage)

Finns inte😩
Citera
2020-07-30, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pussy_tester
Hej

Hur långt är ett rep.?..Vem är sötast..?..Har förresten inte hört den frågan sen jag gick i sexan.Men,sötheten sitter i batraktarens öga..Trevligheten är mer diffus...Handlar om kemi
Citera
2020-07-31, 12:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blah blah Blah
Hur långt är ett rep.?..Vem är sötast..?..Har förresten inte hört den frågan sen jag gick i sexan.Men,sötheten sitter i batraktarens öga..Trevligheten är mer diffus...Handlar om kemi

Det var alltså inte filosofiska rummet här. Om du inte fattar frågan så skräpa inte ned tråden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in