• 4
  • 5
2021-05-31, 15:13
Medlem
FladderFarfars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slut96
Det kan variera, ibland tänker jag på mig egna riktiga pappa. Oftast handlar det om fantasin av 'pappa' liksom. Tycker inte det är mycket annorlunda från t.ex. våldtäktsfantasier som man inte hade velat uppleva på riktigt.

Att det är för att min partner skall bli pappa till mina barn har jag själv aldrig tänkt på, men det är mycket möjligt att det är så för andra.

Mycket märkligt... Jag undrar hur många grabbar som tänker på sin mamma i det sammanhanget??

För mig så skulle det få motsatt effekt, och bara tanken får mig att grimasera i äckel.
Citera
2021-06-01, 01:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FladderFarfar
Mycket märkligt... Jag undrar hur många grabbar som tänker på sin mamma i det sammanhanget??

För mig så skulle det få motsatt effekt, och bara tanken får mig att grimasera i äckel.

MILFar är väl rätt populära bland män? Vet att när jag gick i skolan så var många av killarna kåta på en av våra lärare. Det är nog vanligare än vad man tror med män som hade velat kalla sin parter för mamma/mommy, fast just 'pappa' eller 'daddy' har kanske blivit mer normalt så tjejer vågar testa/fråga om det
Citera
2021-06-01, 07:35
Medlem
Citat:
MILFar är väl rätt populära bland män? Vet att när jag gick i skolan så var många av killarna kåta på en av våra lärare. Det är nog vanligare än vad man tror med män som hade velat kalla sin parter för mamma/mommy, fast just 'pappa' eller 'daddy' har kanske blivit mer normalt så tjejer vågar testa/fråga om det
Blir du kåt av av ordet pappa
Citera
2021-06-01, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sae2050
Blir du kåt av av ordet pappa

Inte i vanliga vardagliga sammanhang. Men rätt person i rätt läge så kan det pirra till
Citera
2021-06-01, 20:09
Medlem
Citat:
Inte i vanliga vardagliga sammanhang. Men rätt person i rätt läge så kan det pirra till

Håller med här
Citera
2021-06-03, 15:31
Medlem
dengamleDs avatar
Jag älskar rollspel där man med en hälften så gammal slyna sitter i soffan och hon kommer krypande på golvet och ställer sig på knä mellan mina ben och börjar knäppa upp gylfen och undergivet och med mjuk röst säger "snälla pappa låt mig suga din kuk, jag lovar att vara en duktig flicka och ta den riktigt djupt...snälla pappa...om jag suger dig riktigt duktigt kanske du kan knulla mig sen pappa..."
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in